Jump to content

Recommended Posts

12 uur geleden zei bingo11:

Brazilianen zijn bij juist heel duur? Heb Brazilië ingeladen bij m'n carrière met Farense maar die clubs vragen vaak torenhoge bedragen.

Hier valt dat ook wel mee. Vaak hebben ze een relatief goedkope clausule in het contract staan. 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

49 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hier valt dat ook wel mee. Vaak hebben ze een relatief goedkope clausule in het contract staan. 

Hmm ja ligt waarschijnlijk ook aan je budget natuurlijk. Budget bij Farense is niet geweldig dus dan is iets sneller duur dan wanneer je een groot budget hebt natuurlijk.

Zojuist zei bingo11:

Hmm ja ligt waarschijnlijk ook aan je budget natuurlijk. Budget bij Farense is niet geweldig dus dan is iets sneller duur dan wanneer je een groot budget hebt natuurlijk.

Klopt inderdaad. Maar bijvoorbeeld de echte toppers, die kosten Max 10/20 mil zoiets? Heb voor mijn rechtsback 29,5 mil betaald. 20 jaar en Braziliaans international. probeer voor dat bedrag maar eens een Engelse of Italiaanse back te halen van dezelfde kwaliteit. Niet te doen. Ik wou een nieuwe cv kopen, zelfs gasten van 20/21 met 2 sterren huidig moesten al 80 mil kosten 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Klopt inderdaad. Maar bijvoorbeeld de echte toppers, die kosten Max 10/20 mil zoiets? Heb voor mijn rechtsback 29,5 mil betaald. 20 jaar en Braziliaans international. probeer voor dat bedrag maar eens een Engelse of Italiaanse back te halen van dezelfde kwaliteit. Niet te doen. Ik wou een nieuwe cv kopen, zelfs gasten van 20/21 met 2 sterren huidig moesten al 80 mil kosten 

Ja kijk mijn budget is in begin S6 6 miljoen hahahaha. Dus dan is iedereen van een beetje kwaliteit voor Portugese subtop door en is het gewoon huren en buitenkansjes wegplukken.

6 uur geleden zei Michaelinho*:

Hoeveel seizoenen nodig gehad?

Begin nu aan 2030/2031. Eerste jaar gepromoveerd. Twee keer met conference league meegedaan en het redelijk ver geschopt, Champions League tot nu toe altijd onbegonnen werk. 

Laatste wedstrijd van het seizoen nog ongeslagen en dan 2-1 verliezen... Nog nooit ongeslagen kampioen geworden nu dus ook niet. Als nog niet slecht voor een promovendus.

image.png.41b6be776d3959bc5c2f341ec9561aa6.png

Spoiler

image.thumb.png.d4b4485b8769784f84eb3cfda0ecafdc.png

Met dit team gaan we proberen in seizoen 3 de Eredivisie eindelijk te winnen! Een combinatie van originele PSV'ers, talenten en bekende spelers (en natuurlijk een buitenkansje als die zich voordoet) moet het gaan doen. Op deadline day nog Guttierez en Lammers verloren (helaas) en in plaats van gehaast nog iemand proberen te halen 2 jongen uit Jong PSV doorgeschoven.

We gaan het zien!

Naamloos.jpg

3 uur geleden zei sherwin92:

Met dit team gaan we proberen in seizoen 3 de Eredivisie eindelijk te winnen! Een combinatie van originele PSV'ers, talenten en bekende spelers (en natuurlijk een buitenkansje als die zich voordoet) moet het gaan doen. Op deadline day nog Guttierez en Lammers verloren (helaas) en in plaats van gehaast nog iemand proberen te halen 2 jongen uit Jong PSV doorgeschoven.

We gaan het zien!

Naamloos.jpg

Heb je toevallig een screen van mubuyamba?

We zijn weer los 1e seizoen in Sky bet league 1 

image.png.c74ffdef481453d9b34e87d6033874f3.png

Wat een held is Mampala toch begon op de bank omdat ik na 3 seizoen besloot een extra spits aan te trekken. Na 3 wedstrijden banken weer terug in de basis resultaat 3 gespeeld en 2 goals gemaakt.  Waar eindigt dit? 

Spoiler

image.thumb.png.eeb59ad034b3bbb6d798cbcf1eef7b70.png

7 uur geleden zei cairo:

We zijn weer los 1e seizoen in Sky bet league 1 

image.png.c74ffdef481453d9b34e87d6033874f3.png

Wat een held is Mampala toch begon op de bank omdat ik na 3 seizoen besloot een extra spits aan te trekken. Na 3 wedstrijden banken weer terug in de basis resultaat 3 gespeeld en 2 goals gemaakt.  Waar eindigt dit? 

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.eeb59ad034b3bbb6d798cbcf1eef7b70.png

Leuke speler wel hoor, mist helaas was mentale stats maar is ook nog jong. Zal helaas wel te kort komen indien je promoveert. 

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat de tegenstand er niet is dit jaar.

Inmiddels 58 wedstrijden ongeslagen in de Serie A

serie A.png

Lekker bezig hoor. Ondertussen al zover dat Napoli jouw sattelietclub is? 

41 minuten geleden zei Mordurette:

Leuke speler wel hoor, mist helaas was mentale stats maar is ook nog jong. Zal helaas wel te kort komen indien je promoveert. 

Lekker bezig hoor. Ondertussen al zover dat Napoli jouw sattelietclub is? 

Yes, volgens mij nu een seizoen of 2. Die zijn er tot nu toe nog niet aan te pas gekomen.

Het was achtereenvolgens:

19/20 Inter

20/21 Juve

21/22 Lazio

22/23 Inter

23/24 Lazio

24/25 Bari

25/26 Bari

26/27 Bari

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Vorig jaar al een jaar ongeslagen geweest, nu op weg naar de 100 punten. 
Dit jaar kwamen we helaas net een puntje tekort.

serie A.png

Dit is trouwens wel direct een mooi voorbeeld van het irritatie puntje wat ik eerder aan gaf. Kijk je naar het vakje met “ de meeste X de nul gehouden” staat mijn keeper bovenaan. De 2e positie is de keeper van Juventus. Mijn keeper is Italiaan en geen international, die keeper van juve is de 1e keeper van Italië. Ze zouden prestaties echt eens wat zwaarder moeten meetelen.