Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Seizoen 2 met Leeds, vorig jaar 4e geëindigd en dus CL voetbal. Bod van 13,5 miljoen op Esposito wordt aanvaard (quasi gratis dus), maar meneer wil liever aan kleine Italiaanse clubjes uitgeleend worden :cab: 

Wel Tonali voor de spotprijs van 12 miljoen kunnen halen.

Edited by Michiel RAFC
27 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Seizoen 2 met Leeds, vorig jaar 4e geëindigd en dus CL voetbal. Bod van 13,5 miljoen op Esposito wordt aanvaard (quasi gratis dus), maar meneer wil liever aan kleine Italiaanse clubjes uitgeleend worden :cab: 

Wel Tonali voor de spotprijs van 12 miljoen kunnen halen.

Zonde man. Word echt een eindbaas. Hier is hij op zijn 23e inmiddels basisspeler bij Inter. 41 interlands/31 doelpunten. 5 jaar lang kunnen lenen en had bij mij 91 goals in 150 wedstrijden. 

@Michaelinho* Ja waardeloos:classic_tongue: Wel zo snel mogelijk de 100 mil clausule uit zijn contract proberen te halen anders ben ik hem snel weer kwijt gok ik.

13 minuten geleden zei Daanpsv10:

Mijn bestuur pompt even 372 miljoen in een reservefonds :classic_blink: Zien we niets meer van terug dan? :moop:

Volgens mij niet nee. Dat geld is dan beschikbaar als je in financiële nood komt. Maar die kans lijkt me niet zo groot als er een reservefonds van 372 miljoen aangelegd kan worden :-D

Edited by Michaelinho*

Nou, meerdere games gestart en telkens niet het 'geweldig' gevoel, nadat alles ingeregeld was was ik er al snel weer klaar mee. Merk dat het dan allemaal wat te makkelijk gaat. 

Waarmee had ik de tofste game? Waar heb ik het meeste affiniteit mee? Argentinië! Geen Godoy Cruz, Boca Juniors, Velez of Racing maar Belgrano. Spelen een niveau lager, veel financiële problemen en niks mogelijk. Yes, dat komt goed! 

Ik kan echt iedereen een game met Bari aanraden. Het zit er een beetje tussenin. Er is zat uitdaging, maar je hoeft niet van super ver te komen. Je selectie is voor een groot gedeelte veel te goed voor de Serie C en je stadion is er groot, wardoor je groeimogelijkheden vrij oke zijn.

102 miljoen verlies ;c gelukkig maak ik op de transfermarkt elk jaar veel winst anders zou dit toch een probleem opleveren denk ik. Geen eigen stadion en veeeeel minder commerciële inkomsten dan Bayern laten zich wel merken.

1246802336_gelduitgeven.thumb.png.43d22c5bdef6960f0f4cbde72c1832a7.png

@Elsjorro1990 @ElPrincipito Beetje zelfde probleem weinig uitdaging, het gaat te makkelijk. Nu met York City een uitdaging gecreëerd om in 5 jaar, 5 keer te promoveren en dan voor de premier league winst te gaan. Bewust voor Engeland gekozen omdat de concurrentie daar hoog is vanwege het vele geld. 

13 uur geleden zei Michiel RAFC:

Haha dit is zo kut he. Ander voorbeeld is ander dat een speler jouw club afwijst en dan tekent bij een andere club voor een veel lager salaris. 

Wil al sinds begin van de game bondscoach van Ierland worden. Nu is na het EK van 2028 Mick McCarthy eindelijk gestopt, maar is er één of andere lulhannes aangesteld die ooit achtste is geworden met Sligo Rovers. 

Hoezo heb ik geen melding gehad dat ze opzoek waren naar een nieuwe bondscoach? Volg het land (train er ook een club), Mick McCarthy en kijk zo ongeveer elke week of Big Mick er nog zat. Kan het zijn dat ik überhaupt niet heb kunnen solliciteren en dat de aanstelling binnenkamers is gebeurd?  

Edited by Sophomore
10 uur geleden zei Sophomore:

Haha dit is zo kut he. Ander voorbeeld is ander dat een speler jouw club afwijst en dan tekent bij een andere club voor een veel lager salaris. 

Wil al sinds begin van de game bondscoach van Ierland worden. Nu is na het EK van 2028 Mick McCarthy eindelijk gestopt, maar is er één of andere lulhannes aangesteld die ooit achtste is geworden met Sligo Rovers. 

Hoezo heb ik geen melding gehad dat ze opzoek waren naar een nieuwe bondscoach? Volg het land (train er ook een club), Mick McCarthy en kijk zo ongeveer elke week of Big Mick er nog zat. Kan het zijn dat ik überhaupt niet heb kunnen solliciteren en dat de aanstelling binnenkamers is gebeurd?  

Misschien heeft de assistent gewoon overgenomen? 

14 uur geleden zei Stefan.:

Nettie?

image.thumb.png.4b78b28c0312f1466546cc65162cbf35.png

Goh, wat een matige speler zeg. Meteen maar weg doen.

Speelt bij jou Ajax ook eerst 4 voorrondes CL? Ik moest tegen Utrecht in de laatste voorronde en mijn halve team was nog op vakantie.

13 minuten geleden zei La Pulga:

Speelt bij jou Ajax ook eerst 4 voorrondes CL? Ik moest tegen Utrecht in de laatste voorronde en mijn halve team was nog op vakantie.

Geen idee, nog geen dag gespeeld. Kut spel

Omdat Haaland, Lautaro Martinez, Greenwood en Rashford samen niet echt voor genoeg gevaar vormden heeft Manchester United even deze topper gehaald voor 168 miljoen.

Nicot.thumb.png.5fe241f20b61c1fda24b060c0479c1b8.png

Mijn droomspits voor Hertha, heb wel iets met spitsen van 2 meter die technisch perfect zijn :classic_love: Maar ja ook Manchester United verzamelt ze blijkbaar....

Edited by Nummerke10