Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Hoe dit dan meneer verdiende voorheen 60 K per jaar, is transfervrij en wil in eens een kleine 9 ton verdienen. Kan hem maximaal 220.000 per jaar bieden. Tekent hij een contract voor de helft.  Heb dit wel vaker snap er echt geen ruk van.

image.thumb.png.ab1502e5a54aa8eab5e90ae72f111350.png

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zo, Arsenal activeerde even de clausule van 57 mil van mijn rechtsback.

voor bijna 30 mil minder zijn we er niet slechter op geworden.

toure.png

Marcelo.png

Qua stats vraag je je inderdaad af waarom Arsenal daar 30M voor neergelegd heeft. Zijn vervanger is wel ff een paar tandjes beter :D

Edited by Michaelinho*
8 uur geleden zei Michaelinho*:

Qua stats vraag je je inderdaad af waarom Arsenal daar 30M voor neergelegd heeft. Zijn vervanger is wel ff een paar tandjes beter :D

57 miljoen zelfs. Ja snapte het ook niet. Al presteert hij wel al 2/3 jaar erg goed. Zowiezo doen mijn backs het prima, zijn Colombiaanse compaan aan de linkerkant, die ook niet zulke hele sterke stats heeft, heeft in de competitie gewoon 20 assists. 

672f7716289ac1934bd19aa6814c6ff6.png

Wat moet ik ervan zeggen... Ondanks dat we geen punten hebben behaald ben ik wel tevreden. Tegen Lyon 2x 1-0 verloren, huis tegen Atlético ook 1-0 verloren en tegen Liverpool weten te scoren. Een goede ervaring geweest voor deze jongens, hopelijk volgend jaar weer de groepsfase halen.

10 minuten geleden zei Mordurette:

672f7716289ac1934bd19aa6814c6ff6.png

Wat moet ik ervan zeggen... Ondanks dat we geen punten hebben behaald ben ik wel tevreden. Tegen Lyon 2x 1-0 verloren, huis tegen Atlético ook 1-0 verloren en tegen Liverpool weten te scoren. Een goede ervaring geweest voor deze jongens, hopelijk volgend jaar weer de groepsfase halen.

Bied dus genoeg perspectief voor komend seizoen. Financieel ook wat mee opgeschoten? 

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Bied dus genoeg perspectief voor komend seizoen. Financieel ook wat mee opgeschoten? 

Startgeld is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Nu bijna 19 miljoen op de bank, maar de faciliteiten worden wel gelijk verbeterd van het geld zodat we als club ook door kunnen groeien.

Ik heb twee trainers een functie aangeboden bij mijn B-ploeg, beiden kreeg ik direct een dag later de bevestiging dat ze kwamen. Dat is al gek, normaliter duurt dit een stuk langer. 

Nu staan ze echter ook niet bij de trainers? Iemand ervaring mee? 

@ElPrincipito in sommige landen is een B-team echt een op zichzelf staand team, waarbij de trainers van het tweede elftal niet bij de trainers van het eerste elftal staan. Is bij mij in Duitsland zo en volgens mij ook in Spanje, aangezien b-teams daar uitkomen in de voetbalpiramide. Staan ze ook niet onder de staff bij het ontwikkelingscentrum?

48 minuten geleden zei Nummerke10:

@ElPrincipito in sommige landen is een B-team echt een op zichzelf staand team, waarbij de trainers van het tweede elftal niet bij de trainers van het eerste elftal staan. Is bij mij in Duitsland zo en volgens mij ook in Spanje, aangezien b-teams daar uitkomen in de voetbalpiramide. Staan ze ook niet onder de staff bij het ontwikkelingscentrum?

Ja, bij Porto bijvoorbeeld (keek ik even met carrière aanmaken) kan je niet de staf van het B elftal zien, je krijgt ook geen rapporten. Hier heb ik dat wel, kan gewoon trainers zien en instellen voor de training. 

Hier staan ze ook gewoon bij! Sheringham en Davies

725301417_Schermafbeelding2020-10-10om23_10_18.thumb.png.50ea21b7b9596ba3c90f188f989108ad.png

Zomer van 2026, net mijn tweede CL gewonnen in de vierde finale op rij. Mijn twee beste spelers zijn gewild door de Engelse top, Liverpool heeft deze ster al licht ongerust gemaakt met interesse en een bod van 128 miljoen. Ben benieuwd of ie een beetje behandelbaar blijft. 

Cuevas.thumb.png.16d38a9e9b9ae334b163feecd6edaf56.png

Op 8-10-2020 om 20:24 zei cairo:

Hoe dit dan meneer verdiende voorheen 60 K per jaar, is transfervrij en wil in eens een kleine 9 ton verdienen. Kan hem maximaal 220.000 per jaar bieden. Tekent hij een contract voor de helft.  Heb dit wel vaker snap er echt geen ruk van.

image.thumb.png.ab1502e5a54aa8eab5e90ae72f111350.png

Dit is zo belachelijk he :-D Zit er ook al jaren in, drama. 

9 uur geleden zei Sophomore:

Dit is zo belachelijk he :-D Zit er ook al jaren in, drama. 

Gebeurd met transfers ook. Om te janken. Probeerde al een tijdje een heldige chinese regen van Lyon te halen. Biedingen tot 60 mil werden afgewen, Meer was mij te gortig, Gaat die in dezelfde transferperiode voor 35 mil naar Arsenal. Schiet mij dan maar af hoor. 

Zowiezo word ik echt wel eens doodziek van die bedragen. CV van vitesse 18 jaar moet 83 miljoen kosten. Gaan niet akkoord met ook maar een euro minder. Waar the fuck is de realiteit? En dan zelf op je beste spelers die 50/60 mil waard zijn biedingen krijgen van 30 mil oid. Hou op hoor.

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Gebeurd met transfers ook. Om te janken. Probeerde al een tijdje een heldige chinese regen van Lyon te halen. Biedingen tot 60 mil werden afgewen, Meer was mij te gortig, Gaat die in dezelfde transferperiode voor 35 mil naar Arsenal. Schiet mij dan maar af hoor. 

Zowiezo word ik echt wel eens doodziek van die bedragen. CV van vitesse 18 jaar moet 83 miljoen kosten. Gaan niet akkoord met ook maar een euro minder. Waar the fuck is de realiteit? En dan zelf op je beste spelers die 50/60 mil waard zijn biedingen krijgen van 30 mil oid. Hou op hoor.

Precies dit! Daarnaast, waarom zijn goede jeugdspelers uit Brazilië, Argentinië en Portugal zo weinig waard terwijl ze echt goede stats hebben? Een Spanjaard/Engelsman met die stats is het veelvoud waard en ik krijg een bieding van 45k waar ik blij mee moet zijn. 

FM20 is de eerste FM die ik speel sinds FM12, dus je kan je voorstellen dat het een volledig nieuwe ervaring is, zo goed als niets is zoals ik het me herinner van 12 :classic_blush:

Zojuist m'n 2e seizoen geëindigd met PSV, en net zoals seizoen 1 4e geworden. Niet top, tot 2x bijna ontslagen maar we leven nog! Maar nu voor het volgend seizoen wil het bestuur dat ik ga meedingen naar de titel, dat kan nog leuk worden :classic_laugh:

Ik zal straks een screenshot van m'n team plaatsen, over het algemeen haal ik spelers die ik ken van naam, jeugdspelers en natuurlijk als de scout met een buitenkansje aan komt zetten laat ik die niet schieten. Dit betekent dat ik waarschijnlijk niet de allerbeste kwaliteit spelers haal, maar zo houd ik plezier in de game, zo heb ik het in FM12 ook tijdenlang gedaan.

Nu wordt het alleen wel tijd om stilaan beter te worden qua Tactics and stuff want ja, P4 gaat niet meer genoeg zijn (en ik ben het wel enigzins zat om Ajax iedere keer bovenaan te zien hahha) 

4 uur geleden zei ElPrincipito:

Precies dit! Daarnaast, waarom zijn goede jeugdspelers uit Brazilië, Argentinië en Portugal zo weinig waard terwijl ze echt goede stats hebben? Een Spanjaard/Engelsman met die stats is het veelvoud waard en ik krijg een bieding van 45k waar ik blij mee moet zijn. 

Brazilianen zijn bij juist heel duur? Heb Brazilië ingeladen bij m'n carrière met Farense maar die clubs vragen vaak torenhoge bedragen.

56 minuten geleden zei bingo11:

Brazilianen zijn bij juist heel duur? Heb Brazilië ingeladen bij m'n carrière met Farense maar die clubs vragen vaak torenhoge bedragen.

Bij mij niet, veel Brazilianen hebben belachelijk lage afkoopclausules. Heb in seizoen 4 met Ajax toen 4 wonderkinderen uit Brazilië gehaald voor in totaal 52m. Die verkoop je 2 seizoenen later voor 400m+.