Jump to content

Recommended Posts

15 minuten geleden zei Copywriter:

Dat zijn toch niet bestaande spelers om een elftal op de been te brengen?

Nee, die zijn donkergrijs. Ik heb een screentje gemaakt van wat ik bedoel:

337306d52b80c7a35369b248fcd578e9.png

Edit: Ik denk dat ik het al weet, ze staan op mijn shortlist. Wel gek, want hier had ik eerder al aan gedacht en naar gekeken maar als ik nu een paar oranje steekproeven neem staan ze allemaal op mijn shortlist.. 

Edited by Dr. Bibber
  • Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

2 uur geleden zei Dr. Bibber:

dd29a0c9c7577beddaffef048a14a407.png

Waar vind ik wat die mogelijke clausules zijn? Het gaat om een jeugdspeler die ik wil vastleggen, maar 825k of 2,2 miljoen vind ik nogal een verschil.. 

Volgens mij zie je dat pas als de speler bij jouw club is. 

image.png.13824b51363bd3f47bf87fbb34cbc4a1.png

WTF. Speel op routine die wedstrijd uit, staan wat jeugdspelers in, 0-2 voor in de 85e minuut en m'n jonge centrale middenvelder Dylan Hopman raakt geblesseerd. Vervolgens schiet RKC er ineens 2 in in 1 minuut, zijn ook hun eerste 2 schoten op doel. In de 93e minuut komt het toch goed als Zahavi z'n derde maakt, o nee toch niet, want in de 95e minuut is ook hun 3e schot op doel raak. In de verlenging blijven zij echter aanvallend spelen en ligt het achterin helemaal open, waardoor je dus na verlenging met 7-3 wint. 

• 3 weeks later...
Op 25-1-2019 om 21:37 zei GAE EAGLES:

b871ad6f6fcde244a615e6b3d22f641e.png

PSV is al jaren de ploeg die ons nog een beetje kunnen bijhouden. De rest valt wel erg tegen. 

Alleen krijg ik mijn spits al 3 seizoenen niet meer aan het scoren. De buitenspelers doen het goed met 15+ goals en mijn CM (aanvallend) heeft er ook 15+.  Dat is nog wel een verbeterpunt en ook het aantal tegendoelpunten mag nog wel wat naar beneden.

c6cd5d88176e94865a66e1c6b145ae28.png

wat waren hier de team instructies van 

2 uur geleden zei eagles2005:

jammer man ik zag dat je uitstekende prestatie hebt bereik met je formatie

misschien wat voor  fm 21.

weet je echt niks meer.

Was ook wel een van de beste teams van de wereld, dus dan zijn de prestaties altijd wel goed.

Meestal verander ik er niet heel veel aan, beetje veld klein houden, druk zetten. Dat soort dingen.