Jump to content

Recommended Posts

48 minuten geleden zei Mordurette:

Nu begonnen met Maribor. Leuke selectie, paar talentvolle spelers rondlopen en veel spelers uit Slovenië wat ook wel fijn is voor het inschrijven van spelers met de Europese campagne in de Champions League vanaf de eerste ronde. Geen voorbereiding eigenlijk, direct knallen. 

Oost-Europa is leuk ja! In eerdere edities in Journeyman’s gespeeld met Rode Ster (Servië), Videoton (Hongarije) en Viktoria Plzen (Tsjechië). 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Ik heb de laatste tijd zoveel plezier in mijn game in Marokko dat ik het niet kan laten om dit met jullie te delen. Dus mocht je zin hebben om er iets over te lezen: open deze spoiler.

Spoiler

Kk0mO9o.jpg

Liep al een tijdje met het idee om een carrière te starten in Marokko. Na een seizoen gespeeld te hebben met Al Hoceima en wat research te hebben gedaan en kwam ik op de club JS Massira. Een club in de Westelijke Sahara, een niet-zelfbestuurd gebied wat geclaimd word door onder andere Marokko. Na jarenlang in de hoogste klasse is de club in verval. Desondanks heeft de club een grote supportersschare opgebouwd en zitten er bij elke thuiswedstrijd zo’n 9.000 man op de tribune.

De manager die is aangesteld is Éric Djemba-Djemba. De Manchester United flop die na zijn jaren in Engeland heeft rondgezworven op onze wereld moet de nieuwe leider worden van dit nieuwe project. Met Editor heb ik Éric Djemba-Djemba toegevoegd als speler zodat hij dus speler/manager is. Het doel is om (met de max) van 5 buitenlanders (veelal Kameroeners en Afrikanen) en eigen jeugd de Marokkaanse voetbalwereld te veroveren.

In twee jaar tijd is de club twee keer glansrijk gepromoveerd. Mede door huurspelers van onze nieuwe moederclub FAR Rabat en in de januari periode gehuurde spelers uit Kameroen werd de club in het eerste seizoen met twee vingers in de neus kampioen. Er werd maar éen keer gelijk gespeeld en voor de rest alleen maar gewonnen. Het tweede seizoen was er van tegenstand nog steeds weinig sprake. Het begon met het aantrekken van Asamoah Gyan, hij werd aan het eind van het eerste seizoen binnengehaald en sindsdien is hij ontketend. Of dat aan hem ligt of aan het niveau waar de club op acteert is aan jullie. In de voorbereiding werd er nog met 8-0 gewonnen van onze moederclub dus ik had het idee dat dit seizoen wel wat moois kon opleveren. Dat bleek ook zo te zijn. De enige die in ons spoor kon blijven was de verassende degradant MA Tétouan. Hierdoor werden we pas officieel kampioen op de laatste speeldag. Hoogtepunten waren hoe sterk onze talenten zich manifesteerde op dit niveau. Verdediger Rayan Amrani en aanvaller Amine Messaoudi (beide 17 jaar oud) speelden ijzersterk en leverde de aanvaller zelfs beste speler,- topscoorder en talent van het Jaar op.

Nu op naar seizoen drie in de hoogste klasse van Marokko.

Edited by JesseNL
2 uur geleden zei Sophomore:

En je bent Excelsior?

image.thumb.png.82b0686b65454fd44cebd5c24e40811e.png

Horen nu bij de beste twintig in Europa 

image.png.8c1348fa48390eb4054737ac8460f1d6.png

En een direct ticket voor de CL 

Netjes gedaan dit zeg! Europees ook al iets kunnen winnen? En lukt het dan financieel en qua reputatie ook al om grote(re) spelers aan te trekken?

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Netjes gedaan dit zeg! Europees ook al iets kunnen winnen? En lukt het dan financieel en qua reputatie ook al om grote(re) spelers aan te trekken?

Neen, helaas geen Europese prijzen. 

Zes jaar op rij de CL poulefase overleefd, maar dan er gelijk weer uit. Afgelopen seizoen zat Larne in de EL en Dundalk in de Conference, waardoor we behoorlijk wat punten pakken. 

Speel enkel met (deels) Ierse spelers, dus valt niet veel te kopen. Enkel een Grealish of Kane, maar die zijn toch al oud en willen niet komen. Vooral eigen jeugdspelers en elk jaar alle goede Ierse regens opkopen. De beste komen eigenlijk uit de jeugdopleidingen van PL clubs, zitten altijd wel een paar tussen met een Iers paspoort. 

Mijn selectie met Wigan begin seizoen 3, Woodburn zal ook veel rouleren met Jones op de flank en met Brewster in de spits. De belangrijkste spelers zullen de huurlingen Jones, Woodburn en Brewster zijn voor het komende seizoen.

De selectie is qua namen niet echt indrukwekkend maar het budget is beperkt en toen ik met Wigan begon speelden er maar 9 spelers bij de club waar er maar 4 het niveau van de Championship aan kunnen: Owen Evans, Lee Evans, Tom Pearce en Josh Clarke. En ik heb nu ook Obi overgeheveld van de beloften naar het eerste.

(Ik Speel met de MU Data Update waar Wigan gedegradeerd was naar de League One wegens puntenaftrek door het faillissement waarmee ze afgelopen seizoen van plek 14 naar plek 24 in de Championship gezakt en geëindigd waren.)

Prestaties:  

Seizoen 1: kampioenschap in de League One.

Seizoen 2: 5de in de Championship en helaas de Promotie Finale Play-Off verloren met penalty's.

ca8e31f39b1209c05434e347192c4023.png

9350cb854e5340b5d3a113b30a3c297e.png

In mijn game met Go Ahead Eagles waarin ik alleen spelers koop uit de regio (die is wel iets groter dan Deventer en omgeving, namelijk Nijmegen, Arnhem, Almere, Zwolle, Enschede, Doetinchem), heb ik nu toch een transfer gedaan die niet in dit beleid past. Echter kon ik deze echt niet laten lopen, zo'n topspits transfervrij kunnen halen is wel de uitzondering waard. Zolang het bij deze uitzondering blijft is het goed en behouden we ons regionale gezicht.

Helaas heb ik te weinig tijd om mijn novelle bij te houden, vandaar dat die een tijd geleden helaas is gestopt. Maar de game draait nog wel door, al gaat het niet snel meer door tijd te kort.

a853959ddd1c5991bd75672956ac4648.png

14 minuten geleden zei GAE EAGLES:

In mijn game met Go Ahead Eagles waarin ik alleen spelers koop uit de regio (die is wel iets groter dan Deventer en omgeving, namelijk Nijmegen, Arnhem, Almere, Zwolle, Enschede, Doetinchem), heb ik nu toch een transfer gedaan die niet in dit beleid past. Echter kon ik deze echt niet laten lopen, zo'n topspits transfervrij kunnen halen is wel de uitzondering waard. Zolang het bij deze uitzondering blijft is het goed en behouden we ons regionale gezicht.

Helaas heb ik te weinig tijd om mijn novelle bij te houden, vandaar dat die een tijd geleden helaas is gestopt. Maar de game draait nog wel door, al gaat het niet snel meer door tijd te kort.

a853959ddd1c5991bd75672956ac4648.png

Dat is wel een ziek spelertje ja :<

12 minuten geleden zei Fantasy:

Gratis?? Wauw :< 

Ja, verbaasde mij er ook al over. En ook over het feit dat geen enkele andere club belangstelling had voor deze topper. Benieuwd wat hij kan laten zien. De eerste wedstrijd komt er bijna aan.

In het begin van 2023/24 met Hertha BSC liep ik tegen een domper op met de blessure van onze vaste linksbuiten Talles Magno. Gelukkig hadden we met Almada een prachtige back-up voor beoogde nummer 10 Pedri, die de linksbuitenpositie uitstekend invulde. Talles Magno begint weer fit te raken dus wordt puzzelen wie waar komt te staan. Luxesituatie :D

Op de bank ook een keur aan Duitse spelers terwijl er ook drie in de basis staan. In de winter ook nog Adam Hlozek gehaald als extra back-up dus qua breedte zit het ook wel goed. Ampadu gehaald op huurbasis zodat ik talenten kon verhuren zodat zij vlieguren maken die ze anders niet kregen.

Spoiler

1681575584_formatieHertha.png.b10c7328e914c15be441e52241524e64.png

@ElPrincipito  U vraagt wij draaien :D Had Pedri gehaald omdat Barça Havertz voor zijn afkoopsom weg had geplukt bij ons. Oog om oog, tand om tand.

Pedri.thumb.png.62d8c136cf1b03f7ac973c95e894c0f8.png

Deze jongen trouwens verhuurd aan Juventus (hij wilde verhuurd worden, ik had basisplaats voor hem in gedachte dit seizoen). Volgend jaar komt hij ipv Fein als spelmaker voor de verdediging te spelen:

Cuevas.thumb.png.0c7ebf5ef62a7c0793290fb1ea3e7ce0.png

1 uur geleden zei Nummerke10:

In het begin van 2023/24 met Hertha BSC liep ik tegen een domper op met de blessure van onze vaste linksbuiten Talles Magno. Gelukkig hadden we met Almada een prachtige back-up voor beoogde nummer 10 Pedri, die de linksbuitenpositie uitstekend invulde. Talles Magno begint weer fit te raken dus wordt puzzelen wie waar komt te staan. Luxesituatie :D

Op de bank ook een keur aan Duitse spelers terwijl er ook drie in de basis staan. In de winter ook nog Adam Hlozek gehaald als extra back-up dus qua breedte zit het ook wel goed. Ampadu gehaald op huurbasis zodat ik talenten kon verhuren zodat zij vlieguren maken die ze anders niet kregen.

Inhoud verbergen

Lekker aanvallend ingesteld ook :D

Gezien je resultaten met Hertha zal dat helemaal niet uitmaken...

Ik vind het altijd zo mooi hoe Pedri voor 100en miljoen naar clubs gaat, ik had 'm voor 28m gehaald bij Ajax in het tweede seizoen en dat ventje is letterlijk verliefd op Ajax. Ik sta bij zn favoriete personeel, ik moest letterlijk elk bod afwijzen van hem haha. United bood 200m, ik accepteerde, werd die gewoon boos. 

1 uur geleden zei Nummerke10:

Inhoud verbergen

Lekker ploegje hoor :<

We gaan afscheid nemen van onze held helaas.

Inter wil hem niet meer verhuren, zelfs niet als ik 2 mil in de maand bied. Dus het word tijd om naar een spits te kijken die van ons zelf is. Helaas

In die seizoenen groeide Esposito mee met de club. Hij werd italiaans international, werd topscoorder van de Serie A 2 keer en zelfs afgelopen maand topscoorder van het EK.

Het ga je goed grote vriend en hopelijk kan ik je snel definitief binnen halen.

Esposito 3.png

Crriere esposito.png