Spring naar bijdragen
Marius

Novelle van de Week (augustus 2018)

Aanbevolen berichten

De eerste nominatie voor de NvdW komt van onze laatste winaar van juli. @FM_Lesly maakte volgende keuze: Mijn voorkeur gaat uit naar @prinz poldi 's De onvoltooide voetbalrevolutie. De manier hoe hij het presenteert is zeer stijlvol en zeer overzichtelijk om te lezen. Ook het feit dat hij alles rondom het Hongaarse voetbal mee laat wegen in zijn novelle, maakt het tot een zeer goede novelle die fijn is om te volgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ditmaal maakte @prinz poldi volgende keuze: Mijn voorkeur gaat uit naar [FM17] Back to the old days van @coma_303 , één van de langstlopende novelles op het forum. Koos voor een originele competitie en liet ook de 2 topclubs links liggen door voor OFK Beograd te kiezen.De club was net gedegradeerd uit de hoogste klasse. Na de promotie werkte hij vooral met jeugd en zag z'n toptalenten keer op keer voor weinig geld vertrekken. Dat veranderde z'n manier van werken echter niet en hij sloot net z'n tweede seizoen als kampioen af!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Deze week koos @coma_303 voor Mijn eigen weg naar de top van @delichris: Een herkenbare novelle van de hand van delichris die er nu al in is geslaagd om binnen een korte periode zijn prijzenkast te vullen in Mexico. De start bij Newcastle is ook bemoedigend te noemen en ik ben er van overtuigd dat deze novelle nog een tijdje zal blijven draaien! En hij prijzen zal gaan pakken in Engeland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De laatste nominatie deze maand komt van de hand van @delichris: Ik nomineer @Brattbakk met zijn novelle Farfalle di Regio Insubrica. Hij gaat proberen Como weer terug brengen naar de Serie A. Er zit een duidelijke visie achter het plan en ook al is Brattbakk niet vaak met novelles bezig toch verdiend ook zo'n user het om in de spotlights te komen te staan. En ik hoop dat dit hem nog meer motivatie geeft om door te gaan met zijn novelle.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden