Jump to content

Recommended Posts

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Esposito, dames en heren. Wat een held. Ik hoop eigenlijk dat ik hem kan huren zolang Inter nog Lukaku voorin heeft staan.

Vorig jaar topscoorder van de Serie A geworden, dit jaar is Ronaldo erg lekker bezig dus dat zal lastig worden.

Ook even ons grote talent Randon showen

Esposito 2.png

Randon.png

Wat een beest die Esposito :D

• Replies 13.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

Na 30 (speel)seizoenen eindelijk eens gepromoveerd met een ploeg, nu wel net ontslagen na een beetje te sleutelen om de tactiek tegendoelpuntloos te kunnen uitvoeren. Ballengerard natuurlijk..

Ik snap echt niet hoe je kan promoveren, twee keer achter 1, laat staan kampioen worden..

Na 3 seizoenen Lommel de overstap gemaakt naar Marseille, daar 2 seizoenen gezeten en 2 keer 2de geworden achter PSG en 2x verliezend finalist van de Coupe de France en verloren in de kwartfinale van de EL. Daarna de overstap gemaakt naar Arsenal, heel het seizoen top gespeeld maar op de laatste 2 speeldagen 0 op 6 gepakt en daardoor pas 2de geworden. Wel de Carabao Cup en de FA Cup gewonnen. Nu in het nieuwe seizoen ook de Community Shield gewonnen en hoop dat ik iets kan bereiken in de CL.

16 uur geleden zei Michaelinho*:

Wat een beest die Esposito :D

Is wat he? Die man heeft zich ontwikkeld. Zegt ook genoeg dat hij al best wat interlands gespeeld heeft. Was op het wk in Qatar ook basisspeler. 

Randon drijft mij wel een beetje tot waanzin. Hele Europese top wil

hem hebben, maar niet voor meer dan 15 mil. Gaan we natuurlijk niet doen voor ons grootste talent. Nu is hij natuurlijk super pissig, dus hoop dat er ergens de komende 2,5 jaar wat veranderd zodat ik zijn contract kan verlengen. 

Volgens mij hebben we wel een prima seizoen achter de rug _O_

Supercup 2021/2022

Spoiler

G0TyPih.png

Bundesliga 2021/2022

Spoiler

hRUCkaX.png

1jfhkAP.png

DFB Pokal 2021/2022

Spoiler

HFqg9v1.png

Champions League 2021/2022

Spoiler

PnHXoIS.png

Statistieken Seizoen 2021/2022

Alle spelers die verhuurd zijn staan niet in het overzicht

Spoiler

ISDkHP3.png

18 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hoe doe ik dat dan? Ik kan het echt niet vinden.

Heb ik ook lang achter lopen zoeken ... Je moet eerst zorgen dat je bij "staff verantwoordelijkheden" in de tab "scouting" "scouts aanstellen" voor eigen rekening hebt staan en niet delegeren aan je staff ;) Hoop dat je geholpen bent.

1 minuut geleden zei tommyboy82:

Heb ik ook lang achter lopen zoeken ... Je moet eerst zorgen dat je bij "staff verantwoordelijkheden" in de tab "scouting" "scouts aanstellen" voor eigen rekening hebt staan en niet delegeren aan je staff ;) Hoop dat je geholpen bent.

Nee hoor. Scouting - Opdrachten - Focus van scouting - Korte termijn - Nieuwe tijdelijke focus. @Elsjorro1990

22 uur geleden zei xanderoo:

Na 30 (speel)seizoenen eindelijk eens gepromoveerd met een ploeg, nu wel net ontslagen na een beetje te sleutelen om de tactiek tegendoelpuntloos te kunnen uitvoeren. Ballengerard natuurlijk..

Ik snap echt niet hoe je kan promoveren, twee keer achter 1, laat staan kampioen worden..

30 seizoenen? Ik wil meer weten!

Een side game begonnen met Wigan in de League 1 met de laatste MU Data update, 3/4de van de kern was al verkocht of vertrokken omdat Wigan het faillissement had aangevraagd wegens geldzorgen i.v.m. Corona. En ze hadden vorig seizoen 12 punten aftrek gekregen in de Championship vanwege het faillissement waardoor ze van plaats 14 naar plaats 24 gezakt waren. Nu dus een doorstart in de League 1 en heb al enkele leuke spelers kunnen vastleggen en huren.

Brewster, Jones en Millar van Liverpool kunnen huren. En o.a. Aleix Garcia (ex-City) en Ibrahima Cissé (ex-Fulham) kunnen vastleggen met een definitieve transfer.

Ik wil nog één nieuwe game beginnen voordat FM2021 uitkomt en dat zal een club zijn in Oost-Europa, omdat ik dat gewoon het leukst vind. Kanshebbers zijn FK Sarajevo uit Bosnië, Lokomotiva Zagreb uit Kroatië of Maribor uit Slovenië. Eerste en laatst benoemde clubs zijn de titelfavoriet in eigen land, dus de uitdaging ligt alleen in Europa. Lokomotiva is eigenlijk het B-team van Dinamo, aangezien ze dezelfde eigenaar hebben en zij veel huurspelers in het team hebben van Dinamo. Op zich een leuke uitdaging om uiteindelijk beter te worden dan de grote broer.

Even de selecties en mogelijkheden bekijken, daarna maar een keuze maken.

18 uur geleden zei Mordurette:

Ik wil nog één nieuwe game beginnen voordat FM2021 uitkomt en dat zal een club zijn in Oost-Europa, omdat ik dat gewoon het leukst vind. Kanshebbers zijn FK Sarajevo uit Bosnië, Lokomotiva Zagreb uit Kroatië of Maribor uit Slovenië. Eerste en laatst benoemde clubs zijn de titelfavoriet in eigen land, dus de uitdaging ligt alleen in Europa. Lokomotiva is eigenlijk het B-team van Dinamo, aangezien ze dezelfde eigenaar hebben en zij veel huurspelers in het team hebben van Dinamo. Op zich een leuke uitdaging om uiteindelijk beter te worden dan de grote broer.

Ik had eerder een leuke game met Banja Luka uit Bosnië. De uitdaging zal zeker in Europa liggen. Nationaal is het denk ik vrij makkelijk. De eerste 2 jaren werd kampioen met enkel een beetje tegenstand van FK Sarajevo. 

yxw5tg.48.59.png

Bournemouth weer terug naar de Premier League brengen :) 

Over de helft van seizoen 1 en ga aan de leiding. In de winterstop veel dure (oude) overbodige krachten kunnen verkopen (Arter, Biling, Stanislas, Gosling, Solanke en King) en er vers bloed voor teruggehaald (Rosario, Daramy, Quina en Lukaku). 

2 uur geleden zei Paul.:

yxw5tg.48.59.png

Bournemouth weer terug naar de Premier League brengen :) 

Over de helft van seizoen 1 en ga aan de leiding. In de winterstop veel dure (oude) overbodige krachten kunnen verkopen (Arter, Biling, Stanislas, Gosling, Solanke en King) en er vers bloed voor teruggehaald (Rosario, Daramy, Quina en Lukaku). 

Rosario werd gratis aangeboden lijkt me? Daar ga je toch geen €’s voor neer tellen :classic_biggrin:

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

Rosario werd gratis aangeboden lijkt me? Daar ga je toch geen €’s voor neer tellen :classic_biggrin:

Haha. € 2 miljoen, en had even een back-up nodig om dit seizoen uit te zingen. Komend seizoen opzoek naar een blok Engels dynamiet :classic_biggrin:

Op 27-9-2020 om 21:28 zei Mordurette:

Nu begonnen met Maribor. Leuke selectie, paar talentvolle spelers rondlopen en veel spelers uit Slovenië wat ook wel fijn is voor het inschrijven van spelers met de Europese campagne in de Champions League vanaf de eerste ronde. Geen voorbereiding eigenlijk, direct knallen.