Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

3 uur geleden zei RubenS2:

Sommige hebben hun potentieel weten waar te maken, maar velen niet ;c Qua tactiek is het allemaal erg veranderd trouwens, wel leuk zo. Om goede transfers te maken is het wel lastig, moet mijn weg nog wat vinden.

Tof dat je nu met 20 aan de slag kan! Succes! 

Op 18-9-2020 om 11:26 zei ElPrincipito:

Yes, bij mij althans wel! Dus gewoon in de Sports Interactive map.

Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij werkt het niet... Moet ik ergens een skin herladen en waar? Mijn pc-boomercapaciteiten helpen hier niet echt :classic_ninja:

24 minuten geleden zei RubenS2:

Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij werkt het niet... Moet ik ergens een skin herladen en waar? Mijn pc-boomercapaciteiten helpen hier niet echt :classic_ninja:

Yes, skin herladen bij voorkeuren. 

Laat maar weten als het niet lukt, dan zal ik wat specifieker helpen. 

38 minuten geleden zei Mordurette:

Heeft er iemand een future screenshot van Jasur Jaloliddinov? Is aan het begin gratis op te halen en kan een wonderkind worden, dus ben wel benieuwd hoe goed hij kan worden.

December 2033

image.png.c2e91f9af92e349a952fa3affef93c97.png

Misschien een random PA, maar hier word ik niet denderend enthousiast van :D 

Prima eerste seizoen met Bari.

1e seizoenshelft was nog wat wisselvallig, nadat ik mijn overbetaalde spits antonucci (50k per maand) verving voor Esposito op huurbasis begon het te lopen.

Valt ook wel te zien: Meneer was een half seizoen aanwezig en haalde bijna nog even de topscoorders titel binnen.

Leandrinho ook een erg goed seizoen gedraaid.

Serie C.png

Leandrinho.png

Esposito.png

53 minuten geleden zei ElPrincipito:

@Elsjorro1990 lekker! Toevallig moet ik de volgende pot tegen Bari, ben Palermo. Aanraders om te kopen, wat zijn talenten/spelers die interessant zijn? 

Een en ander is afhankelijk van welk seizoen je zit en welke competitie.

Ciro Palmieri en gianluca geatano zijn vaak speleers die het wel goed doen. 

43 minuten geleden zei Fantasy:

Die Espasito kan je er prima bij hebben ondanks z'n jeugdige leeftijd, zeker op dat niveau :D 

Yes, heb hem voor in de serie B ook direct weer weten te huren, al brak hij direct zijn pols.

18 uur geleden zei ElPrincipito:

Yes, skin herladen bij voorkeuren. 

Laat maar weten als het niet lukt, dan zal ik wat specifieker helpen. 

Skin herladen bracht helaas geen zoden aan de dijk :classic_sad:

Zojuist zei Ruubster:

Wie heeft er een leuk team voor een nieuwe save?

Heb er nu 2 gedaan met Feyenoord, ben daar inmiddels wel op uitgekeken. Zat te denken aan AC Milan, maar ben er niet echt zeker van.

Heb suggesties nodig :)

SL Benfica was voor mij altijd een garantie voor een toffe game. Nationaal de strijd aangaan met FC Porto, Europees meer dan genoeg uitdaging en niet te veel restricties voor het aantal buitenlanders / non-EU-spelers etc. :) In Italië is AC Milan een mooie uitdaging, maar Fiorentina misschien nog wel een grotere uitdaging en in mijn ogen leukere ploeg/club. 

58 minuten geleden zei ElPrincipito:

Handelshuis hoor, lekker! 

Novella is misschien ook nog wel een leuke speler. Ontwikkelt zich als een trein. Rechtsback is dat. Keepertje marfella is ook voor de toekomst prima. Speelde al bij bari. Inmiddels in het 2e seizoen wil Arsenal hem hebben.

seizoen goed begonnen. Halverwege het seizoen staan we 8 punten los in de serie b. Aantal spelers valt wel wat tegen. Esposito loopt ook wat minder, maar heeft er ook al 2 keer lang uitgelehen met een blessure. 

22 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Novella is misschien ook nog wel een leuke speler. Ontwikkelt zich als een trein. Rechtsback is dat. Keepertje marfella is ook voor de toekomst prima. Speelde al bij bari. Inmiddels in het 2e seizoen wil Arsenal hem hebben.

seizoen goed begonnen. Halverwege het seizoen staan we 8 punten los in de serie b. Aantal spelers valt wel wat tegen. Esposito loopt ook wat minder, maar heeft er ook al 2 keer lang uitgelehen met een blessure. 

Als je in de Serie B bent check ook eens Alessio Riccardi van AS Roma, speelde bij mij (Roma) in een andere game echt geweldig. Evenals Rovella van Genoa. 

20 uur geleden zei Toornstra:

Heb je nog bekende spelers in je team?

Danny Ings (gaat stoppen), Wijnaldum (was al gestopt in het seizoen ), Luke Shaw en Sadio Mané (gaat stoppen) zijn de bekende namen. Ze zijn wel allemaal versleten en spelen amper. Voor de rest wat spelers uit de Championship, maar mijn selectie bestaat voor een groot gedeelte uit regens.   

15 uur geleden zei ElPrincipito:

Als je in de Serie B bent check ook eens Alessio Riccardi van AS Roma, speelde bij mij (Roma) in een andere game echt geweldig. Evenals Rovella van Genoa. 

Speel je nog verder met Roma eigenlijk? Was een leuke novelle om te volgen.

16 uur geleden zei ElPrincipito:

Heb ze even bekeken en direct een scout achteraan gestuurd. Thx voor de tip.