Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

54 minuten geleden zei Thomassje123:

Donder op man! Ben nu echt in staat die finale opnieuw te spelen

?id=20875645&maxWidth=737&width=737&zc=1

6-6 na 73 minuten, had nog meer kunnen worden haha @komodo25

Oke, ik heb gewoon doorgespeeld. Ben toch al de nummer 1 op de coëfficienten, in principe is de club bijzaak. Deze 2 zijn wel erg lekker 

ce8ad79e79fc6db454636eddde858df2.png

2b7f7402b4b7a67e7cf9c1977c16739f.png

12 uur geleden zei Lazy:

zowaar eens een dag vrij en kind uit slapen vanavond. Kortom; dagje full force FM19 spelen. Eerst ff rondje hardlopen en dan aan de slag met de Journeyman 🙂 Nog steeds het voornemen een serie op YouTube te starten ermee. Kijken of dat eens leuk is om te doen in plaats van een verhaal erover maken.

Altijd leuk om een youtube-carrière te volgen, zeker als het LLM is. 

Kansen op mijn eerste prijzen met mijn Journeyman-carrière. Bekerfinale tegen Kopenhagen en ook in de competitie strijdend tegen ze.

Spoiler

7e678e1bcae280293348fcc135d5bea2.png

Worden spannende weken in Denemarken. Helaas wint Kopenhagen al 11 op rij, dus het zal pittig worden.

Hier vandaag maar eens mijn eerste FM19 game starten met een Keukenkampioen club. FM16 was mijn laatste FM. Dus benieuwd of er heel veel anders/nieuw is.

Seizoen 1, kampioen met Crewe in de League Two. Zes wedstrijden voor het einde.

qhhz3obee.29.55.jpeg

Een jaar later, na promotie, weer kampioen. In de League One zelfs een wedstrijd eerder kampioen dan vorig seizoen (7 duels voor het einde). 🙂

44nuz6r5d7x.55.23.png

Nice! Hebben die nog steeds zo'n goede jeugdopleiding?  Kan me herinneren dat ze een aantal jaren terug mooie talenten hadden.  

Erg overtuigend kampioen geworden. Ik moet mijn jaarlijkse game in de lagere divisies in Engeland binnenkort ook maar eens starten.

Na (bijna) vijf seizoenen in Israël is de rek er wel een beetje uit. Financieel gezien zit ik gewoon in moeilijkheden. Omdat ik het Europees goed doe, gaan de reputaties van alle spelers snel omhoog, wat betekent dat ze meer geld willen. Voor de buitenlandse spelers is dat niet zo'n probleem. Als die te veeleisend worden, dan verkoop ik ze gewoon. De Israëlische spelers vervangen op die manier gaat bijna niet en ergens pas ik er gewoon voor om een speler van 20k per week naar 80k per week te doen. 

Sportief gezien kan ik er gewoon ook niet meer uit halen. Twee keer de CL gewonnen, dit jaar in de halve finale d'r uit en een Europa League gepakt, ik schat dat ik de grenzen van wat de club aan kan wel bereikt heb. Ik zit er over te denken om naar Scandinavië of Oost-Europa te gaan, tenzij er wellicht een leuke club is gedegradeerd in één van de grotere competities. Een ander idee is een Japanse database die ik ergens gevonden heb, gewoon de motherfucking J-League spelen.

@Nom de Guerre je hebt het wel bewezen daar. Ik zou lekker verder kijken als ik jou was!

Een wedstrijd voor het einde van deze poule al gekwalificeerd zijn is wel een luxe. 

26d03634204c69165b03098296a31f8d.png

En daar was meneer De Laurentiis ook weer erg blij mee volgens mij. 

a046828673819554b91330979509d17d.png

32 minuten geleden zei Mordurette:

Ik heb d3 Japanse database ook gedownload @Nom de Guerre. Zal daar vanavond of morgen eens beter naar kijken. 

Ja, die wil ik dus ook spelen. Misschien toch een nieuwe save starten 😄

image.png.a28eb32ab35582ad20ec4f162a77c0e4.png

Vind het zelf wat ongewoon. Veel bezetting in de aanval en weinig in de verdediging.

Ik had verwacht dat er veel meer ruimte zou vallen bij een tegenaanval maar gezien het aantal tegendoelpunten lijkt dit nog mee te vallen. 

Zelf heb ik nogal wat aanvallende weelde dus ik wou eens proberen om ze allemaal samen te gebruiken.

Wat ongewoon? Dit zou toch nooit moeten werken?

Gaaf dat je een tactiek maakt die zo goed maakt maar dit is toch wel echt slecht van SI. Helemaal aangezien je nauwelijks tegengoals krijgt.

3 uur geleden zei Elano:

Nice! Hebben die nog steeds zo'n goede jeugdopleiding?  Kan me herinneren dat ze een aantal jaren terug mooie talenten hadden.  

Ja, voor dit niveau hebben ze steengoede jeugdopleiding. Komen elk jaar wel 2/3 toptalenten door 🙂 

3 uur geleden zei Dysproz:

Erg overtuigend kampioen geworden. Ik moet mijn jaarlijkse game in de lagere divisies in Engeland binnenkort ook maar eens starten.

Vooral het tweede seizoen was verbazingwekkend goed. Kijken wat ik in de Championsip kan. 

Hier verschoot ik zelf ook van. Tegen kleinere ploegen had ik gedacht dat het nog zou kunnen werken door de overmacht op hun verdediging. Maar dat dit tegen ploegen als gent/anderlecht/brugge/Standard, die kwalitatief toch de betere moeten zijn ten opzichte van mijn Lyra-Lierse, zou werken had ik nooit durven dromen. Als het blijft lukken en ik kan Europees spelen, deze tactiek ook daar eens proberen.

Nu kan ik niet met alle eer gaan lopen. De tactiek die ik eerst gebruikte kwam van deze link . Ik ben zelf beginnen schuiven met spelers en kleine aanpassingen gemaakt.

Verbazingwekkend gewoon.