Spring naar bijdragen
Vlonkie

[FM18] De Maradona van de Karpaten

Aanbevolen berichten

Een gek, maar een genie ! Iedereen die ofwel Maradona heet ofwel die bijnaam heeft, is volledig gek ... Mooie keuze voor een novelle mee te beginnen en de stand biedt je veel mogelijkheden om naar het WK te gaan ! Sinds de tijd van Chivu mis ik Roemenië op een groot toernooi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hagi, niet enkel een nationale held, gewoon een absolute klasbak!! Roemenië is ook een leuk land maar is toch sinds de jaren '90 voor mij van het toneel verdwenen. Hopelijk breng jij ze weer terug!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][IMG]https://www.mupload.nl/img/8hx8y0tw.png[/IMG] @True_Legend hij heeft gedurende zijn loopbaan deze bijnaam [B]gekregen[/B], dus de fans zijn zo 'arrogant' @Jornski dat zal altijd afwachten zijn... @prinz poldi en Stelea en Moldovan. Heerlijke tijd was dat...[/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nu heb je Denemarken achter je, maar Polen voor je ... Als je twee keer met doelpuntenkermis weet te winnen is die eerste plek voor je. Stanciu en Chipciu zijn bekende spelers van bij Anderlecht ... Ik denk met heimwee terug aan dat superjaar dat Stoica ooit kende bij Anderlecht en toen Tibor Selimes ( denk dat je het zo schrijft ) ook in het Constant Vanden Stock stadion speelde ... Schitterende tijden ... En in diezelfde periode speelde er ook een enorme Roemeen bij Cercle toen ... @prinz poldi ... Help me eens met die naam :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit soort uitspraken is ook typisch voor Hagi ... Ik herinner mij eens uitspraak van hem toen hij coach was van Galatasaray ... Gekke gozer :) Maar kwalificatie is inderdaad binnen ! Nu goed alle spelers volgen en de beste 23 kiezen ! Kijk ook uit naar de WK Loting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][IMG]https://www.mupload.nl/img/h75vefwo0.png[/IMG] [SPOILER=Sollicitatie][IMG]https://www.mupload.nl/img/9rs8qz81n5c.png[/IMG][/SPOILER] @True_Legend het zal niet de laatste opmerking van Hagi zijn @prinz poldi dank je @delichris thx[/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoffenheim is best een mooie club! Het wordt dan wel weer meteen druk, én een club én een land... Anderzijds kan je de club ook gebruiken voor de ontwikkeling van Roemenen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][IMG]https://www.mupload.nl/img/2a6r928znzi9.png[/IMG] [SPOILER=Hoffenheim][IMG]https://www.mupload.nl/img/l71xt7h7zd2.png[/IMG][/SPOILER] @delichris je hebt je 'zin' gekregen :D @prinz poldi ik ben wel van plan op de lange termijn een soort opleiding voor het Roemeens elftal te maken[/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt wel een beetje typisch voor de Bundesliga, het zit in de midden van het klassement altijd heel kort op elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het seizoen bij Hoffenheim duurt nog lang dus ik voorzie helemaal geen zorgen om uit die gevaarlijke zone te geraken ... Eens de ploeg ingespeeld op jouw tactiek, zal je zeker beginnen vlammen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent aardig op weg om er toch een mooi seizoen van te gaan maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pas op met gemakkelijke lotingen ... Deze bestaan niet meer vandaag den dag ... Met Rusland heb je een paar leuke ontmoetingen op het programma staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met de beide lotingen in het vooruitzicht kan je toch wel ambities koesteren voor de volgende rondes...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Je stukjes zijn van een kwalitatief hoog niveau! Erg prettig om te lezen. Veel succes met deze mooie club.
    • Prachtige prestatie geleverd door kampioen te worden! Chapeau voor je beleid, je werkt met een duidelijke visie en dat wordt beloond. 
    • Als je zo weinig speelt zou ik bijna Touch aanraden. Dat is toch minder tijdrovend en knal je sneller door de seizoenen heen. Die is nu iets van 14 euro dacht ik? Je kunt ook even de demo proberen. Vind je het wat, dan kun je altijd besluiten de volle game te kopen.
    • "Helaas konden we dit niet weigeren"     Dusan Tadic vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De aanvallende middenvelder heeft een contract getekend bij Genoa omdat hij nog één keer wil cashen. De Italianen betalen 10 miljoen voor Tadic en wilde hem eigenlijk in de winterstop al halen maar dit kon Ajax nog verschuiven naar aankomende zomer. "Dusan is ontzettend belangrijk in onze selectie, in de belangrijke wedstrijden is hij vaak de belangrijkste man bij ons. Hij weet iedereen op trainingen ontzettend te motiveren en weet wat er van hem gevraagd wordt. Ongelofelijk." zei Erik ten Hag.   "Hij (Dusan) kwam in de winter naar me toe dat Genoa interesse in hem had en hij had daar wel oren naar. Ik vroeg hem wat hij daar te zoeken heeft, geld antwoordde hij. Hij wilde zijn contract bij ons ook wel verlengen maar het salaris dat hij vroeg vonden we te hoog. De transfersom dat wij krijgen en het salaris dat hij krijgt van Genoa is een goed bedrag en kunnen we niet weigeren. Zowel voor ons als voor hem."   Eredivisie Feyenoord - Ajax 39' 0-1 Brobbey (p)     Willem II - Ajax 46' 0-1 Malen 86' 0-2 Brobbey 90' 0-3 Brobbey     Heracles - Ajax 14' 0-1 Neres     Ajax - de Graafschap 21' 1-0 Wöber (p) 42' 2-0 Tagliafico  46' 3-0 Bergwijn 74' 4-0 Nunumete     Champions League Ajax - Tottenham Hotspur 7' 1-0 Bergwijn 47' 2-0 Llansana       Overig nieuws   Tips zijn altijd welkom! @delichris Hopelijk laat Dolberg in Duitsland zien dat hij een topspits is. Bedankt voor je reactie!
      @Mordurette Hopelijk laat hij de Dolberg zien die hij bij Denemarken ook laat zien. Bedankt voor je reactie!
      @FM_Lesly Ik ben ook erg benieuwd. Bedankt voor je reactie!
      @komodo25 Die Argentijn moet nog even fit worden maar is zeker een versterking. Bedankt voor je reactie!
      @Marius Een vreemde move inderdaad maar het is te hopen dat we door deze move wel de transferwaarde wat omhoog kunnen krikken. Bedankt voor je reactie!    
    • Ja, als je kijkt naar de (potentiële) marktwaardes ook... Moet je eens vergelijken met PSV, zit echt een heel groot gat tussen. Zat gisteren ook echt uit te kijken naar de pot en tijdens de pot te genieten, goed spel en prachtgoals gezien.