ElPrincipito 863 Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 Gaat prima in Torrevieja. Genoeg uitdaging. Contracten van 1 jaar, financieel een draak en 400k in de min. Je kan dus geen nieuwe spelers aantrekken. Creatief bezig nu, resultaten blijven nog wel prima gelukkig. Quote Link to post Share on other sites
Christian. 663 Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 (edited) Helaas, de carrière van Teddy zit er op... Na 20 seizoenen op het hoogste niveau (en nog 1 op het tweede niveau) vindt Teddy het mooi geweest. Bijna 37 jaar oud en vrijwel elk jaar de topscorer van zijn club geweest. Na 702 competitiewedstrijden en 393 doelpunten voor zes verschillende clubs is de carrière van Teddy Thierry definitief voorbij. Zevenmaal topscorer in de Ligue 1 (en nog eens 6x tweede op de lijst), alles gewonnen wat er te winnen viel in clubverband en ondanks het feit dat het geen supertalent was het maximale uit zijn carrière gehaald. En bovenal heb ik er een favoriete FM regen bij gekregen. 3 uur geleden zei Toornstra: Prima Assistent-Manager ook. Haha, die zat al bij Monaco en had niet zo'n zin om de hele technische staf te vernieuwen voor 1 of 2 seizoenen. 1 uur geleden zei FMNOOB: Misschien dat je hem kan toevoegen aan je staf. Dat gaan we zeker proberen. Edited September 7, 2020 by Christian. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 44 minuten geleden zei Christian.: En bovenal heb ik er een favoriete FM regen bij gekregen. Heb je al een voetbalshirt met zijn naam gekocht ? Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 22 uur geleden zei Christian.: Nadat Teddy ons met een hattrick weer terug naar de Ligue 1 heeft geschoten besloot hij dat het wel mooi was geweest. Laten we hopen dat hij zijn beslissing heroverweegt Zowaar meer dan 10.000 man in Louis II? Teddy Thierry, levende legende. Quote Link to post Share on other sites
Superboeren 79 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 Op 5-9-2020 om 14:42 zei Riquelme: Welke database? Op Steam staat een database van Nederland tot D7 staat er dan geloof ik bij. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 Heeft iemand misschien een lijstje of een site of iets met welke landen nog nooit een ploeg actief hebben gehad in een Europees hoofdtoernooi? Wil graag ergens aan de slag met een club die voor zo'n primeur kan zorgen, maar kan zelf nergens een overzichtje o.i.d. vinden... Alvast bedankt! Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 48 minuten geleden zei bingo11: Heeft iemand misschien een lijstje of een site of iets met welke landen nog nooit een ploeg actief hebben gehad in een Europees hoofdtoernooi? Wil graag ergens aan de slag met een club die voor zo'n primeur kan zorgen, maar kan zelf nergens een overzichtje o.i.d. vinden... Alvast bedankt! Geen idee of er zo'n lijst bestaat, maar ik denk dat landen als Gibraltar, Andorra en/of Kosovo nog nooit een team heeft gehad die een hoofdtoernooi gespeeld hebben. Quote Link to post Share on other sites
Tim' 494 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 1 uur geleden zei bingo11: Heeft iemand misschien een lijstje of een site of iets met welke landen nog nooit een ploeg actief hebben gehad in een Europees hoofdtoernooi? Wil graag ergens aan de slag met een club die voor zo'n primeur kan zorgen, maar kan zelf nergens een overzichtje o.i.d. vinden... Alvast bedankt! IJsland, Noord-Ierland, Wales, Liechtenstein, Andorra, Gibraltar, San Marino, Malta, Estland, Litouwen, Bosnië-Herzegovina, Kosovo, Montenegro, Armenië en Georgië. Daarnaast hebben Letland, Ierland, Luxemburg, Albanië, Noord-Macedonië en Moldavië wel ooit in de Europa League gespeeld maar niet in de Champions League. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 863 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 Wat een aantal punten! Balen van het gelijkspel 2 keer maar al met al een prima seizoen. Quote Link to post Share on other sites
Lorgotz 7 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 Ik zit een beetje aan te modderen met die shouts. Nu vroeg ik me af : welke shout gebruiken jullie? En wanneer? Quote Link to post Share on other sites
Christian. 663 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 22 uur geleden zei FMNOOB: Heb je al een voetbalshirt met zijn naam gekocht ? Heel eventjes overwogen toen Toulouse de shirtjes in de uitverkoop had, maar vond dat toch wel iets te ver gaan 20 uur geleden zei StanleyW: Zowaar meer dan 10.000 man in Louis II? Teddy Thierry, levende legende. Niet eens meer het Louis II, want Monaco speelt sinds 2026 in een nieuw stadion. Maar een behoorlijk hoge opkomst ja Quote Link to post Share on other sites
Karlo 333 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 2 uur geleden zei Lorgotz: Ik zit een beetje aan te modderen met die shouts. Nu vroeg ik me af : welke shout gebruiken jullie? En wanneer? Ik hou dit aan, waar ik het vaakst van gebruik 'demand more' en 'get creative'. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 863 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 1 minuut geleden zei Karlo: Ik hou dit aan, waar ik het vaakst van gebruik 'demand more' en 'get creative'. Mij hetzelfde. Creativiteit ogen en meer eisen en als het goed gaat prijzen. De rest gebruik ik nooit. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 5 uur geleden zei Tim': IJsland, Noord-Ierland, Wales, Liechtenstein, Andorra, Gibraltar, San Marino, Malta, Estland, Litouwen, Bosnië-Herzegovina, Kosovo, Montenegro, Armenië en Georgië. Daarnaast hebben Letland, Ierland, Luxemburg, Albanië, Noord-Macedonië en Moldavië wel ooit in de Europa League gespeeld maar niet in de Champions League. Ah thanks, hier kan ik zeker wat mee! Quote Link to post Share on other sites
Lorgotz 7 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 1 uur geleden zei Karlo: Ik hou dit aan, waar ik het vaakst van gebruik 'demand more' en 'get creative'. Dankjewel Karlo! Hier kan ik absoluut iets mee Quote Link to post Share on other sites
CrisChivu 17 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 Ik ga nu een carrière starten. Wat hebben ze eigenlijk een leuk team! Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 58 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 43 minuten geleden zei CrisChivu: Ik ga nu een carrière starten. Wat hebben ze eigenlijk een leuk team! Wie heeft een leuk team? Quote Link to post Share on other sites
CrisChivu 17 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 Hahaha lekker bezig! Laat ik zeggen dat er wat meer in mijn hoofd speelt dan FM haha ik bedoelde Dinamo Kiev. Veel (grote) talenten en daarbij is het gros al met de nationaliteit Oekraíne. Quote Link to post Share on other sites
JesseNL 109 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 (edited) 19 minuten geleden zei Dr. Bibber: Wie heeft een leuk team? Barcelona, Atalanta, Almere City, Leeds, Rangers, Vitoria Guimaraes, Lens, HSV, Groningen, Girona, Marseille, Odense, Bradford, Malmö, Venezia, Rapid Boekarest, Newcastle, Le Havre, Locomotive Moskou? Edited September 9, 2020 by JesseNL Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 58 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 9 minuten geleden zei JesseNL: Barcelona, Atalanta, Almere City, Leeds, Rangers, Vitoria Guimaraes, Lens, HSV, Groningen, Girona, Marseille, Odense, Bradford, Malmö, Venezia, Rapid Boekarest, Newcastle, Le Havre, Locomotive Moskou? Haha mijn vraag was een reactie op @CrisChivu die even was vergeten te vermelden met welk team hij was begonnen. Maar dit zijn inderdaad ook leuke teams Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 Ik was op zoek naar een land met mogelijkheden, maar die Europees geen hoge ogen gooit. Een vervallen topploeg zou leuk zijn, maar geen pre. Toen kwam ik bij Wisla Krakow uit Polen en dat leek me wel wat. Qua regels valt het best mee, enkel moet er altijd een u22 speler uit de opleiding op het veld staan. Geen probleem, dat zorgt ervoor dat ik moet investeren in de jeugd. Helaas aan het begin wel paar basisspelers langdurig geblesseerd, wat weer passen en meten is. Benieuwd of we Wisla weer kampioen kunnen maken van Polen. Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 58 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 33 minuten geleden zei Mordurette: Ik was op zoek naar een land met mogelijkheden, maar die Europees geen hoge ogen gooit. Een vervallen topploeg zou leuk zijn, maar geen pre. Toen kwam ik bij Wisla Krakow uit Polen en dat leek me wel wat. Qua regels valt het best mee, enkel moet er altijd een u22 speler uit de opleiding op het veld staan. Geen probleem, dat zorgt ervoor dat ik moet investeren in de jeugd. Helaas aan het begin wel paar basisspelers langdurig geblesseerd, wat weer passen en meten is. Benieuwd of we Wisla weer kampioen kunnen maken van Polen. Polen is een leuk land om te spelen. Wisla ook een grote club natuurlijk van oudsher. En de club van CM 01/02 held Pawel Brozek Zelf een leuke carriere gehad met Slask in Polen van meer dan 10 seizoenen in FM18 Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 50 minuten geleden zei Dr. Bibber: Polen is een leuk land om te spelen. Wisla ook een grote club natuurlijk van oudsher. En de club van CM 01/02 held Pawel Brozek Zelf een leuke carriere gehad met Slask in Polen van meer dan 10 seizoenen in FM18 Brozek speelt inderdaad bij Wisla, maar ken hem verder niet. Nooit CM gespeeld Quote Link to post Share on other sites
Steels 79 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 Wasylewski en Blaszycowski spelen er ook nog als ik het niet mis heb! Staan ook nog op mijn lijstje to-do-clubs Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts