Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo,

Ik heb in de Editor de clubnamen van enkele teams gewijzigd naar de correcte namen (Den Haag -> ADO Den Haag, Frankfurt -> Eintracht Frankfurt, etc) en dit opgeslagen. Echter, als ik bij een new game de editor files selecteer zie ik de door mij gewijzigde clubnamen niet terug in het spel. Ik heb het al diverse malen geprobeerd, ook in combinatie met de MU Update, maar alles lijkt tevergeefs. Zie ik iets over het hoofd?

Bij voorbaat dank!

Geplaatst
Hallo,

Ik heb in de Editor de clubnamen van enkele teams gewijzigd naar de correcte namen (Den Haag -> ADO Den Haag, Frankfurt -> Eintracht Frankfurt, etc) en dit opgeslagen. Echter, als ik bij een new game de editor files selecteer zie ik de door mij gewijzigde clubnamen niet terug in het spel. Ik heb het al diverse malen geprobeerd, ook in combinatie met de MU Update, maar alles lijkt tevergeefs. Zie ik iets over het hoofd?

Bij voorbaat dank!

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar op dit forum is wel een update te vinden met (Als het goed is) de juiste clubnamen. Die vind je bij Downlaods - Overig - Data Updates en dan op de laatste pagina heeft Darkness de nieuwste versies gepost. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Geplaatst

Heb je de naam veranderd in het juiste veld. Want je hebt 2 velden. Het bovenste is de volledige naam, die je bovenaan ziet op het clubscherm. En je het ook het 2de veld (korte naam) en dat is de naam die je ziet in het competitiescherm.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.