Spring naar bijdragen
RickvanDeest

[FM2018] Make Johan proud

Aanbevolen berichten

25s27f7.png

Cruijff en Jonk vlak na het begin van de Fluwelen Revolutie

Wim Jonk heeft zich na het ontslag van Marcel Keizer en een slechte seizoenshelft van Erik ten Hag aangeboden als opvolger, de geboren Volendammer wil Cruijff zijn gedachtegoed bewaken en uitvoeren. De oud-speler heeft wel wat eisen bij een eventuele terugkeer bij de Amsterdammers, zo moet er afscheid genomen worden van het merendeel van de staf. Of Ajax hiermee akkoord gaat is niet duidelijk, wel is duidelijk dat jeugdvriend van Cruijff, Leo van Wijk oren heeft naar het voorstel van Jonk.

"Drie jaar op rij hebben wij geen prijzen gepakt", begint van Wijk. "Dat doet natuurlijk pijn voor een club zoals Ajax, hier moet verandering in komen. Wim Jonk heeft zich inderdaad aangeboden en dit is voor ons een serieuze overweging. Ajax staat voor Cruijff, het is jammer dat hij zijn werk nooit heeft kunnen afmaken. Binnen nu en een week besluiten we over de toekomst van Ajax."

med.png?1421991986

Na de crashdump met Real, kon ik het niet meer opbrengen om opnieuw te starten of de novelle voort te zetten. Sinds een week heb ik een game lopen met Wim Jonk die ik graag met jullie wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
[CENTER][img]http://www.livetime.nl/webyep-system/data/25-21-7-im-Technisch_Producent-3647.jpg[/img] [SIZE=9px][B]De harde kern van de Amsterdammers[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=11px][B]AFC Ajax heeft Erik ten Hag ontslagen, evenals de volledige technische staf op de medische en scoutingsstaf na. Wim Jonk wordt gepresenteerd als opvolger en mag zich de komende weken gaan richten op het invullen van de technische staf en de eerste selectie. De Volendammer is erg blij met de aanstelling en kan niet wachten om te beginnen.[/B][/SIZE] [SIZE=11px]Leo van Wijk is verheugd met het aantrekken van Jonk. "Met Wim (Jonk red.) hebben we een manager aangetrokken die Plan Cruijff tot in detail kan uitvoeren, dat is wat wij op dit moment nodig hebben. Ajax heeft verschillende trainers gehad, maar een andere speelstijl dan de speelstijl van Cruijff past niet bij Ajax. Wim krijgt de vrije hand wat betreft het invullen van de technische staf." "Ik ben erg blij en trots dat ik mijzelf manager van Ajax I mag noemen", aldus Jonk in een interview. "Helaas ben ik in 2015 door de toenmalige technische staf aan de kant gezet als een stuk vuil. Er was geen goed overleg en ik was daar de dupe van. Gelukkig kunnen we nu met een schone lei beginnen en Ajax weer terugbrengen naar de Europese top." Vreemd is dat Marc Overmars nog steeds Directeur Betaald Voetbal is, Jonk geeft tekst en uitleg. "Na een goed gesprek met Marc (Overmars red.) hebben we besloten om samen verder te gaan. Hij heeft er toch voor gezorgd dat er in de loop der jaren genoeg geld in de clubkas zit en weet de juiste prijzen te vragen voor de spelers die in de belangstelling staan van de Europese top. Omdat er zoveel geld in de clubkas zit, hebben we nu de mogelijkheid om het salarisplafond van de club te verhogen naar €2.500.000 per jaar. Dit zorgt er hopelijk voor dat spelers langer bij ons blijven voetballen en wij zo kunnen bouwen aan een stabiele ploeg die over een paar jaar kan meedraaien in de Europese top", besluit Jonk het interview.[/SIZE] [CENTER] [/CENTER] [SIZE=11px][B]Reactie op comments[/B] Bedankt voor de reactie. Wim Jonk is in mijn ogen de enige juiste man voor AFC Ajax op dit moment, of Peter Bosz terughalen en Jonk terughalen als Hoofd Jeugdopleiding. [B]Mentions[/B][/SIZE] @True_Legend bewerkt door RickvanDeest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie de juiste man is om Ajax naar successen te leiden weet ik niet, maar puur op kwaliteiten is Wim Jonk één van de beste jongens die je in je structuur kan hebben

Je screentje van het overzicht van de staff werkt niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][img]https://www.obi4wan.com/wp-content/uploads/2016/06/OBI4wan-Eredivisie_blog-2.png[/img][/CENTER] [SIZE=11px][B]Wim Jonk is druk bezig geweest met het invullen van de nieuwe technische staf, hier zitten een aantal oud-bekenden tussen. Daarnaast is de eerste selectie doorgelicht en hebben spelers te horen gekregen welke rol zij dit seizoen zullen vervullen. Waar sommige spelers hadden verwacht een belangrijke rol te vervullen, moeten ze het doen met een plek op de reservebank.[/B] [U]Transfers[/U] "We hebben een zeer talentvolle spelersgroep", begint de kersverse trainer. "Ik ben blij met de vele opties, voor mij was alleen de plek van centrale verdediger (VCL) niet goed bezet. Daarom zijn we de transfermarkt opgegaan en hebben we [B][URL="http://oi64.tinypic.com/212h3x0.jpg"]Stefano Denswil[/URL][/B] weer teruggehaald naar Amsterdam. We hebben daar alleen nog Maximilian Wöber rondlopen, die acht ik nog niet goed genoeg voor het eerste elftal en zal het vooral moeten doen met invalbeurten en speeltijd in de KNVB-beker." Dit was de enige inkomende transfer van de Amsterdammers, er worden geen nieuwe spelers meer aangetrokken tenzij er nog spelers gaan vertrekken. Op dit moment is er lichte belangstelling voor [B]Hakim Ziyech[/B], [B]David Neres[/B], [B]Frenkie de Jong[/B] en [B]Matthijs de Ligt[/B]. "Geen idee of er belangstelling is, er heeft zich nog geen club gemeld. Deze spelers zijn ook niet te koop, dus belangstellende clubs kunnen verder zoeken", aldus Jonk. [U]Staf[/U] Na zijn aanstelling is Wim (Jonk red.) druk bezig geweest met de invulling van de technische staf. "Ruben (Jongkind red.) wilde ik sowieso meenemen, hij zal de functie van Hoofd Jeugdopleiding gaan vervullen. Toen moest ik nog op zoek naar een Assistent Manager, dit moest een Cruijff-adept zijn, ik ben uiteindelijk uitgekomen bij John van 't Schip. Hij heeft zijn functie als Manager van PEC Zwolle neergelegd om bij ons aan de slag te gaan, daarvoor ben ik hem dankbaar. Volledig overzicht van het bestuur: [B]Jordi Cruijff[/B] (Voorzitter) - [B]Tscheu La Ling[/B] (Algemeen Directeur) - [B]Keje Molenaar[/B] (Directeur) Volledig overzicht van de technische staf: [B]Wim Jonk[/B] (Manager/tactiek & techniek) - [B]John van 't Schip[/B] (Assistent Manager/alles) - [B]Winston Bogarde[/B] (Trainer/verdedigen) - [B]Pepijn Lijnders[/B] (Trainer/afwerken) - [B]José Rendón[/B] (Trainer/aanvallend) - [B]Jan-Arend Vredeveld[/B] (Trainer/conditie & kracht) - [B]Abe Knoop[/B] (Trainer/keepen) - [B]Kees Kalk[/B] (Trainer/keepen) Volledig overzicht van de scoutingsstaf: [B]Henk Veldmate[/B] (Hoofd Scouting) - [B]Urbain Haesaert[/B] (Scout) - [B]Tonny Bruins Slot[/B] (Scout) - [B]John Stee Olsen[/B] (Scout) Volledig overzicht van de medische staf: [B]Don de Winter[/B] (Hoofd Medische Staf) - [B]Pim van Dord[/B] (Hoofd Fysiotherapie) - [B]Frank van Deursen[/B] (Fysiotherapie) - [B]Thomas D'Havé[/B] (Sportwetenschapper) - [B]Vosse de Boode[/B] (Sportwetenschapper) [U]Tactiek[/U] "Op papier zit het er niet uit als een 3-4-3 opstelling, maar in de praktijk is dit wel het geval", laat de Volendammer weten over zijn [URL="http://oi64.tinypic.com/2mz9opj.jpg"][B]tactiek[/B][/URL]. "De visie van Cruijff, en dus ook van mij, is attractief voetbal spelen. Door de juiste rollen aan de spelers te geven ben ik ervan overtuigd dat wij elke wedstrijd kunnen domineren en veel kansen kunnen creëren. Op dit moment is André Onana geblesseerd, waardoor Benjamin van Leer tijdelijk onder de lat staat, Onana is uiteraard de nummer is. Verder is dit de basis waarmee ik het seizoen ga starten, in de loop van het seizoen kan dit uiteraard wijzigen door blessures of vormverlies."[/SIZE] [SIZE=11px][B]Reactie op comments[/B] Bedankt voor de reacties, hierbij een overzicht van de staf. Hopelijk werken de andere screenshots nu wel. [B]Mentions[/B][/SIZE] @True_Legend @henkyh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel goede staff samengesteld ! Een aantal namen met een geschiedenis bij de club ! Goede uiteenzetting ... Ben benieuwd naar de resultaten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn laptop ligt bij de computerdokter, hij startte niet meer op. Hopelijk valt hij nog te redden, had de game niet in de cloud opgeslagen namelijk :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Reanimeer hem maar goed :) Opslaan in de cloud is goed, maar heb ook al vershillende keren problemen gehad met het opslagen daar .. Doe altijd dubbele save ( local en cloud )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
Reanimeer hem maar goed :) Opslaan in de cloud is goed, maar heb ook al vershillende keren problemen gehad met het opslagen daar .. Doe altijd dubbele save ( local en cloud )

ik zet mijn savegames vaak ook nog voor de zekerheid op een usb stick :) weet ik zeker dat ik mn saves behoud als er wat misgaat met de pc

zou het desondanks jammer vinden als je novelle er mee verloren zou gaan

bewerkt door henkyh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zet mijn savegames vaak ook nog voor de zekerheid op een usb stick :) weet ik zeker dat ik mn saves behoud als er wat misgaat met de pc

zou het desondanks jammer vinden als je novelle er mee verloren zou gaan

Ik heb 4 save punten in elk seizoen, die kopieer ik naar mijn andere schijf en aan het einde van het seizoen doe ik ook nog eens saven naar de cloud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden