Jump to content

Recommended Posts

2 uur geleden zei RubenS2:

Speel je nog verder met Roma eigenlijk? Was een leuke novelle om te volgen.

Nee! Merkte dat het allemaal wat te makkelijk ging, miste de uitdaging echt. Achteraf wel spijt van, maar game ook verwijderd. Wil even een game wat langer volhouden, ga telkens snel twijfelen of er niet leukere keuzes zijn. Ken je dat? 

Had nu met Torrevieja een toffe game (4e klasse) maar was middels een update, zat een bug in waardoor ik na 2 promoties niet werd ingedeeld in de 2e divisie B. Met Palermo speel ik nu, dat is wel de uitdaging waar ik naar op zoek ben, laag beginnen, veel mogelijkheden en veel uitdaging. Speel met 6 spelers die 16-17 zijn in de basisselectie, die maken nu een prima groei door. 

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

17 minuten geleden zei Sophomore:

Het is eind september en er is nog een nieuwe update voor FM van SI wtf. 

Lijkt wel alsof 2020 anders is dan andere jaren ;c

Seizoen 2022/23 met WK in Qatar blijft vervelend... Elke 3 dagen een wedstrijd, vermoeide spelers etc. In Bundesliga nu met Bayer Leverkusen verwikkeld in een tweestrijd om het kampioenschap. Bayern heeft Klopp aangesteld en ontslagen, staan 7e op het moment :classic_ohmy:

Edited by Nummerke10
6 uur geleden zei ElPrincipito:

Nee! Merkte dat het allemaal wat te makkelijk ging, miste de uitdaging echt. Achteraf wel spijt van, maar game ook verwijderd. Wil even een game wat langer volhouden, ga telkens snel twijfelen of er niet leukere keuzes zijn. Ken je dat? 

Had nu met Torrevieja een toffe game (4e klasse) maar was middels een update, zat een bug in waardoor ik na 2 promoties niet werd ingedeeld in de 2e divisie B. Met Palermo speel ik nu, dat is wel de uitdaging waar ik naar op zoek ben, laag beginnen, veel mogelijkheden en veel uitdaging. Speel met 6 spelers die 16-17 zijn in de basisselectie, die maken nu een prima groei door. 

Jammer om te horen! Maar snap het fenomeen inderdaad, kan soms lang zoeken voor ik met een club de klik heb en dan ook nog eens de juiste hoeveelheid uitdaging erin vind. Zonde van die game met Torrevieja ook. Palermo is altijd al een mooie club geweest naar mijn mening, dus een mooie keuze!

40 minuten geleden zei Nummerke10:

Lijkt wel alsof 2020 anders is dan andere jaren ;c

Seizoen 2022/23 met WK in Qatar blijft vervelend... Elke 3 dagen een wedstrijd, vermoeide spelers etc. In Bundesliga nu met Bayer Leverkusen verwikkeld in een tweestrijd om het kampioenschap. Bayern heeft Klopp aangesteld en ontslagen, staan 7e op het moment :classic_ohmy:

En wie is dan je concurrent nu Bayern zo aan het falen is? 

1 uur geleden zei Sophomore:

Dat wil ik ook nog een keer gaan doen; zelden games in Italië gaat. Misschien met FM21 maar ook beginnen met Bari (of Palermo).

Het is eind september en er is nog een nieuwe update voor FM van SI wtf. 

Ik heb vrijwel elke FM een lange game in Italië. Volgens mij in het verleden oa Palermo/Sampdoria en sinds FM 2019 met bari. Heerlijke club met vaak een goede selectie en napoli als moederclub waardoor je verzekerd bent van 6 goede huurspelers voor noppes.

nu in de voorbereiding van de serie a. Word lastig, er zijn tot nu toe weinig mensen die willen. Wel oa luca tremolada weten te halen. Absolute favoriet van mij sinds iemand op

dit forum daar een legendarische leeds novelle mee had. Volgens mij die nac Breda supporter met blauwe sterren destijds.

zowiezo rare game: spelers als tonali, donnarumma, Benzema zijn allemaal contractvrij na 2 seizoenen. Geen eentje wil naar mij komen natuurlijk, maar bizar dat ze gewoon zonder contract komen te zitten. 

1 uur geleden zei Sophomore:

En wie is dan je concurrent nu Bayern zo aan het falen is? 

@Michiel RAFC heeft een goed geheugen, ben zelf inderdaad Hertha BSC. Klopp zat er trouwens wel bijna twee seizoenen voordat hij ontslagen was. Zijn opvolger Zidane had minder lang nodig om weggestuurd te worden, slechts 33 dagen en 6 wedstrijden. Vier gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren maar het was niet genoeg voor Bayern ;c Uitschakeling door Real Sociedad in de Europa League na strafschoppen was genoeg om hem weg te sturen.

28 minuten geleden zei ElPrincipito:

Welke club ben je? Lekker gehandeld hoor, bizar! 

Ajax dus. Ik koop alleen talenten (max 20 jaar oud). En zodra er een redelijk bod komt, of ze beginnen hoge salariseisen te stellen, dan mogen ze door. En daarnaast verhuur ik er elk jaar een stuk of 20 tot 30. En als er een plekje vrij komt krijgt het beste talent de kans. Maar de uitdaging gaat er nu wel een beetje af...

23 minuten geleden zei Nesta:

Ajax dus. Ik koop alleen talenten (max 20 jaar oud). En zodra er een redelijk bod komt, of ze beginnen hoge salariseisen te stellen, dan mogen ze door. En daarnaast verhuur ik er elk jaar een stuk of 20 tot 30. En als er een plekje vrij komt krijgt het beste talent de kans. Maar de uitdaging gaat er nu wel een beetje af...

Zie het nu in de tekst staan, overheen gelezen. 

Prima zienswijze zo, zeker financieel zal het voor veel inkomsten zorgen. Hoeveel staat er op de balans? :<

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Zie het nu in de tekst staan, overheen gelezen. 

Prima zienswijze zo, zeker financieel zal het voor veel inkomsten zorgen. Hoeveel staat er op de balans? :<

1,5 miljard. Het bestuur heeft nu al 6 keer een investering gedaan in een reservefonds van 300 tot 400 miljard, omdat de club dat nu kon doen. Anders gingen we richting de 4 miljard. Maar met een transferbudget van 1,186 miljard heb ik voorlopig nog wel geld over... :classic_blink: 

Edited by Nesta
2 uur geleden zei Nesta:

Een nieuw stadion kan er na 10 jaar Ajax nog steeds niet af. Laat staan uitbreiding. Hoeveel geld moeten ze hebben?

image.png.c4f3d0f6f119713a699d9f8be571800c.png

Waarom zou je een nieuw stadion willen met Ajax?

Ik heb trouwens wel een aantal keren een uitbreiding van het stadion gehad, niet eens zelf aangevraagd maar dat kwam automatisch n.a.v. de overname die standaard in FM geprogrammeerd zit. 

24 minuten geleden zei Karlo:

Waarom zou je een nieuw stadion willen met Ajax?

Ik heb trouwens wel een aantal keren een uitbreiding van het stadion gehad, niet eens zelf aangevraagd maar dat kwam automatisch n.a.v. de overname die standaard in FM geprogrammeerd zit. 

Misschien heb ik een koppig bestuur. Maar het lijkt me leuk een stadion te krijgen dat mijn naam draagt. 

Vind het ook raar dat er niet uitgebreid wordt. Het stadion zit altijd ramvol.

AZ heeft een heerlijke jeugdlichting, als die allemaal door kunnen groeien hebben ze na enkele jaren echt team om van te watertanden ja.

Ik werd hier niet zo vrolijk van. Dacht dat de ontsnappingsclausule wel hoog genoeg was (dit is ook hoogste transfersom in mijn FM 20 carrière)

1834253268_AiHavertz.thumb.png.9496595a15240645bc760043b9b71b98.png

Vanaf nu gaat hij bij mij door het leven als Ai Havertz. 

Heb Barça meteen maar even teruggepakt. Fati erbij zou ook nog mooi zijn maar die is net iets te duur op dit moment. 

Transfer Pedri

Spoiler

Pedri.thumb.png.3bde50ad8629c84bcf6697f8bdf82297.png

Wel jammer van de Duitse kern, hoewel er met Bella-Kotchap, Kimmich, Fein, Stark, Werner, Netz, Eggestein en Klostermann nog wel wat rondloopt. Deze jongen uit de eigen jeugd zal komend seizoen dienst doen als back-up voor Kimmich op rechtsback:

Kirsch.thumb.png.201a8d5445556e936d7944fec653c907.png