Spring naar bijdragen
Srangaman

[FM18] Frysk Bloed Tsjoch Op!

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

heerenveen.jpg

Seizoen 2017-2018

Winterstop

Na lange tijd geen FM meer te hebben gespeeld ben ik begonnen met Heerenveen. In het verleden een club waar bijna iedereen een zwak voor had, maar dat is tegenwoordig een beetje afgegleden. Aan mij de taak om de sympathie voor deze mooie volksclub weer terug te brengen!

Transfers

Geen inkomende transfers aan het begin van het seizoen. Julius Magnusson (Telstar) en Michel Vlap (Oostende) werden verhuurd.

Selectie

selectie.png

Eredivisie

erewed.png

Na een wat weivelend begin, met onder meer een gelijkspel tegen Groningen en een nederlaag bij Excelsior werd er een prima serie neergezet. In het oog springen de overwinningen op PSV (na een 0-3 achterstand bij rust) en de 3-6 zege bij Feyenoord.

erestand.png

Het gaat boven verwachting! Vijf punten los van concurrent PSV. De doelstellingen worden bijgesteld, we gaan voor het kampioenschap!

Beker

beker.png

Na twee opwarmpotjes voor de reserves moesten we tegen AZ voor het eerst aan de bak. Nadat AZ op voorsprong kwam, wisten Odegaard en Reza er 1-3 van te maken. Tien minuten voor tijd maakte AZ de aansluitingstreffer, maar Mihajlovic maakte aan alle onzekerheid een eind. In de volgende ronde opnieuw een pittige uitwedstrijd.

Op naar het kampioenschap! Op naar geschiedenis.

bewerkt door Srangaman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een prestaties en gewoon gewonnen tegen de drie topclubs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

heerenveen.jpg

Seizoen 2017-2018

Zomerstop

Transfers

Ook in de winterstop werden er geen transfers gedaan. Enkel Tristan Borges werd verhuurd aan Académica.

Competitie

Hoe goed en constant we waren voor de winterstop, zo wisselvallig waren we na de winter. De voorsprong op PSV verdween als sneeuw voor de zon en de al snel opgelopen achterstand konden we niet meer goed maken.

ereweds.png

Toch een mooie tweede plaats, die ons recht geeft op voorronde voor de Champions League. Flink versterken deze zomer, zodat we hopelijk komend seizoen kampioen kunnen worden.

erestand.png

Beker

beker.png

In de kwart finale namen we revanche op Vitesse na de verloren competitiewedstrijd. In de halve finale verloren we echt beschamend met 2-0 van Groningen.

Statistieken

stats.png

Kies uw favoriet. Screens op verzoek!

Zomerperiode

Komende transferperiode ga ik gebruiken om mijn selectie te versterken. Ik ga proberen om de aankopen zo realistisch mogelijk te houden. Ik ga scouten in de vaderlandse competities en in Scandinavië, met af en toe een vreemde eend in de bijt.

bewerkt door Srangaman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps, echt een verschil met de eerste helft. Zonde. Uiteindelijk mag je blij zijn met een 2e plek en CL voetbal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat je de eerste plaats niet kon vasthouden, maar toch keurig tweede geworden en daardoor Champions League voetbal gepakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geweldig dat je gestart bent zonder transfers. Zo hoort het ook een beetje in een eerste seizoen vind ik persoonlijk. De tweede plaats is een meer dan keurige prestatie. Natuurlijk hoop je op meer bij de winterstop maar hier kan je alleen maar uit leren. Volgend seizoen een leuke uitdaging in ieder geval met kans op de CL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dertien verloren op zestien wedstrijden is natuurlijk niet genoeg om kampioen te spelen ! Daarom denk ik dat het een slechte beslissing was om de doelstellingen bij te stellen ! Een club als Heerenveen kan bij de absolute top thuishoren, maar niet meteen tijdens het eerste seizoen. Het zal zeker en vast een goede les geweest zijn ! Het feit dat je in de voorronde van de CL mag aantreden is een zeer goed teken en vooral als je de groepsfase weet te bereiken, dan zal je financieel wel even cashen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een seizoen gedraaid waar je trots op kan zijn. Ook al valt de tweede seizoenshelft tegen ten opzichte van de eerste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heerenveen.jpg

Seizoen 2018-2019

Voorbereiding

Transfers

Zoals vermeld in de vorige update ga ik proberen om de transfers zo realistisch mogelijk te houden. Dat wil zeggen dat ik voornamelijk ga scouten op de Nederlandse en Scandinavische markt, voor ik ergens anders ga kijken. Deze zomer probeerden we ons te versterken met Ryan Donk, Mustafa Saymak en Adam Maher, maar zij kozen voor respectievelijk Feyenoord, Marseille en FC St. Pauli. Clubs waarmee we ons klaarblijkelijk nog niet kunnen meten op de transfermarkt. Onderstaande spelers kwamen wel:

tin.png

Mink Peeters werd transfervrij overgenomen van Real Madrid. Dit 20-jarige talent zal als back-up fungeren van de opnieuw gehuurde Martin Odegaard. Azzedine Dkidak is een 18-jarige middenvelder, die voornamelijk zijn minuten zal maken in Jong Heerenveen. Wordt getipt als groot talent. Simon Gustafson is gehaald als basisspeler. Erg blij mee. Jaroslaw Jach is eveneens een basisspeler. Het bleek erg lastig om goede verdedigers te halen uit Nederland en Scandinavië, dus weken we uit naar Polen en Spanje. Carles Planas zal onze eerste linksback worden. Jordy de Wijs werd gehaald als back-up en Brahim Darri mag het voorlopig gaan uitvechten met Pelle van Amersfoort. Voorlopig, want in de winterstop komt het Braziliaanse talent Rodrygo over van Santos voor een recordbedrag van €4.200.000.

tuit.png

Henk Veerman (81 wedstrijden, 18 doelpunten)

Reza Ghoochannejhad (70 wedstrijden, 46 doelpunten)

Doke Schmidt (63 wedstrijden, 1 doelpunt)

Yuki Kobayashi (53 wedstrijden, 2 doelpunten)

Bedankt!

Selectie

selectie.png

Champions League

Rapid Wien bleek een eitje. Tegen Besiktas verwachtte ik al dat het heel lastig zou worden, maar dankzij een dik verdiende thuiszege (schoten 19-6) en een gelukkige uitzege (schoten 4-13) werden de play-offs bereikt. AS Monaco bleek de tegenstander en ik had me al neergelegd bij een jaar Europa League. In de uitwedstrijd lieten we zien dat we aardig konden meekomen (schoten 14-6), maar thuis stond er geen maat op ons en was het voor rust al beslist (13-8). Champions League groepsfase, totaal onverwacht maar wat fantastisch!

clkwal.png

In de Champions League zijn we ingedeeld in de poule des doods. Tegenstanders zijn Italiaans kampioen Juventus, de nummer vier van Engeland Chelsea en de Spaanse nummer vier Valencia. Maar, als we Monaco met 3-0 kunnen verslaan, wat kunnen we dan tegen deze ploegen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie transfers gedaan! Je hebt je knap gekwalificeerd voor de CL, de poule is loodzwaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zitten leuke spelers tussen waar je vast veel plezier aan gaat beleven. Mooie route richting de poulefase, waarin je natuurlijk een stunt hebt weten te maken tegen Monaco. Ik denk dat het hoogst haalbare de 3e plek is, want ik acht Valencia niet veel sterker dan Monaco.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de poule van de Champions League zal je heel veel geluk nodig hebben om door te gaan ... Derde plek tegen Valencia zal hoogst haalbare worden denk ik, maar je kan natuurlijk altijd verrassen ! Goede transfers gedaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heerenveen.jpg

Seizoen 2018-2019

Winterstop

Eredivisie

De competitie begon wat wisselvallig. Goede wedstrijden met de basiself werden afgewisseld met mindere wedstrijden wanneer we gedwongen werden om wat meer te rouleren, door de Europese verplichtingen. Dieptepunt van de eerste seizoenshelft was de zware 0-3 thuisnederlaag tegen PSV.

eweds.png

Die wisselvalligheid trekt zich ook een beetje door naar de stand, waar PSV ongenaakbaar lijkt. Met Ajax en Feyenoord lijken we het uit te gaan vechten om plek twee.

erstand.png

Beker

In de beker bereikten we zonder al te veel moeite de kwart finale.

beker.png

Champions League

De meeste aandacht ging uit naar de Champions League. In de competitie lieten we her en der wat steekjes vallen, om zo in de Champions League op volle oorlogsterkte te kunnen aantreden. Maar was het dat waard?

Uit tegen Juventus en thuis tegen Chelsea verrasten we vriend en vijand en behaalden we een punt. Chelsea kwam goed weg, want pas in de 87e minuut scoorde Hazard de gelijkmaker. In de thuiswedstrijd tegen Valencia waren wij de gelukkige met een laat doelpunt, want Odegaard zorgde vlak voor tijd voor de 1-0. Na drie wedstrijden stonden we bovenaan in de poule des doods. In de uitwedstrijd tegen Valencia verloren we zeer geflatteerd met 4-0, maar wat er thuis tegen Juventus gebeurde kan ik nog steeds niet geloven. We overklasten de Italiaans kampioen op alle fronten en stonden na 16 minuten met liefst 4-0 voor! Uit tegen Chelsea speelden we om de groepswinst, maar de Engelsen bleken helaas een maatje te groot.

clw.png

Een fantastische Europese campagne, die een vervolg gaat krijgen na de winterstop. We plaatsten ons voor de volgende ronde!

clstand.png

In de volgende ronde spelen we tegen Manchester United. Heerlijk!

cl_1e_ronde.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door de nederlagen wordt het nog pittig in de tweede seizoenshelft om kampioen te worden. Knappe prestaties in de Champions League en misschien zit een stunt er tegen Man. U er in

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heerenveen.jpg

Seizoen 2018-2019

Zomerstop

Transfers

uit.png

De successen in de eerste seizoenshelft gingen niet onopgemerkt voorbij. De belangstelling in onze spelers waren groot. Kik Pierie (43 wedstrijden, 2 doelpunten) en Arber Zeneli (67 wedstrijden, 21 doelpunten) waren onhoudbaar en vertrokken voor mooie bedragen naar Napoli en Wolfsburg. Voor Nicolai Naess (45 wedstrijden) konden we nog een mooi bedragje vangen, aangezien hij over een half jaar uit zijn contract liep. Magnusson mocht ervaring op doen bij Go Ahead Eagles.

in.png

Alvaro Medran werd gehaald om ons middenveld te versterken. Stijn Schaars wordt steeds ouder en ook het contract van Thorsby loopt af en gaan we niet verlengen. Hans Hateboer werd gehaald om de concurrentie aan te gaan met Dumfries. Giel Veltmaat is een talent die mag rijpen in het tweede. Het vertrek van Kik Pierie viel lastig op te lossen en daarom werd Tosin Adarabioyo voor een half jaar gehuurd van Manchester City. Ola John werd gehaald als vervanger van Arber Zeneli. Rodrygo hadden we al langer vastgelegd, maar kon nu eindelijk de overstap maken. Helaas moesten we hem direct een tijdje missen door interlandverplichtingen met Brazilie onder 19.

Eredivisie

In de Eredivisie ging het erg goed in de tweede seizoenshelft. Kijk eens naar de scoringsdrift van het 18-jarig talent Rodrygo. Tegen Sparta viel hij in de 66e minuut in en wist hij binnen twee minuten te scoren. Het gat met koploper PSV werd gedicht en was na het gelijkspel tegen FC Groningen slechts één punt. Wij bleven onze wedstrijden winnen, was het genoeg voor een titel?

erew.png

Helaas bleef ook PSV al zijn wedstrijden winnen. Het gelijkspel tegen Groningen, ons enige puntverlies in 2019 doet ons de das om. Volgend seizoen gaan we voor de titel. FC Twente en Excelsior degradeerden. Promotie was er voor Willem II en Heracles.

eres.png

Beker

In de beker hadden we het alleen echt lastig met Vitesse. De 3-1 overwinning op Roda betekende de tweede hoofdprijs in de clubgeschiedenis, tien jaar na het winnen van de eerste hoofdprijs.

beker.png

Champions League

De grootste fout in mijn FM-carriere tot nu toe. Bij het samenstellen van de selecties drukte ik te snel op bevestigen, waardoor ik de nieuwe spelers niet toevoegde aan de selectie voor de Champions League. Zonde, want nu speelden we vooral met jongens die het al moeilijk hadden tijdens competitiewedstrijden waar we gingen rouleren. Manchester United liet ons volledig kansloos. Of we het met de basiself wel hadden gered zullen we nooit weten..

clko.png

Statistieken

Kies uw favoriet!

stats.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rodrygo een mooi half jaar met 17 treffers in 14 wedstrijden. Volgend seizoen zal hij de club op sleeptouw moeten nemen. Blijft Odegaard nog een jaar of verlaat hij de club?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk seizoen gedraaid. Rodrygo is el een klasbak, die zit mij elke keer in de weg in mijn game.

Hele mooie cijfers voor Odegaard en van Amersfoort overigens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

heerenveen.jpgwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

Seizoen 2019-2020

Voorbereiding

Transfers In

Ontzettend blij met de inkomende transfers. Sinkgraven werd teruggekocht van Ajax voor zes miljoen, maar door een clausule die afgesloten was bij zijn verkoop ontvingen we ook nog een gedeelte van het transferbedrag, waardoor we €4.8mln betalen. Hidde ter Avest komt om de selectie te verbreden. Pohjanpalo is een Finse spits die we transfervrij konden oppikken. Durm wordt de vervanger van Dumfries en Johnstone wordt gehaald als nieuwe eerste doelman. In de slotfase van de transferperiode versterkten we ons nog met Sven van Beek. Eerste keus St. Juste vroeg een te hoog salaris en dus kwamen we uit bij de Feyenoorder. Tevens werden Odegaard en Adarabioyo nog een jaar gehuurd. Het lijkt wel een bug in FM, want ik heb het nog niet meegemaakt dat het verlengen van een huurperiode mislukte.

tin.png

Transfers Uit

tuit.pngâââââââ

Bedankt voor bewezen diensten!

Denzel Dumfries (57 wedstrijden, 3 doelpunten)

Pelle van Amersfoort (76 wedstrijden, 20 doelpunten)

Azzedine Dkidak (3 wedstrijden)

Dave Bulthuis (28 wedstrijden)

Selectie

Een prachtige selectie. Veel Nederlanders en op vrijwel iedere positie dubbel bezet! Vier talenten uit de jeugd (Duit, Hidayatulloh, Veltmaat en Prinsen) zijn inmiddels doorgeschoven en zullen dit seizoen al de nodige minuten gaan maken.

selectie.png

Oefenwedstrijden

We trokken door de regio en gaven wat voetballes.

oefen.png

Johan Cruijff Schaal

De eerste echte test was de Johan Cruyff Schaal tegen kampioen PSV. Na een snelle 0-2 voorsprong kwam PSV terug in de wedstrijd en wist het alsnog te winnen.

jcs.png

Champions League Kwalificatie

In de derde kwalificatieronde speelden we tegen Club Brugge. Na de makkelijke thuisoverwnning, wonnen we uit met een zakelijke 0-1. Voorafgaand aan de tweede wedstrijd was er al geloot en konden we Fenerbahce of Olexandriya treffen. We hadden wat geluk, want Olexandriya wist het tweeluik en zou anders ongeplaatst zijn. Maargoed, een ploeg die over twee wedstrijden wint mag je nooit onderschatten. Een wedstrijd is het nooit geweest, want na de 3-0 uitoverwinning lieten we thuis opnieuw zien dat we veel te sterk waren.

cl.png

En dus betekent dit dat we voor het tweede opeenvolgende jaar de groepfase bereiken. De loting is als volgt:

loting.png

Lastiger dan het op eerste oog lijkt, maar ik hoop dat we ons inmiddels kunnen meten met ploegen als Shaktar en Lyon.

Stay tuned!

bewerkt door Srangaman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][IMG]http://www.smulderstextiel.nl/data/cms_uploads/module_banner/heerenveen.jpg[/IMG][IMG]https://forum.manutd.nl/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/IMG]​ [B]Seizoen 2019-2020 Winterstop Competitie[/B] We verspeelden punten tijdens de eerste en laatste wedstrijd. We lijken de stap naar de top te hebben gemaakt. Ondanks de vele blessures die we dit seizoen kennen staan we bovenaan. [img]https://image.ibb.co/gg34Vd/comp.png[/img] [img]https://image.ibb.co/hhdoqd/compstand.png[/img] [B]Beker[/B] In de beker haalden we zonder problemen de kwart finale. [img]https://image.ibb.co/ng1mbJ/beker.png[/img] [B]Champions League[/B] Een knappe tweede plaats. Thuis tegen Bayern had er meer ingezeten en ook thuis tegen Lyon verloren we zeer knullig. Een eigen doelpunt van van Beek in de blessuretijd. [img]https://image.ibb.co/hvkq3y/cl.png[/img] [img]https://image.ibb.co/kQcRbJ/clstand.png[/img] Voor het tweede achtereenvolgende jaar spelen we in de volgende ronde tegen Manchester United. @Jornski; @GAE EAGLES; @harm778 : Bedankt voor jullie reacties. [/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerste half jaar is weer goed verlopen, mooie 2e plek in de CL. Levert Nederland lekker wat punten op waardoor het straks een extra plek krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
[CENTER][B][img]http://www.smulderstextiel.nl/data/cms_uploads/module_banner/heerenveen.jpg[/img][img]https://forum.manutd.nl/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/img]​ Seizoen 2019-2020 Zomerstop Transfers[/B] Carles Planas vertrok in de winterstop naar Real Betis (€9mln), als vervanger werd Tyronne Ebuehi voor €4,1mln gehaald van Benfica. Ook haalden we het Portugese talent Sumaila Mané op voor €775K bij Vitória de Setúbal. De transfervrije komst van Zaur Mämmadi lag al langer vast. [img]https://image.ibb.co/n9wuGJ/in.png[/img] [img]https://image.ibb.co/i9ykOy/uit.png[/img] [B]Eredivisie[/B] Ondanks de vele blessures, met name van de aanvallers, toch redelijk eenvoudig onze wedstrijden weten te winnen. Uit bij Ajax werden we kampioen. [B][img]https://image.ibb.co/mMX6Vd/ered.png[/img] [img]https://image.ibb.co/kei8bJ/stand.png[/img] Beker[/B] De beker was dit jaar een makkie. [B][img]https://image.ibb.co/ivf4GJ/beker.png[/img] Champions League[/B] Door twee doelpunten in de 94e minuut (zowel thuis als uit) moesten we het afleggen tegen Manchester United. Thuis speelden we met 2-2 gelijk, terwijl we uit met 4-3 verloren. [img]https://image.ibb.co/f85h3y/cl.png[/img] [B]Statistieken [img]https://image.ibb.co/ejY8bJ/stats.png[/img][/B] Kies uw favoriet! [B]Overige[/B] Nieuw stadion! [img]https://image.ibb.co/iuyPGJ/nieuw_stadion.png[/img] @Jornski : Bedankt voor je reactie[/CENTER] bewerkt door Srangaman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer van de weinige reacties die je krijgt. Net even je hele topic doorgenomen en je bent echt lekker bezig met Heerenveen! Stapje voor stapje wordt de club steeds groter. In Nederland heb je inmiddels aansluiting met de top gevonden maar ook in Europa laat je zien dat ze enigszins rekening met Heerenveen moeten houden. Daarnaast maak je overzichtelijke updates, ga zo door! Leuk om te volgen :)

Mag ik trouwens een screentje van Rodrygo, ben benieuwd hoe goed die is inmiddels. En met wat voor een tactiek speel je eigenlijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed bezig leuk te volgen dat je leuke spelers haalt, Van Odegaard is het inderdaad raar ik kon hem hoogtens 2 jaar houden en toen werd hij verkocht aan Napoli dus mooi dat je zo geluk heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][B][IMG]http://www.smulderstextiel.nl/data/cms_uploads/module_banner/heerenveen.jpg[/IMG][IMG]https://forum.manutd.nl/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/IMG]​ [SIZE=22px]Seizoen 2020/21 Winterstop[/SIZE] [SIZE=18px]Transfers In[/SIZE][/B] [img]https://image.ibb.co/foppLo/tin.png[/img] [B]Yassin Ayoub [/B]is onze nieuwe centrale middenvelder. [B]Neto [/B]een 20-jarig talent, die onze aanval komt versterken. [B]Sergio Padt[/B] werd gehaald om te concurreren met Johnstone. [B]Tyrell Malacia[/B] is onze beoogde linksback. Tot slot moesten er nog twee centrale verdedigers bijkomen, want de spoeling was dun. Helaas was het lastig om een Nederlandse speler te halen. [B]Ramalho [/B]en onze recordaankoop [B]Guaracy[/B] werden uiteindelijk aangetrokken. [SIZE=18px][B]Transfers Uit[/B][/SIZE] [img]https://image.ibb.co/bysWY8/tuit.png[/img] De transfervrije spelers mochten vertrekken. Voor Gustafson, Hateboer en Pohjanpalo ontvingen we mooie bedragen. [B][SIZE=18px]Eredivisie[/SIZE][/B] [img]https://image.ibb.co/gRjpLo/ered.png[/img] De wedstrijd tegen PSV was om de Johan Cruijff Schaal. De rest van de Eredivisiewedstrijden was ook een makkie. 5-0 tegen PSV, 5-0 tegen Ajax en 6-0 tegen Cambuur! [img]https://image.ibb.co/mws9Lo/stand.png[/img] We zijn te goed.. [B][SIZE=18px]KNVB Beker[/SIZE][/B] [img]https://image.ibb.co/mxFULo/beker.png[/img] Zonder al te veel problemen bereikten we de kwart finale. [B][SIZE=18px]Champions League[/SIZE][/B] Het was niet nodig om kwalificatiewedstrijden te spelen. De poule was echter loodzwaar: Manchester City, Borussia Dortmund en Napoli... Tegen City kregen we rood en gingen we er met 5-0 af. Dortmund en Napoli werden thuis geklopt en dus leken we mee te gaan doen om plek twee. Uit tegen Napoli moest een resultaat gehaald worden, maar wat er daar gebeurde kan ik nog steeds niet geloven. Na 33 minuten stond het 1-6 en uiteindelijk wonnen we met 3-9?!?! Door dit resultaat waren we na vier wedstrijden al verzekerd van de volgende ronde en werd er nog gelijkgespeeld tegen City en Dortmund. [img]https://image.ibb.co/enh9Lo/cl.png[/img] [img]https://image.ibb.co/jyeZmT/clstand.png[/img] In de volgende ronde spelen we tegen Atletico Madrid. [SIZE=18px]Reacties[/SIZE] Bedankt voor de reacties @Daniell en @Sheppard3rd. Screentje van Rodrigo, helaas wil hij niet verlengen en moet ik hem deze winter laten gaan. [img]https://image.ibb.co/eQaJD8/rodrygo.png[/img][/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden