Spring naar bijdragen
WalesETS

[FM2017] Together Stronger - Een dans met Welshe draken

Aanbevolen berichten

2chxn44.jpg

6pqcdy.jpg

Ik ga voor dit verhaal doen alsof Coleman meteen na het EK is weggegaan en Giggs meteen heeft overgenomen voor de WK-kwalificatie. Wales zit in een redelijk moeilijke groep dus ik ga gewoon de wedstrijden hun beloop laten. Ik mik eerder op kwalificatie voor het EK. Dit verhaal gaat over Wales, dus als ik met Giggs word ontslagen ga ik verder met een andere coach.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een mooie uitdaging en Bale is natuurlijk de absolute ster ! Hopelijk kan je een hechte groep blijven vormen die ook aangenaam kan verrassen op het WK ... Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een mooie uitdaging en Bale is natuurlijk de absolute ster ! Hopelijk kan je een hechte groep blijven vormen die ook aangenaam kan verrassen op het WK ... Succes

Bedankt. Bale zal inderdaad mogen schitteren. Het is een evenwichtige maar uitdagende groep, waar dat Wales, Oostenrijk, Servië en Ierland allemaal wel punten van elkaar kunnen afnemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

2chxn44.jpg

[spoiler=Over Rosicky]Foutje ingeslopen. Rosicky werd tussen de voorbeschouwing en wedstrijd toch nog opgeroepen.

2zdsuvb.jpg2cx6d1.jpg

bewerkt door WalesETS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar het verdere verloop. De updates zien er in ieder geval mooi uit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stugge tegenstander die Ieren. Hopelijk blijven de punten in Wales.

Inderdaad, al vind ik van de drie concurrenten (naast Servië en Oostenrijk) Ierland wel de minste op papier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze had ik nog niet eerder gezien. Leuk zo'n avontuur met Wales, al is het natuurlijk een bijna onbegonnen opdracht om de prestatie vanop het afgelopen EK te overtreffen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wales heeft Ierland duidelijk met de rug tegen de muur gedrukt en de wedstrijd volledig gedomineerd ! Het feit dat je twee andere concurrenten gelijkspelen is een goed teken voor jou en geeft je een kleine voorsprong ! Wales heeft een paar toffe, minder bekende spelers, die een zeer goed niveau halen ! Ik ben benieuwd of je de voorsprong snel gaat uitbreiden op de achtervolgers of indien het spannend gaat blijven tot het einde. Pob lwc fy ffrind :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties. Ik ben vooral blij omdat het toch zonder Bale was. Al was Ramsey (en misschien zelfs Allen) ook belangrijker op het EK.

Denk dat verdediging en middenveld wel goed zit. Het zit hem vooral in de aanval en de flanken. Veel spelers uit de Engelse tweede klasse daar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bale is de nieuwe Robben, alleen maar in de lappenmand. Moldavië en Georgië moeten normaal gesproken tweemaal winst opleveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik mis eigenlijk Woodburn...

Zit voorlopig nog vrij anoniem bij de beloftenploeg van Liverpool. En is van geboorte Engelsman en speelt voorlopg in hun -19 ploeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Je stukjes zijn van een kwalitatief hoog niveau! Erg prettig om te lezen. Veel succes met deze mooie club.
    • Prachtige prestatie geleverd door kampioen te worden! Chapeau voor je beleid, je werkt met een duidelijke visie en dat wordt beloond. 
    • Als je zo weinig speelt zou ik bijna Touch aanraden. Dat is toch minder tijdrovend en knal je sneller door de seizoenen heen. Die is nu iets van 14 euro dacht ik? Je kunt ook even de demo proberen. Vind je het wat, dan kun je altijd besluiten de volle game te kopen.
    • "Helaas konden we dit niet weigeren"     Dusan Tadic vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De aanvallende middenvelder heeft een contract getekend bij Genoa omdat hij nog één keer wil cashen. De Italianen betalen 10 miljoen voor Tadic en wilde hem eigenlijk in de winterstop al halen maar dit kon Ajax nog verschuiven naar aankomende zomer. "Dusan is ontzettend belangrijk in onze selectie, in de belangrijke wedstrijden is hij vaak de belangrijkste man bij ons. Hij weet iedereen op trainingen ontzettend te motiveren en weet wat er van hem gevraagd wordt. Ongelofelijk." zei Erik ten Hag.   "Hij (Dusan) kwam in de winter naar me toe dat Genoa interesse in hem had en hij had daar wel oren naar. Ik vroeg hem wat hij daar te zoeken heeft, geld antwoordde hij. Hij wilde zijn contract bij ons ook wel verlengen maar het salaris dat hij vroeg vonden we te hoog. De transfersom dat wij krijgen en het salaris dat hij krijgt van Genoa is een goed bedrag en kunnen we niet weigeren. Zowel voor ons als voor hem."   Eredivisie Feyenoord - Ajax 39' 0-1 Brobbey (p)     Willem II - Ajax 46' 0-1 Malen 86' 0-2 Brobbey 90' 0-3 Brobbey     Heracles - Ajax 14' 0-1 Neres     Ajax - de Graafschap 21' 1-0 Wöber (p) 42' 2-0 Tagliafico  46' 3-0 Bergwijn 74' 4-0 Nunumete     Champions League Ajax - Tottenham Hotspur 7' 1-0 Bergwijn 47' 2-0 Llansana       Overig nieuws   Tips zijn altijd welkom! @delichris Hopelijk laat Dolberg in Duitsland zien dat hij een topspits is. Bedankt voor je reactie!
      @Mordurette Hopelijk laat hij de Dolberg zien die hij bij Denemarken ook laat zien. Bedankt voor je reactie!
      @FM_Lesly Ik ben ook erg benieuwd. Bedankt voor je reactie!
      @komodo25 Die Argentijn moet nog even fit worden maar is zeker een versterking. Bedankt voor je reactie!
      @Marius Een vreemde move inderdaad maar het is te hopen dat we door deze move wel de transferwaarde wat omhoog kunnen krikken. Bedankt voor je reactie!    
    • Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien.