Spring naar bijdragen
Marius

Novelle van de Week (Juli 2018)

Aanbevolen berichten

We zitten ondertussen in één van de zomermaanden maar dat betekent niet dat we stoppen met het nomineren van een NvdW. Ditmaal heb ik de eer om een novelle uit te kiezen aangezien ik zelf de laatst genomineerde was van de vorige maand. Mijn keuze gaat naar [FM18][LLM] Leyton Orient FC van @Jornski: een zeer overzichtelijke novelle met uitmuntende prestaties met een laag gevallen traditieclub, een perfect recept voor de NvdW in mijn ogen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Voor onze nieuwe NvdW koos @Jornski voor Eenmaal lees je in de krant... van @GAE EAGLES omdat hij met Kowet allereerst een mooie basis neergezet heeft met eigen jeugd en vervolgens jonge, talentvolle spelers erbij haalde om het team de laatste stap te laten zetten naar de top en zelfs de CL weet te winnen met een kleine club uit Deventer. Benieuwd naar het allemaal eindigd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Deze week nomineerde @GAE EAGLES de nieuwe van @delichris , mijn eigen weg naar de top: ziet er weer goed uit zoals we van hem gewend zijn en hij heeft wederom goede resultaten net als hij met psv heeft gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ditmaal was het aan @delichris om een keuze te maken en hij maakte volgende keuze: Ik nomineer de novelle van @FM_Lesly [URL="https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/novellenbundel-am/7705123-fm18-the-birthplace-of-young-talented-players"]The Birthplace of young talented players.[/URL] Hij heeft met Southampton een hele mooie novelle. Hij is onderweg om van deze club een topclub te gaan maken en met Engeland onder de 21 doet hij ook leuke dingen. Deze novelle heeft alles in zich om ook een IDS te gaan worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden