Geplaatst 11 juni 20187 jr. Ik ben trainer bij Barcelona. Lewis Cook (groot talent) heb ik ook beschikbaar gesteld voor het tweede elftal. Alleen lukt het mij niet dit 'terug' te zetten. Iedere keer als het 'eerste' moet spelen, kan ik hem niet meer opstellen omdat hij dan al heeft gespeeld. Grrr. Het enige wat ik kan veranderen is het aantal minuten dat hij max kan spelen in het B-elftal.
Geplaatst 11 juni 20187 jr. Normaal gesproken kun je dat wel veranderen. Je gaat naar het profiel van die speler en ga naar het kopje ontwikkeling. Onderin kun je zien hoe je zijn beschikbaarheid bij de lagere selecties hebt ingesteld. Zie je ergens een vinkje (v) staan? Klik er nog een keer op en die beschikbaarheid vervalt dan. Bij bepaalde competities geldt wel dat als een speler speelt voor het B-elftal je deze alleen tijdens de transferperiode kan verwijderen van het tweede elftal. Ik heb geen idee of het hier het geval is.
Geplaatst 12 juni 20187 jr. Auteur Beste FMNOOB, je hebt helemaal gelijk. Werkelijk een paar uur zitten 'zoeken' en uit pure frustratie hier een berichtje geplaatst. Hoe simpel kan het zijn:) Dank je wel.