Jump to content

Recommended Posts

1 uur geleden zei Nummerke10:

Heb Barça meteen maar even teruggepakt. Fati erbij zou ook nog mooi zijn maar die is net iets te duur op dit moment. 

Transfer Pedri

Toon verborgen inhoud

Pedri.thumb.png.3bde50ad8629c84bcf6697f8bdf82297.png

Wel jammer van de Duitse kern, hoewel er met Bella-Kotchap, Kimmich, Fein, Stark, Werner, Netz, Eggestein en Klostermann nog wel wat rondloopt. Deze jongen uit de eigen jeugd zal komend seizoen dienst doen als back-up voor Kimmich op rechtsback:

Kirsch.thumb.png.201a8d5445556e936d7944fec653c907.png

Bella-Kotchap in jou game dus wel een groot talent die zich ontwikkeld heeft? Mijn scouts bij Dortmund serveren hem hier continue af als een zeer matige speler. Zelfde geldt overigens voor Fein en bijv. ook Katterbach en Thielmann. 

Edited by Michaelinho*
  • Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

56 minuten geleden zei Michaelinho*:

Bella-Kotchap in jou game dus wel een groot talent die zich ontwikkeld heeft? Mijn scouts bij Dortmund serveren hem hier continue af als een zeer matige speler. Zelfde geldt overigens voor Fein en bijv. ook Katterbach en Thielmann. 

Niet altijd direct afgaan op wat je scouts zeggen. Ik heb nu al zovaak gehad dat dit niet leek te kloppen.

Nu ook weer in Bari game. Rechtsback gehaald die volgens scout prima speler was voor het niveau waar ik speelde ( Serie B) maar geen potentie verder.

Na een jaar Serie B en half jaar Serie A is het opeens een speler met 5 ster potentie. Dat zie ik er dan zelf nog niet weer in terug, maar het laat maar zien dat die rapporten niet altijd het allerbeste zijn.

Pfoe wat een uitslagen! @Michaelinho*

Over Bella-Kotchap,  ik heb hem al in het eerste seizoen gehaald. In het derde seizoen verhuurde ik hem aan Bundesliga-genoot Werder Bremen omdat hij bij mij tweede viool speelde en gewoon minuten moest maken. Daarna heb ik Senesi die in principe beter was verkocht om plaats voor hem te maken. Nu één seizoen verder is hij onomstreden naast Lisandro Martinez. Technisch en mentaal komt hij trouwens nergens boven de 15 uit maar fysiek is het een beest. Met een verdediger die juist wel technisch en mentaal erg goed is werkt dit ook gewoon erg goed.

Oh en @Elsjorro1990 ik heb ook altijd het idee dat als je team in een flow zit opeens iedereen top is volgens de assistent, dan gaan ze ineens van 3,5 sterren naar 4 of 4,5. Op het einde van het seizoen of in de zomerstop zakt dit dan weer terug. Wat dat betreft kan je inderdaad niet altijd aan op die sterren.

Edited by Nummerke10
14 uur geleden zei Nummerke10:

Pfoe wat een uitslagen! @Michaelinho*

Over Bella-Kotchap,  ik heb hem al in het eerste seizoen gehaald. In het derde seizoen verhuurde ik hem aan Bundesliga-genoot Werder Bremen omdat hij bij mij tweede viool speelde en gewoon minuten moest maken. Daarna heb ik Senesi die in principe beter was verkocht om plaats voor hem te maken. Nu één seizoen verder is hij onomstreden naast Lisandro Martinez. Technisch en mentaal komt hij trouwens nergens boven de 15 uit maar fysiek is het een beest. Met een verdediger die juist wel technisch en mentaal erg goed is werkt dit ook gewoon erg goed.

Oh en @Elsjorro1990 ik heb ook altijd het idee dat als je team in een flow zit opeens iedereen top is volgens de assistent, dan gaan ze ineens van 3,5 sterren naar 4 of 4,5. Op het einde van het seizoen of in de zomerstop zakt dit dan weer terug. Wat dat betreft kan je inderdaad niet altijd aan op die sterren.

Klopt inderdaad. Er is soms geen pijl op te trekken.

na 28 wedstrijden in de serie a doen we nog steeds mee om een Europese plek. Staan 5 punten achter Juventus op de 8e plek. Prima debuut seizoen zo. 

Ook eerste soort van mijlpaal binnen: eerste Italiaanse international geleverd. Esposito maakte zijn debuut tegen Senegal en pakt ook gelijk even een doelpuntje mee. Ik hoop dat ik hem nog wat langer kan huren. Inter heeft nog steeds lukaku voorin staan, dus hopen maar. 

3 minuten geleden zei StanleyW:

FM2021 komt ook uit voor Xbox en Nintendo Switch :classic_ohmy:

Lijkt me toch niet helemaal dezelfde ervaring als op de PC. Met name omdat je bijv. niet alle graphics etc. kan toevoegen. Voor degene die dit weinig boeit is het natuurlijk een leuke toevoeging. 

Wat ik me afvraag hè, hoe kunnen sommigen van jullie het soms zo ontzettend lang volhouden bij een bepaalde club? Ik heb heel vaak dat ik na een paar seizoenen alweer uitgekeken ben en graag naar een andere club dan wel competitie wil. Iemand tips? 

6 minuten geleden zei bingo11:

Wat ik me afvraag hè, hoe kunnen sommigen van jullie het soms zo ontzettend lang volhouden bij een bepaalde club? Ik heb heel vaak dat ik na een paar seizoenen alweer uitgekeken ben en graag naar een andere club dan wel competitie wil. Iemand tips? 

Meestal niet als het al een gearriveerde club is. Ik speel nu met Bari en sta aan de start van mijn 4e seizoen.

Uiteindelijk 7e geworden 1e seizoen in de Serie A. Prima seizoen gedraaid met zijn allen. Paar nuttige transfers kunnen doen, o.a. Angel Gomez van united kunnen kopen voor 11 miljoen en, jazeker, geheel tegen mijn verwachtingen in Esposito nog een keer kunnen huren. 4e seizoen word dit. Schiet zojuist zijn 50e competitiedoelpunt voor ons er in.

Wel een dikke fail gemaakt met 2 niet EU spelers, waardoor ze niet kunnen spelen. Jammer van de 150k per maand aan salaris die ze gezamenlijk ontvangen.

21 uur geleden zei Elsjorro1990:

Meestal niet als het al een gearriveerde club is. Ik speel nu met Bari en sta aan de start van mijn 4e seizoen.

Uiteindelijk 7e geworden 1e seizoen in de Serie A. Prima seizoen gedraaid met zijn allen. Paar nuttige transfers kunnen doen, o.a. Angel Gomez van united kunnen kopen voor 11 miljoen en, jazeker, geheel tegen mijn verwachtingen in Esposito nog een keer kunnen huren. 4e seizoen word dit. Schiet zojuist zijn 50e competitiedoelpunt voor ons er in.

Wel een dikke fail gemaakt met 2 niet EU spelers, waardoor ze niet kunnen spelen. Jammer van de 150k per maand aan salaris die ze gezamenlijk ontvangen.

Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad. Dat ik even de selectieregels vergeten was en vervolgens spelers in de selectie had die ik niet kon gebruiken. ;c

Hele seizoen nog geen wedstrijd verloren. Maar een B-ploeg opstellen om de A-ploeg te sparen voor de Champions League was toch niet zo'n goed idee geloof ik :cab:

jJBbAE6.png

Edited by Michaelinho*
1 uur geleden zei Michaelinho*:

Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad. Dat ik even de selectieregels vergeten was en vervolgens spelers in de selectie had die ik niet kon gebruiken. ;c

Hele seizoen nog geen wedstrijd verloren. Maar een B-ploeg opstellen om de A-ploeg te sparen voor de Champions League was toch niet zo'n goed idee geloof ik :cab:

[img]https://i.imgur.com/jJBbAE6.png[/img]

Ik snap er ook niks van. Ik had het gelezen als dat je 3 niet eu spelers in je selectie mocht hebben per jaar. Dus ik kon hem niet inschrijven. Vervolgens komt as roma voor mijn beste cv ( nicholas opoku) en die leggen goddomme op de laatste transferdag de clausule van 11 mil op tafel. Hij is Ghanees, dus niet eu speler. Nu hij weg is kan ik nog steeds niet die speler inschrijven. Super weird.

Was wel dikke fail trouwens bovenstaande. Was al tijdje bezig meneer zijn contract op te waarderen, maar kreeg het niet voor elkaar. Nu gaat die voor 11 mil naar as roma, direct 20+ waard. Toen maar even 3 cv’s gehaald ( 2 huur en 1 definitief). Had geen tijd meer om extra te scouten helaas. En was al dunbezaaid op die plek.

Heb ook echt een zieke regen in mijn jeugdopleiding. 16 jaar en nu al geregeld basisspeler. Zal screen vanavond ff droppen. Sta nu rond de 2e/3e plek volgens mij. Esposito loopt inmiddels bijna 1 op 1. Die man gaat onhaalbaar worden financieel. Ik ga hem een keer kwijtraken helaas. 

4 uur geleden zei bingo11:

Wat je kan doen is voor jezelf een challenge bedenken die je graag wil doen/uitproberen. Bijvoorbeeld een LLM-challenge met alleen eigen jeugd. Ik heb bijvoorbeeld als doel gehad om als coach alle internationale landenprijzen van het mannenvoetbal te winnen. Daarmee ben ik zelfs meer dan 50 seizoenen aan de slag geweest! 

47 minuten geleden zei CrisChivu:

Iemand die weet waar een update van de Surinaamse competitie te vinden is?

FM20 League Pack by Timo. Daar zitten de 2 divisies van Suriname in. Weet niet of ik ernaar mag linken hier, maar via Google makkelijk te vinden ;)

1e seizoen afgesloten als kampioen, op de naar de finale van FA Trophy tegen Aldershot. York City mooi clubje tot nu toe paar onverwachtse meevallers gehad. Ben Godfrey van Norwich heeft er gespeeld en had nog 2 clausules. 300K geïncasseerd omdat hij 50 wedstrijden heeft gespeeld voor Norwich en nog 10% op zijn volgende transfers. Volgend seizoen verhuizen we naar het nieuwe York Community Stadium dat wist ik ook niet voor dat ik de game begon. 

image.thumb.png.dab424b6496c6ffa3a62e03bf79f74dd.png

Esposito, dames en heren. Wat een held. Ik hoop eigenlijk dat ik hem kan huren zolang Inter nog Lukaku voorin heeft staan.

Vorig jaar topscoorder van de Serie A geworden, dit jaar is Ronaldo erg lekker bezig dus dat zal lastig worden.

Ook even ons grote talent Randon showen

Esposito 2.png

Randon.png

21 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik snap er ook niks van. Ik had het gelezen als dat je 3 niet eu spelers in je selectie mocht hebben per jaar. Dus ik kon hem niet inschrijven. Vervolgens komt as roma voor mijn beste cv ( nicholas opoku) en die leggen goddomme op de laatste transferdag de clausule van 11 mil op tafel. Hij is Ghanees, dus niet eu speler. Nu hij weg is kan ik nog steeds niet die speler inschrijven. Super weird.

Geloof dat met aankopen er enkel plek vrij komt als de speler naar het buitenland vertrekt.