Spring naar bijdragen
RickvanDeest

[FM2018] RvD; laptoptrainer

Aanbevolen berichten

banner_afcaNL.jpg

AFC Ajax heeft voor vrijdagmiddag 14:00 een persconferentie belegd om de nieuwe manager bekend te maken, het is geen bekende in de voetbalwereld. Hij wordt neergezet als de zogeheten laptoptrainer en krijgt van de Amsterdammers de kans om zijn eerste stappen in het voetbal te maken. Journalisten kunnen hun vragen alvast doorgeven, zodat de nieuwe manager zich alvast kan voorbereiden.

Helaas viel mijn oude game niet meer te redden, een compleet schone installatie van Windows was nodig. De game die ik nu start is opgeslagen in de cloud, op mijn laptop en op een harde schijf. Graag ontvang ik van jullie vragen voor de persconferentie van vrijdagmiddag 14:00.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

jammer van je oude save :( in elk geval succes met deze game ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spijtig dat je opnieuw moet beginnen, maar hopelijk kan je nu lang doorgaan ! Succes alvast in Amsterdam en wie weet kan je de hoogdagen van 1995 opnieuw doen terugkomen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][img]https://www.obi4wan.com/wp-content/uploads/2017/02/bm-crisismonitoring.png[/img] [B][SIZE=9px][FONT=trebuchet ms]Laptoptrainer Rick van Deest is de nieuwe manager van Ajax[/FONT][/SIZE][/B] [/CENTER] [FONT=trebuchet ms][SIZE=11px][B]Rick van Deest is de nieuwe manager van AFC Ajax, hij neemt samen met Directeur Betaald Voetbal, Marc Overmars, plaats tijdens de persconferentie. Algemeen Directeur Edwin van der Sar is om onbekende reden niet aanwezig bij de persconferentie van de nieuwe manager. Van Deest is een 28-jarige Nederlander, geboren en getogen in Zuidlaren, een dorp in Drenthe. Sinds zijn jeugd al fan van de Amsterdamse club en een Cruijff-adept.[/B][/SIZE] [SIZE=11px][B]"Ajax heeft zo onderhand al drie jaar geen prijs te pakken. Denkt u niet dat er hierdoor teveel druk wordt gelegd op een onervaren trainer als u?" [/B][I]- Skkky50 van ManUtd Magazine[/I] "Dat we al drie jaar geen prijzen hebben gepakt is zuur, maar ik denk niet dat er teveel druk op mij wordt gelegd. In overleg met het bestuur hebben we een plan uitgestippeld en daarin krijg ik de ruimte. Natuurlijk voel ik zelf wel de druk om te presteren, omdat ik vind dat je als Ajax altijd mee moet strijden om de prijzen. Een jaar zonder prijzen kan gewoon niet, de supporters willen prijzen zien en die wil ik ze geven." [B]"Je hebt het over een plan, wat houdt dit plan precies in?" [/B][I]- Jeroen Stekelenburg van NOS[/I] "Op dit moment zijn wij al druk bezig met het uitwerken van Plan Cruijff. Zoals jullie weten ben ik een Cruijff-adept en wil ik zijn filosofie gaan hanteren binnen de club. In goed overleg met het bestuur is besloten om grote veranderingen aan te brengen binnen de club. Hoe het er uit gaat zien, zal in de komende weken duidelijk worden." [B]"Houdt dat in dat je ook met een 4-3-3 opstelling gaat spelen?" [/B][I]- Sjoerd Mossou van AD[/I] "Het houdt in dat ik met een 3-4-3 formatie ga spelen, maar ook dit zal in de komende weken duidelijk worden. Samen met de nieuwe Directeur Jeugdopleidingen ben ik de selectie aan het doornemen en wordt er gekeken welke spelers binnen het systeem passen en welke spelers niet. De spelers die niet voldoen zullen op de transferlijst geplaatst worden." [B]"Gaat Ajax zich nog roeren op de transfermarkt?" [/B][I]- Karel de Groot van Telegraaf[/I] "Het seizoen 2018/2019 zal vooral in het teken staan van talenten die doorstromen. Samen met Directeur Jeugdopleidingen zullen we om tafel gaan zitten en spelers alleen halen als ze een directe versterking zijn. Na de komst van Tadic, Bandé en Labyad denk ik niet dat wij ons nog gaan roeren op de transfermarkt." [B]Reactie op comments[/B] Bedankt voor de reacties! Inderdaad jammer dat ik mijn vorige game niet voort kon zetten. Nu een volledig nieuwe aanpak en een verhaal geschreven vanuit mijzelf. [B]Mentions[/B][/SIZE][/FONT] @Skkky50 @henkyh @True_Legend @komodo25

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Duidelijke filosofie die terugvalt op de visie van Cruijff ... Probeer er jouw twist aan te geven en je accenten erin te gooien ! Tof interview

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden