Spring naar bijdragen
Jotew

[FM18] The Wolves - Jotew

Aanbevolen berichten

Zeer benieuwd hiernaar aangezien ik zelf een save (en novelle) met hen heb lopen! Alvast succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes, ben benieuwd of je ook het netwerk van Jorge Mendes gaat gebruiken net als in het echt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

bhlvte.png

- 1

De voorbereiding is gespeeld en ook de eerste competitie- en bekerwedstrijden liggen inmiddels achter ons. Een jaar waarin het voor ons zeer moeilijk zal worden, that's for sure. The Wolves zijn namelijk terug in de Barclays Premier League en het is aan mij om van deze prachtige club een stabiele BPL ploeg te maken. Een flinke uitdaging, maar zeker één waar ik bijzonder veel zin in heb!

Zoals gezegd, de voorbereiding zit er op en dit waren de uitslagen.

vOCvjEO.png

Deze wedstrijden zeggen mij nooit zo veel. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je als Premier League club met 5-0 word afgestraft door een veel zwakkere tegenstander, maar waar het mij vooral om draait is de fitheid van het team. Daarnaast kijk ik vooral naar de kwaliteiten van de spelers, geef ik jeugdspelers de kans en wil ik het team zo goed mogelijk op elkaar ingespeeld krijgen voor de eerste wedstrijd om de eerste drie punten voor de deur staan.

Snel door naar de Capital One Cup (ps. ik weet dat het inmiddels niet meer zo heet maar ineens werken sommige realname fixes niet meer, iemand enig idee?) Hierin kwamen wij onderstaande teams tegen:

dwtCTRD.png

De eerste wedstrijd wisten we maar nipt te winnen. Enkele spelers waarvan ik wist dat ze in aanmerking kwamen voor een basisplaats mochten op de bank beginnen. Kersverse eerste doelman Patricio maakte plaats voor John Ruddy. Zodoende verschenen we dus eigenlijk met een veredeld B-elftal aan de aftrap. De meeste kansen waren voor ons, echter de scherpte voor de goal ontbrak. Desondanks gingen we door waarna we gekoppeld werden aan Bristol City. De schrik kwam er al snel in doordat we uit een cornerbal op een 1-0 achterstand kwamen. Echter wisten we de rug te rechten via Cavaleiro en Targett. Bristol maakt e het nog spannend door de 3-2 tegen de touwen te werken maar weer was het Cavaleiro die de voorsprong vergrootte, eindstand 2-4!

Dan de laatste en misschien wel belangrijkste competitie van komend seizoen, de Barclays Premier League. We zijn inmiddels drie wedstrijden onderweg en dit waren de resultaten.

p2rYrAV.png

We begonnen het seizoen niet zoals we gehoopt hadden. We verloren namelijk met 2-1 van Cardiff City. Via Jota konden we nog wat terug doen maar dit bleek niet voldoende om er nog een gelijkspel uit te kunnen slepen. Dit verlies viel natuurlijk zwaar, zeker in de strijd tegen handhaving. Ondanks dat het nog maar de eerste wedstrijd was, zijn dit wel de ploegen waar we de punten tegen kunnen en misschien wel moeten pakken. Hoe mooi was het dan ook dat we de daarop volgende wedstrijd tegen Arsenal wisten te winnen! Dankzij een goal van, wie anders, Cavaleiro bleven de punten thuis! Arsenal was het team van de betere kansen maar mistten scherpte voorin. Daarentegen waren wij dodelijk effectief, een heerlijke drie punten dus! Daarna kwam de wedstrijd tegen Everton, we kwamen vlak voor tijd via toptalent Morgan Gibbs-White op een 1-0 voorsprong. Deze gaven we echter alsnog te simpel weg in de 88e minuut waardoor er niet meer dan een gelijkspel in zat. Al met al toch tevreden met het resultaat!

Naast dit alles zijn er ook drie versterkingen te verwelkomen. We hebben namelijk de linksback positie versterkt met Matthew Target! We kwamen op deze positie toch wel kwaliteit te kort, vandaar de huurovereenkomst met Southampton! Daarnaast hebben we voor het middenveld twee extra spelers aangetrokken. Pedro Chirivella komt tijdelijk over van Liverpool. Met Neves en N'diayé hebben we twee spelers die vooral met de punt naar achter kunnen spelen. Met dit talent hebben we wat meer opties op het middenveld met de drang naar voren. Op de valreep hebben we wederom zaken gedaan met Southampton om Harrison Reed over te nemen. Het zal weer even wennen zijn op een niveau'tje hoger en ook het fysieke aspect komt daar bij kijken. Een ruime groep is dan ook van essentieel belang. Tuurlijk we hebben we bijvoorbeeld nog Gibbs-White maar deze vent is nog maar 18 jaar, die gaan we rustig brengen de komende jaren!

We zijn er van overtuigd dat alle drie de heren en welkome toevoeging zijn aan onze selectie en kijken uit naar de samenwerking!

Thanks voor het lezen! Voor vragen en/of opmerkingen zijn jullie altijd welkom!

bewerkt door Jotew

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of je de prestaties van Marius kan evenaren ... Check hier eens voor zijn novelle, staat in de schijnwerper ... Je verliest van Cardiff maar wint dan van Arsenal ... Als je de kleine wedstrijden ook weet te winnen kan je wel eens een aangename verrassing worden ! Heb je trouwens Rui Patricio al als doelman ? Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote name='True_Legend']Ik ben benieuwd of je de prestaties van Marius kan evenaren ... Check [URL="https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/novellenbundel-am/in-de-schijnwerpers-ak/7671581-fm18-the-road-to-glory"]hier [/URL]eens voor zijn novelle, staat in de schijnwerper ... Je verliest van Cardiff maar wint dan van Arsenal ... Als je de kleine wedstrijden ook weet te winnen kan je wel eens een aangename verrassing worden ! Heb je trouwens Rui Patricio al als doelman ? Succes[/QUOTE] De vergelijking is natuurlijk niet eenvoudig aangezien hij met een update speelt en meteen in de Premier League start. @Jotew Heb je soms een screentje van jouw ganse kern? Erg veel interesse om te zien met welke spelers je nu precies start. De versterkingen zien er mooi uit. Gibbs-White is bij mij overigens pas na enkele jaren in beeld gekomen, maar presteert wel schitterend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[img]http://i36.tinypic.com/bhlvte.png[/img] [I]- 2[/I] We zijn inmiddels weer een aantal speeldagen verder. Niet alleen in competitieverband, maar ook in de Capital One Cup hebben we weer een wedstrijd achter de rug. Naast het sportieve vlak is er ook op technisch vlak nieuws te melden. We zijn namelijk ontzettend blij dat we twee nieuwe trainers voor ons eerste elftal hebben weten te strikken! Niemand minder dan [URL="https://imgur.com/684Tgdu"][B]Dennis Bergkamp[/B][/URL] is ons op trainingsgebied komen versterken! Naast Dennis mogen we ook [URL="https://imgur.com/GyhCFuw"][B]Paul McGuinness[/B][/URL] verwelkomen. Dennis zal zich toeleggen op het technische aspect bij de trainingen. Paul zal hem daarin ondersteunen en daarnaast het verdedigende vlak voor zijn rekening nemen! Naast twee trainers verwelkomen we ook een scout en een fysiotherapeut. Als scout is [URL="https://imgur.com/G7hWMPQ"][B]Derek Langley[/B][/URL] ons komen versterken. Aan zijn statistieken te zien zijn we natuurlijk zeer content met zijn komst! De extra fysiotherapeut hebben we gevonden in de naam van [URL="https://imgur.com/qamBQgY"][B]Neil Sullivan[/B][/URL]. Ook hem heten we van harte welkom in onze staff! Goed, terug naar de orde van de dag! De laatste resultaten zijn bekend en deze wil ik graag met jullie delen! [img]https://i.imgur.com/z8TWbxE.png[/img] Na het gelijkspel tegen Everton is een daaropvolgende wedstrijd belangrijk om jezelf als team en club te revancheren. Echter troffen we het sterke en talentvolle Tottenham Hotspur. We hebben her en der een kansje gehad maar deze waren niet noemenswaardig. We hebben ons die week namelijk vooral toegelegd op het defensieve aspect, om er op die manier eventueel een gelijkspel uit te halen. Helaas, het mocht niet baten! Geen schande tegen de Spurs. Dan Burnley. Een tegenstander die we eventueel zouden moeten kunnen pakken, en dat deden we dan ook vol overtuiging. Eigenlijk hebben we onszelf tekort gedaan door slechts met 3-0 te winnen want oh oh oh, wat kregen we een kansen tegen een onthutsend slecht Burnley. Deze wedstrijd wisten we dus te winnen door doelpunten van Chirivella en Helder Costa! Na een dag rust en een goede trainingsweek stond er weer een bekerwedstrijd op het programma. We moesten uit naar het toch wel sterkere Huddersfield Town. Dit was aan het spel ook wel te zien. Het vertrouwen van de vorige wedstrijd was niet in dezelfde mate aanwezig en we maakten het onszelf behoorlijk lastig. Na een achterstand wisten we echter een kwartier voor tijd toch de gelijkmaker te maken waardoor we konden verlengen. In de verlenging bracht Neves ons op voorsprong (min '99) maar in de 102e minuut kwamen we alsnog weer op een gelijke stand. We besloten nog aanvallender te spelen omdat we voelden dat er meer in zat en dat bleek. Nog in diezelfde minuut wist de man in vorm, Helder Costa, ons weer op voorsprong te schieten. In de blessuretijd van de eerste verlenging gooide hij de wedstrijd in het slot door de 2-4 tegen de touwen te werken. De tweede helft van de verlenging gebeurde er geen noemenswaardige dingen meer. Al met al dus trots op het team. Na de winst in de beker moesten we uit naar Bournemouth. Deze wedstrijd doet ons nog lichtelijk pijn. Enkele spelers waren wat vermoeid en niet helemaal okselfris waardoor de opstelling her en der gewijzigd werd. Er leek een goed resultaat op ons te wachten doordat het in de 90e minuut nog 2-2 stond maar verdediger Danny Batth ging opzich in de fout door Charlie Daniels naar de grond te werken wat resulteerde in een strafschop in de 90+1 minuut. Daniels ging zelf achter de bal staan en stuurde Patricio naar de verkeerde hoek. Enigzins teleurgesteld doordat we geen punt overhielden aan deze wedstrijd. Anderzijds een goed gevoel door het spel wat we hebben laten zien met een gewijzigde opstelling! Thanks voor het lezen en tot de volgende update! @Marius @RickvanDeest @Jornski @True_Legend @GAE EAGLES @John Terry

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wisselende resultaten, maar voor een promovendus is dit zeker behoorlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed dat je door bent in de beker, maar de resultaten in de competitie kunnen nog iets beter. Maar dit jaar is het toch overleven en dan kan je met het geld dat vrij komt een degelijk team neer zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schitterende versterkingen voor de staff en je zal hier zeker de meerwaarde zien op middenlange termijn ! In de competitie gaat het wisselvallig, maar dat is het mooie aan de BPL ... Het kan zo snel veranderen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden