Jump to content

Recommended Posts

1 uur geleden zei Steels:

Wasylewski en Blaszycowski spelen er ook nog als ik het niet mis heb! Staan ook nog op mijn lijstje to-do-clubs

Klopt, al is enkel Kuba een vaste waarde. Wasylewski is geloof ik 39 jaar en een prima back-up hoor maar een enorme trage rakker. 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Op 7-9-2020 om 16:57 zei ElPrincipito:

661417660_Schermafbeelding2020-09-07om16_55_23.png.0dd85f5763b2a82a04a878391c1b1e8b.png

Gaat prima in Torrevieja. Genoeg uitdaging. Contracten van 1 jaar, financieel een draak en 400k in de min. Je kan dus geen nieuwe spelers aantrekken. Creatief bezig nu, resultaten blijven nog wel prima gelukkig. 

Hier snap ik helemaal niets van.. Hoe?!

Met Hertha BSC nu luxeprobleem, Werner mocht voor 31 miljoen weg bij Chelsea, hij mag er na de winterstop met Dembele uitmaken wie er samen met Lukebakio, Havertz en Talles Magno het aanvallend kwartet gaat vormen.

@La Pulga Ik heb er sinds dat ze PSV onterecht uitschakelden in 2005 niks mee maar het is natuurlijk wel een roemruchte club die nu eindelijk het roer weer een beetje omgooit. Volgens mij hebben ze al een vrij jonge selectie.

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat ziet er goed uit! Die is al wel toe aan wat wedstrijden in 1? 

Zo nu en dan laat ik hem even minuten maken. Op zijn plek ook niet echt een topper lopen. Zit er wel aan te denken om hem in de winter eventueel te verhuren aan een Ligue 1 club waar hij eventueel basisspeler kan zijn

Met Torrevieja gepromoveerd van Quarta division naar Tercera division. Echter blijft het financieel een ramp. Sta inmiddels 600k in de min, heb een salarisbudget van 35k per maand (had ik vorig seizoen ook), is nu afgenomen naar 28k. Sponsorring stijgt ook niet, had 20k en nu 19,5k. Is dit realistisch en klopt het dat er zo weinig verandering is? Is wel een update vanuit Steam. 

Sta nu 1e en zal over 10 wedstrijden hopelijk promoveren naar de 2e divisie B. Dan speel je dus tegen Real Madrid B etc, die geven makkelijk 200k per maand uit aan salarissen. 

Iemand tips hoe ik financieel wat meer teweeg kan brengen? Zie het nu niet goedkoper. 

Als de sponsorinkomsten en transfers tegenvallen zou je ook nog veel oefenwedstrijden/toernooien kunnen organiseren tegen tegenstanders die zorgen voor positieve inkomsten. Geen flauw idee als dat voor jouw club ook mogelijk is. Je zou dan als je reserve spelers + spelers op proef kunnen gebruiken voor die wedstrijden.

5 minuten geleden zei FMNOOB:

Als de sponsorinkomsten en transfers tegenvallen zou je ook nog veel oefenwedstrijden/toernooien kunnen organiseren tegen tegenstanders die zorgen voor positieve inkomsten. Geen flauw idee als dat voor jouw club ook mogelijk is. Je zou dan als je reserve spelers + spelers op proef kunnen gebruiken voor die wedstrijden.

We hebben geen transferinkomsten, veel gratis spelers of spelers van 20-100k waar clubs geen TB voor betalen. Enkel gratis komen en gaan spelers in deze klasse. 

Wedstrijdinkomsten lukte tot op heden niet, ik ga er weer eens naar kijken. Bedankt! 

na precies 800 wedstrijden als MVV manager en 13 kampioenschappen op rij en 3 CL overwinningen (5 halve finales, en 1 finale) ben ik opgestapt als manager en nu ga ik bij Venlo verder.  (de laatste wedstrijd als manager bij MVV was de CL finale in het Puskás Ferenc Stadion in Budapest). Het doel is om met elke Limburgse club een CL te winnen

:) 

1775113468_ScreenShot2020-09-13at02_09_24.png.475185c9241fad1d67ba14b1f3d3890f.png

341759814_ScreenShot2020-09-12at18_27_39.png.1df8c21696f45bcecb7f759a188142ee.png

1984580734_ScreenShot2020-09-13at01_49_48.png.daf38e31097d80f4095c17acf9cf7586.png

nu met mijn nieuwe team MVV uitgeschakeld in de KNVB Beker halve finale (Ik had met MVV sinds 2029 niet meer verloren in de beker & het is nu 2035). 

Edited by oblomov