Jump to content

Recommended Posts

16 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nee, je hebt gelijk, spelen geen wedstrijden! Nu dus gestart met Partizan. 

Ook dank aan @bingo11, ben benieuwd naar het talent! 

Talent is er zeker genoeg. Bij Rode Ster wegplukken wordt lastig maar subtoppers als Cukaricki en Vojvodina hebben ook leuke talenten. Ik zei trouwens 16 ploegen, maar als je er mee start in FM21 zijn het er net als IRL waarschijnlijk 20 omdat er vorig jaar niemand is gedegradeerd. 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

50 minuten geleden zei rich ruzzian:

Vraag me af of die spelers dan ook komen als hij wint. 

Ben jij manager van Barca? 

Ja ik ben manager van Barca (keer iets anders)

Hij heeft gewonnen en heeft alleen Dybala kunnen aantrekken.

Mbappe heeft een contract voorstel van PSG geaccepteerd. 

23 minuten geleden zei spaansetukker:

Ja ik ben manager van Barca (keer iets anders)

Hij heeft gewonnen en heeft alleen Dybala kunnen aantrekken.

Mbappe heeft een contract voorstel van PSG geaccepteerd. 

Wordt er ook aangegeven welke andere kandidaten er waren en welke spelers die eventueel wilden halen? 

23 uur geleden zei Nummerke10:

Zo'n 800 miljoen nu maar zonder transfers en prijzengeld zit er nog wel een flink gat tussen de uitgaven en de inkomsten. Wat dat betreft was deze zomer ook wel nodig. Ook Wijndal vertrok trouwens nog, scheelt weer 11 miljoen p/j aan loon en 70 miljoen op het bankie. 

Blijf ik ook last van houden ja. Als ik die lijstjes moet geloven heeft dat vooral met commerciële inkomsten te maken. Ik maak ook maandelijks verlies als ik niet CL wedstrijden speel en win etc. En dan heb ik nog niet eens een heel gek salarishuis. Ik dacht alles bij elkaar een kleine 15 mil. 

1 minuut geleden zei sherwin92:

Godv* ;e

Van die typische "ik gooi de hele zooi uit het raam zometeen" dingetjes 

Naamloos.jpg

Scheelt in elk geval nog dat ze 15 schoten hadden en geen 2 ofzo. Nog steeds kut natuurlijk.

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Blijf ik ook last van houden ja. Als ik die lijstjes moet geloven heeft dat vooral met commerciële inkomsten te maken. Ik maak ook maandelijks verlies als ik niet CL wedstrijden speel en win etc. En dan heb ik nog niet eens een heel gek salarishuis. Ik dacht alles bij elkaar een kleine 15 mil. 

Zowel in mijn carrière met Preston North End als met Hertha BSC nu is het echt ontzettend lastig om het gat met een ManUnited of Bayern München te dichten qua commerciële inkomsten. Heb nu 8 keer de Bundesliga gewonnen en drie CL-titels gepakt (en twee tweede plaatsen) en nog heeft Bayern dat is weggezakt veel meer commerciële inkomsten. Duurt wat mij betreft wel erg lang.

1e jaar Sky Bet Championship ondanks dat we weinig te besteden hebben in vergelijking met de andere teams doen we toch weer boven in mee. Wellicht promotie naar de Premier league. 

image.thumb.png.ea2471424611ef159865a8ddc848f5c1.png

image.thumb.png.5f39a92d3132d8f3d815b729344d7578.png

19 uur geleden zei Nummerke10:

Zowel in mijn carrière met Preston North End als met Hertha BSC nu is het echt ontzettend lastig om het gat met een ManUnited of Bayern München te dichten qua commerciële inkomsten. Heb nu 8 keer de Bundesliga gewonnen en drie CL-titels gepakt (en twee tweede plaatsen) en nog heeft Bayern dat is weggezakt veel meer commerciële inkomsten. Duurt wat mij betreft wel erg lang.

Opzich wel logisch United en Bayern zijn merken opzich die door de jaren 

zijn opgebouwd. 

Edited by cairo
10 minuten geleden zei cairo:

Opzich wel logisch United en Bayern zijn merken opzich die door de jaren 

zijn opgebouwd. 

Ik snap dat het grote merken zijn maar vooral bij ManU bleef het gat gigantisch, ondanks commerciële satellietclubs, prestaties, goede financiën, faciliteiten die top zijn. Een Liverpool werd wel voorbij gestoken maar ManU heeft in FM financiële superkrachten gekregen ten opzichte van de rest van de PL.

8 minuten geleden zei Nummerke10:

Ik snap dat het grote merken zijn maar vooral bij ManU bleef het gat gigantisch, ondanks commerciële satellietclubs, prestaties, goede financiën, faciliteiten die top zijn. Een Liverpool werd wel voorbij gestoken maar ManU heeft in FM financiële superkrachten gekregen ten opzichte van de rest van de PL.

Dat deden ze om @delichris tevreden te houden. 

Ik merk idd ook vaak dat ik in de 1e jaren makkelijker kan winnen van City, Liverpool, United dan daarna. Daarna halen die zo'n zieke spelers (Haaland gaat bv. altijd naar Man Utd), en hoe goed mijn prestaties ook zijn, die kloof qua transfersommen is onmogelijk te dichten.

Edited by Michiel RAFC
11 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Ik merk idd ook vaak dat ik in de 1e jaren makkelijker kan winnen van City, Liverpool, United dan daarna. Daarna halen die zo'n zieke spelers (Haaland gaat bv. altijd naar Man Utd), en hoe goed mijn prestaties ook zijn, die kloof qua transfersommen is onmogelijk te dichten.

Ik zit nu in 2024 united is bij mij niet verder gekomen dan een 4e plaats. Achtereen volgend: 5, 5, 4, 5 en staan nu 6e. Ze hebben nu Stengs overgenomen van Bayern voor 115 miljoen. 

18 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Dit dus. Won bij Farense in jaar 1 thuis van Porto, Sporting en Benfica. Uit bij Sporting 1-1, 0-3 gewonnen bij Porto en 1-0 onderuit bij Benfica. In de jaren erna echter bijna geen resultaat meer behaald tegen hen.

Op 24-9-2020 om 20:47 zei Copywriter:

Seizoen 20/21 FM doet rare dingen.

VVV  speelt in Eindhoven in het PSV stadion.

Knipsel2.thumb.JPG.f160466091991f99039d664749f6bfc2.JPG

en Almere City op de Westmaat in Spakenburg

Knipsel.thumb.JPG.5bd46bcd3520e11d9820e431cb10f654.JPG

Gave skin. Waar haal je deze?

Gaat best prima tot nu toe :classic_biggrin:, slechts één pot verloren van Spurs, winst tegen Spurs en Leverkusen. 

Geeft nu al mogelijkheden tot doorselecteren en 'buitenlanders' de deur te wijzen in ruil voor Servisch jeugd. 

Spoiler

1792534294_Schermafbeelding2020-10-30om18_34_25.thumb.png.faa524d651da119a8eb14f0e34a1d6b8.png

Eerste seizoen Championship een verdienstelijke 4e plaats gehaald. We mochten ons opmaken voor de halve finale van de play-offs tegen Nottingham. In de competitie thuis 0-0 gespeeld en uit in de 92e min 0-1 met mazzel gewonnen.

Spoiler

image.png.eeeee90ee944e9c1310d533574499c3e.png

De tactiek wat veranderd 4-5-1 op de counter.  De finale werdt redelijk eenvoudig bereikt. 

Spoiler

image.thumb.png.a3998b33131ad254b0f31fa62066363d.png

De finale verrassend tegen Birmingham City de nummer 6 die de nummer 3 Stoke heeft uitgeschakeld met een 1-1 en 0-2 overwinning. In de competitie thuis 1-1 gespeeld en uit 3-2 verloren we waren toen 2 keer de mindere. Besloten om met de zelfde tactiek als tegen Nottingham te starten.  Eerste helft 0 kansen voor beide teams totdat Birmingham City in de 42e min een corner binnen kopt. Besloten om over te schakelen naar de meest gebruikte tactiek. Gelukkig kunnen we 1-1 maken vanuit een pingel. Voor de rest een wedstrijd met weinig kansen ook in de verlening. Strafschoppen!

Spoiler

image.png.866f2c697de245e74f0df30b570d1ee3.png

York City in 5 jaar naar de Premier League! 4 kampioenschappen en 1 promotie verder. 

image.png