Jump to content

Recommended Posts

1 uur geleden zei Toornstra:

Ik heb het redeemed, maar moet ik dan ook die Epic Games launcher downloaden ofzo? Want heb geen mail gehad met een code of iets.

Edit: Heb een Invoice ID, maar waar kan ik die gebruiken? xD

Edit 2: Gefixt

Denk wel dat die launcher noodzakelijk is, want FM komt daarop te staan, niet op steam.

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Heerlijk seizoen gedraaid met AZ. Soeverein de titel gepakt en bijna de magische grens van 100 doelpunten gepasseerd. In de KNVB Beker in de halve finale na strafschoppen verloren in Eindhoven van PSV. In Europa de halve finale van de Europa League gehaald, waarin Manchester United over twee wedstrijden te sterk was (3-2).

879384364_Schermafbeelding2020-09-18om08_44_33.thumb.png.1f424ac70ef06f9fe4c6f657f83f9f85.png

229629749_Schermafbeelding2020-09-18om08_44_14.thumb.png.fae253b6d533d1f7ce49fabe2cffaefe.png

8 minuten geleden zei rink_hsv:

@Cicchio

Netjes hoor, 1ste seizoen?

Yes, eerste jaar. Nu hopen dat er niet te veel aan jongens als Boadu, Stengs en Koopmeiners getrokken gaat worden. Al staat de jeugd te trappelen. Jong AZ kampioen in de KKD en Onder 19 ook landskampioen. Prima eerste jaar zo.

32 minuten geleden zei Cicchio:

Yes, eerste jaar. Nu hopen dat er niet te veel aan jongens als Boadu, Stengs en Koopmeiners getrokken gaat worden. Al staat de jeugd te trappelen. Jong AZ kampioen in de KKD en Onder 19 ook landskampioen. Prima eerste jaar zo.

Puike resultaten zeg. Ook een goede jeugd nog of niet? 

Welke formatie speel je? 

24 minuten geleden zei ElPrincipito:

Puike resultaten zeg. Ook een goede jeugd nog of niet? 

Welke formatie speel je? 

Ja, AZ heeft een heerlijke jeugd, dus de komende jaren zal ik nog geen grote transfers doen. Ik speel in een 4-2-3-1-formatie. Een tactiek die ik ooit ergens heb gedownload (weet niet meer waar) en in andere games steeds iets gewijzigd. Werkt als een trein nu!

1829444480_Schermafbeelding2020-09-18om10_07_35.thumb.png.40da3b4fb361ac6457888231a973ff6e.png

8 minuten geleden zei Cicchio:

Ja, AZ heeft een heerlijke jeugd, dus de komende jaren zal ik nog geen grote transfers doen. Ik speel in een 4-2-3-1-formatie. Een tactiek die ik ooit ergens heb gedownload (weet niet meer waar) en in andere games steeds iets gewijzigd. Werkt als een trein nu!

Ziet er goed uit! Ik speel zelf ook met een 4-2-3-1, lijkt er wel wat op. Enkel met hangende vleugelspitsen en aanvallende backs en een aanvallende middenvelder. Mis alleen teveel kansen, dat blijft wel een dingetje. En in de omschakeling staat het soms niet goed. Lastig ook om aan te passen, daar moet ik wat meer voor spelen. 

Succes met je game! 

8 uur geleden zei bingo11:

Iemand ervaring met een carrière in Portugal? Wil met Farense beginnen maar geen idee wat ik kan verwachten

Heb meerdere games in Portugal gehad, waaronder met Nacional de Madeira en Vitoria de Guimaraes. Je kan ongelimiteerd Zuid-Amerikaanse spelers kopen omdat er geen regels zijn mbt buitenlanders, dat is wel een voordeel. Geen idee op welk niveau Farense speelt, maar mocht je op het hoogste niveau spelen zal je het waarschijnlijk wel lastig hebben tegen de grote clubs omdat zij gewoon veel betere financiën hebben.

Er zijn naast de competitie nog twee bekertoernooien, net als in Engeland eigenlijk.

1 uur geleden zei Mordurette:

Heb meerdere games in Portugal gehad, waaronder met Nacional de Madeira en Vitoria de Guimaraes. Je kan ongelimiteerd Zuid-Amerikaanse spelers kopen omdat er geen regels zijn mbt buitenlanders, dat is wel een voordeel. Geen idee op welk niveau Farense speelt, maar mocht je op het hoogste niveau spelen zal je het waarschijnlijk wel lastig hebben tegen de grote clubs omdat zij gewoon veel betere financiën hebben.

Er zijn naast de competitie nog twee bekertoernooien, net als in Engeland eigenlijk.

Ah thanks, klinkt interessant! Farense is gepromoveerd naar het hoogste niveau en zal dus degradatiakandidaat nummer 1, dus genoeg uitdaging.

12 uur geleden zei Cicchio:

zou je de tactiek misschien willen delen? Zou weleens willen analyseren waar het verschil in zit en hoe teams met deze tactiek spelen. Hopelijk word ik er ook wat wijzer van. 

Nieuwe transferperiode, nieuwe toppers :D

849119509_TransfersHertha2022.png.58dc44940605e813f2c01e98d41fc2f9.png

Ook mooi verkocht, enkele toppers laten gaan zodat we bij Hertha uiteindelijk maar 11 miljoen hebben uitgegeven.

Spoiler

1217629059_Transfersuit.png.1d3b0d01a768b577f1e4da886bad0760.png

Met deze selectie moeten we dit rare seizoen met het WK in Qatar wel aan moeten kunnen denk ik :D

Spoiler

808516196_SelectieHertha.png.2fd3c29d6c5f42221b1104a285d24ec9.png

4 uur geleden zei Titan:

En nu op zoek naar de ontdekte talentjes uit FM12? :D 

Sommige hebben hun potentieel weten waar te maken, maar velen niet ;c Qua tactiek is het allemaal erg veranderd trouwens, wel leuk zo. Om goede transfers te maken is het wel lastig, moet mijn weg nog wat vinden.