Spring naar bijdragen
Marius

Novelle van de Week (Juni 2018)

Aanbevolen berichten

Een nieuwe maand betekent natuurlijk ook weer tijd voor enkele novelles die het tot Novelle van de Week schoppen! Starten doen we met een nominatie van onze laatste winnaar van de maand mei, @True_Legend: Mijn keuze is gevallen op [FM18] The Birthplace of young talented players van [URL="https://forum.manutd.nl/member/9822-fm_lesly"]FM_Lesly[/URL] omdat hij niet alleen een originele club gekozen heeft die moet opboksen tegen het grote geld in de Premier League, maar ondanks de mindere financiële koopkracht hij schitterende resultaten neerzet in Southampton. Qua presentatie blijft hij trouw aan zijn stijl en het ziet er bij elke novelle telkens iets beter uit. Daarom verdient hij het deze week voor mij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Onze winnaar van vorige week, @FM_Lesly, lijkt even afwezig waardoor ik zelf even de taak op mij genomen heb om een nieuwe NvdW aan te duiden. Mijn keuze ging naar @John Terry en zijn novelle [FM2018] Prêt pour un nouveau chapitre ... In een mum van tijd heeft hij mij omgetoverd tot een vaste lezer die reikhalzend uitkijkt naar elke nieuwe update. Posts boordevol info, leuke beschrijvingen en een zeer interessant avontuur met de Franse nationale ploeg waarin moeilijke knopen dienen worden doorgehakt, zorgen ervoor dat deze novelle deze titel voor mij zeker en vast verdiend! [h=2][/h]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ook deze week is onze vorige winnaar, @John Terry even afwezig. Opnieuw neem ik dus even de taak op mij om een NvdW aan te duiden. Ditmaal ga ik voor {fm18} Eenmaal lees je zeker in de krant.... van @GAE EAGLES. Deze novelle loopt al een hele tijd en ik ben een grote fan. Zeer overzichtelijk worden de resultaten gebracht en de prestaties zijn gewoon schitterend als je ziet hoe er wordt gewerkt met de eigen jeugd. Een aanrader en dus zeker een verdiende bekroning voor mij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Onze winnaar van vorige week, @GAE EAGLES koos voor #AllForRadja van @Marius: Het is een overzichtelijke novelle met goede resultaten en een duidelijke visie in tactiek en selectie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wat een resultaten. Je zit echt in een hele goede flow en lijkt weeral op weg naar promotie. Die financiën zien er niet te goed uit, maar het zijn nog geen onoverkomelijke bedragen.
    • Wat een start van het seizoen zeg. De verrassende koploper en ook nog eens in de bekers door op de League Cup na. Het gaat erg goed.
    • Leuke transfers gehaald. Je voorbereiding ziet er goed uit.
    • Beste iedereen, dit is mijn eerst poging tot een story over Football manager 2019. Dit dient als een korte introductie en de vraag of er mensen geïnteresseerd zijn om het te volgen.  Al jaren zit ik op de tribune bij Willem II, en ik heb allerlei managers en spelers zien langskomen.  Veel supporters zullen heimwee hebben naar de oude dagen, de dagen dat de eigen jeugd nog bij de club bleef hangen en de buitenlandse talenten voor veel geld werden verkocht. Spelers als Hyyppia, Dembele, Overmars en Galasek hebben nooit het vervolg gehad wat eigenlijk had gemoeten en spelers als Frenkie de Jong en Virgil van Dijk die hebben al snel de club verlaten. De jeugd telt momenteel niet zo heel veel talenten en daar moet flink aan worden gebouwd, hopelijk kunnen we successen boeken met de miljoenen die hopelijk binnen komen voor Frenkie de Jong. Willem II moet wel Willem II blijven, ik ga dus veel waarde hechten aan de band die spelers hebben met supporters en ik hoop zo een mooi team te kunnen bouwen.