Spring naar bijdragen
Justinvd

[FM2017] Europa is calling

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

signing-docs.jpg

Omgeven in een warme sfeer, zet ik mijn handtekening onder een contract van een jaar. ''Misschien is het mijn driedelig pak die het zo warm maakt, of mijn stropdas die voelt als een strop, maar de sfeer is goed. De handtekening staat. Het avontuur gaat beginnen. Dat ik als speler op het veld heb gestaan waar zij zijn begonnen. Waar geschiedenis is geschreven op meerdere fronten. Ik mag daar het volgende hoofdstuk voor schrijven. Ongelofelijk. Nerveus, maar vastberaden zoals altijd wil ik gaan strijden. Tot de laatste adem. Mijn visie is duidelijk: kwalificeren voor de Europa League. Het bestuur is opgewekt en geeft mij alle vrijheid qua filosofie. Des te hoger is de druk. Als het niet lukt, zullen veel ogen op mij gericht zijn. Het kan me niet schelen. Ik ben scherper dan ooit en het verplicht mij om op en top te presteren. Gelukkig heb ik een potentiële groep. Ik hoop ook wat toppers in de jeugd te ontdekken. Het transferbudget laat niet al te veel toe, maar misschien kan ik huren? Ik ga eigenlijk alweer te snel in mijn hoofd. Stap voor stap Jus, dan komt de rest vanzelf.''

''Ik hoop wat hulp te krijgen in mijn staf. Ik heb volmondig ja gezegd dat het me wel lukt, maar ik mis ervaring. Een beetje bluf moet ook kunnen in deze wereld.'' Jan van Halst schiet door mijn hoofd en stiekem lach ik. Ik ga naar huis, naar mijn vrouw en kind. Even rust. Even nadenken.

''Binnenkort een oefenwedstrijdje regelen met het eerste en tweede elftal. Daarna zien we wel verder.''

De start van mijn eerste novel en tweede seizoen als manager is van start. Onlangs heb ik met Ajax een seizoen afgerond en ben ik tweede geworden. Het was mijn eerste seizoen en heb een bult geleerd. Het neuzen hier in het forum levert ook veel op en nu is de start van een novel. Mijn interesse probeer ik te koppelen met FM en sta open voor tips en tops in de game. Hints over mijn club zullen volgen. Laten we er wat moois van maken. :mrgy:

bewerkt door Justinvd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar je updates en prestaties bij Ajax een club met veel talent en mogelijkheid tot groei naar de Europeese top

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De novellen met Ajax stapelen zich op, maar gelukkig heeft iedereen z'n eigen ideeën en stijl waardoor je toch verschil hebt. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes ! Hopelijk wordt het een originele club waarmee je een mooi avontuur start

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Je stukjes zijn van een kwalitatief hoog niveau! Erg prettig om te lezen. Veel succes met deze mooie club.
    • Prachtige prestatie geleverd door kampioen te worden! Chapeau voor je beleid, je werkt met een duidelijke visie en dat wordt beloond. 
    • Als je zo weinig speelt zou ik bijna Touch aanraden. Dat is toch minder tijdrovend en knal je sneller door de seizoenen heen. Die is nu iets van 14 euro dacht ik? Je kunt ook even de demo proberen. Vind je het wat, dan kun je altijd besluiten de volle game te kopen.
    • "Helaas konden we dit niet weigeren"     Dusan Tadic vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De aanvallende middenvelder heeft een contract getekend bij Genoa omdat hij nog één keer wil cashen. De Italianen betalen 10 miljoen voor Tadic en wilde hem eigenlijk in de winterstop al halen maar dit kon Ajax nog verschuiven naar aankomende zomer. "Dusan is ontzettend belangrijk in onze selectie, in de belangrijke wedstrijden is hij vaak de belangrijkste man bij ons. Hij weet iedereen op trainingen ontzettend te motiveren en weet wat er van hem gevraagd wordt. Ongelofelijk." zei Erik ten Hag.   "Hij (Dusan) kwam in de winter naar me toe dat Genoa interesse in hem had en hij had daar wel oren naar. Ik vroeg hem wat hij daar te zoeken heeft, geld antwoordde hij. Hij wilde zijn contract bij ons ook wel verlengen maar het salaris dat hij vroeg vonden we te hoog. De transfersom dat wij krijgen en het salaris dat hij krijgt van Genoa is een goed bedrag en kunnen we niet weigeren. Zowel voor ons als voor hem."   Eredivisie Feyenoord - Ajax 39' 0-1 Brobbey (p)     Willem II - Ajax 46' 0-1 Malen 86' 0-2 Brobbey 90' 0-3 Brobbey     Heracles - Ajax 14' 0-1 Neres     Ajax - de Graafschap 21' 1-0 Wöber (p) 42' 2-0 Tagliafico  46' 3-0 Bergwijn 74' 4-0 Nunumete     Champions League Ajax - Tottenham Hotspur 7' 1-0 Bergwijn 47' 2-0 Llansana       Overig nieuws   Tips zijn altijd welkom! @delichris Hopelijk laat Dolberg in Duitsland zien dat hij een topspits is. Bedankt voor je reactie!
      @Mordurette Hopelijk laat hij de Dolberg zien die hij bij Denemarken ook laat zien. Bedankt voor je reactie!
      @FM_Lesly Ik ben ook erg benieuwd. Bedankt voor je reactie!
      @komodo25 Die Argentijn moet nog even fit worden maar is zeker een versterking. Bedankt voor je reactie!
      @Marius Een vreemde move inderdaad maar het is te hopen dat we door deze move wel de transferwaarde wat omhoog kunnen krikken. Bedankt voor je reactie!    
    • Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien.