Spring naar bijdragen
Magikarp

[FM18] They Call Him The Hex-man

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

20eef462a85528262fc9580e2dd5cb95.png

Sta je dan met je goeie gedrag.

Zaterdagochtend, 10.30.

Terwijl je met je assistent een tactiek aan het bedenken bent om Capelle het vuur aan de schenen te leggen, wordt 3 kilometer verderop je belangrijkste spits langzaamaan wakker in zijn eigen lichaamssappen na een lange nacht uit. Jij weet het nog niet, maar hij wel: het wordt weer zo'n dag.

Spijkenisse - Capelle 0-3

Zaterdagmiddag, 16.28.

Wakker was 'ie nog niet. De rest ook niet. Balend loop je terug naar de kleedkamer, maar het lijkt de spelers niets te doen. Die zien maar één ding: de bar. Je gaat in je kantoor zitten, welke je deelt met de voorzitter, toiletjuffrouw en de materiaalman (luidruchtig mannetje). Eén blik naar je rechterzijde, en je droomt weer weg. Die wereldkaart. Zou het, ooit? Al was het maar de vierde beker van Indonesië. Een prijs is een prijs. Weten zij veel.

Ooit pak je die koffer in.

Misschien sneller dan je nu denkt.

a4cd50f7861271247b2dac537c1f4d72.png

[spoiler=.]

Ben nu toch lekker bezig met FM, dus dan pleur ik er ook maar een novelle in. Vind het zelf een leuke game tot nu toe, dus zin in meer dan enkel de sporadische updates in het Journeyman topic ;c Zal weinig verhaal worden denk ik, in ieder geval niet qua tekst en verzinsels. Uitzondering dit dus. Tenzij ik opeens ergens anders zin in heb. Gewoon een wat frequenter overzichtje van de resultaten e.d. vergeleken met het journeymantopic. Ben inmiddels al flink wat jaren verder, dus denk dat ik het er ook wel even snel doorheen jaag.

Doel van de game is in elk continent de CL-variant te winnen, beginnend zonder club (eerste jaar dus Spijkenisse geworden) en zo dus via de Journeyman-regels maar te zien hoe ik daar kom. Wil daarna ook de continentale landentoernooien winnen.

bewerkt door Magikarp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
[CENTER][img]https://i.gyazo.com/20eef462a85528262fc9580e2dd5cb95.png[/img] De koffer is gepakt. Tijd voor een welverdiende vakantie in een land vol rokken, blaaspijpen, schapenmagen en Schotse Hooglanders. Noemen ze die daar gewoon Hooglanders? We gaan het zien. [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/aa/Arbroath-Scotland.jpg/1024px-Arbroath-Scotland.jpg[/img] 15 dagen later zit je in een benauwd kantoortje te onderhandelen over je salaris. Of je er ook een basisvergoeding van 150 pond per maand bij wil in verband met de risico's van het eten van haggis, maar dan moet je wel zorgen dat de club niet degradeert. Prima, scheelt weer in het vinden van een leuk huis in de buurt. Je eet die troep toch niet. Weten zij veel. Arbroath. Weet jij veel. [img]https://i.gyazo.com/8dbc6f81ecd475abb73a1f5ba0ee877b.png[/img] Grote verschillen tussen de teams, vooral tussen Albion Rovers en de rest. Weinig sensatie, geen bijzonder seizoen. Duidelijk is wel dat het bestuur nauwelijks ambitie heeft, ook mag je nog geen vervolg geven aan je trainerscursus. Stof tot nadenken. [spoiler=.] @komodo25 @Jornski @delichris @W8er @Vlonkie @Marius Bedankt voor de reacties. In het journeymantopic staan al wat spoilers inderdaad ;c [/spoiler][/CENTER] bewerkt door Magikarp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Seizoen zonder echte hoogtepunten.

In FM16 zelf ook een journeyman gedaan, nadat ik begonnen was in Wales kwam ik ook in Schotland terecht. Via Berwick uiteindelijk aan de slag bij Aberdeen en daarmee kampioen geworden en de overstap gemaakt naar Watford, maar toen gestopt. Hopelijk weet jij het langer vol te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk volgend seizoen meer succes, degradatie natuurlijk wel zonder problemen ontlopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Je stukjes zijn van een kwalitatief hoog niveau! Erg prettig om te lezen. Veel succes met deze mooie club.
    • Prachtige prestatie geleverd door kampioen te worden! Chapeau voor je beleid, je werkt met een duidelijke visie en dat wordt beloond. 
    • Als je zo weinig speelt zou ik bijna Touch aanraden. Dat is toch minder tijdrovend en knal je sneller door de seizoenen heen. Die is nu iets van 14 euro dacht ik? Je kunt ook even de demo proberen. Vind je het wat, dan kun je altijd besluiten de volle game te kopen.
    • "Helaas konden we dit niet weigeren"     Dusan Tadic vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De aanvallende middenvelder heeft een contract getekend bij Genoa omdat hij nog één keer wil cashen. De Italianen betalen 10 miljoen voor Tadic en wilde hem eigenlijk in de winterstop al halen maar dit kon Ajax nog verschuiven naar aankomende zomer. "Dusan is ontzettend belangrijk in onze selectie, in de belangrijke wedstrijden is hij vaak de belangrijkste man bij ons. Hij weet iedereen op trainingen ontzettend te motiveren en weet wat er van hem gevraagd wordt. Ongelofelijk." zei Erik ten Hag.   "Hij (Dusan) kwam in de winter naar me toe dat Genoa interesse in hem had en hij had daar wel oren naar. Ik vroeg hem wat hij daar te zoeken heeft, geld antwoordde hij. Hij wilde zijn contract bij ons ook wel verlengen maar het salaris dat hij vroeg vonden we te hoog. De transfersom dat wij krijgen en het salaris dat hij krijgt van Genoa is een goed bedrag en kunnen we niet weigeren. Zowel voor ons als voor hem."   Eredivisie Feyenoord - Ajax 39' 0-1 Brobbey (p)     Willem II - Ajax 46' 0-1 Malen 86' 0-2 Brobbey 90' 0-3 Brobbey     Heracles - Ajax 14' 0-1 Neres     Ajax - de Graafschap 21' 1-0 Wöber (p) 42' 2-0 Tagliafico  46' 3-0 Bergwijn 74' 4-0 Nunumete     Champions League Ajax - Tottenham Hotspur 7' 1-0 Bergwijn 47' 2-0 Llansana       Overig nieuws   Tips zijn altijd welkom! @delichris Hopelijk laat Dolberg in Duitsland zien dat hij een topspits is. Bedankt voor je reactie!
      @Mordurette Hopelijk laat hij de Dolberg zien die hij bij Denemarken ook laat zien. Bedankt voor je reactie!
      @FM_Lesly Ik ben ook erg benieuwd. Bedankt voor je reactie!
      @komodo25 Die Argentijn moet nog even fit worden maar is zeker een versterking. Bedankt voor je reactie!
      @Marius Een vreemde move inderdaad maar het is te hopen dat we door deze move wel de transferwaarde wat omhoog kunnen krikken. Bedankt voor je reactie!    
    • Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien.