Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

e0bc0f404b5fa9b140889c787dc18e43.png

Helaas, de carrière van Teddy zit er op...

Na 20 seizoenen op het hoogste niveau (en nog 1 op het tweede niveau) vindt Teddy het mooi geweest. Bijna 37 jaar oud en vrijwel elk jaar de topscorer van zijn club geweest. Na 702 competitiewedstrijden en 393 doelpunten voor zes verschillende clubs is de carrière van Teddy Thierry definitief voorbij. Zevenmaal topscorer in de Ligue 1 (en nog eens 6x tweede op de lijst), alles gewonnen wat er te winnen viel in clubverband en ondanks het feit dat het geen supertalent was het maximale uit zijn carrière gehaald. En bovenal heb ik er een favoriete FM regen bij gekregen. 

3 uur geleden zei Toornstra:

Prima Assistent-Manager ook.

Haha, die zat al bij Monaco en had niet zo'n zin om de hele technische staf te vernieuwen voor 1 of 2 seizoenen. 

1 uur geleden zei FMNOOB:

Misschien dat je hem kan toevoegen aan je staf. 

Dat gaan we zeker proberen.

Edited by Christian.
22 uur geleden zei Christian.:

bb3b399004fe2dbb9a52f62b6fa5573f.png

Nadat Teddy ons met een hattrick weer terug naar de Ligue 1 heeft geschoten besloot hij dat het wel mooi was geweest. Laten we hopen dat hij zijn beslissing heroverweegt :cry:

eda5cbd52ce24221839a47085410a46c.png

Zowaar meer dan 10.000 man in Louis II? :D

Teddy Thierry, levende legende.

Heeft iemand misschien een lijstje of een site of iets met welke landen nog nooit een ploeg actief hebben gehad in een Europees hoofdtoernooi? Wil graag ergens aan de slag met een club die voor zo'n primeur kan zorgen, maar kan zelf nergens een overzichtje o.i.d. vinden... Alvast bedankt!

48 minuten geleden zei bingo11:

Heeft iemand misschien een lijstje of een site of iets met welke landen nog nooit een ploeg actief hebben gehad in een Europees hoofdtoernooi? Wil graag ergens aan de slag met een club die voor zo'n primeur kan zorgen, maar kan zelf nergens een overzichtje o.i.d. vinden... Alvast bedankt!

Geen idee of er zo'n lijst bestaat, maar ik denk dat landen als Gibraltar, Andorra en/of Kosovo nog nooit een team heeft gehad die een hoofdtoernooi gespeeld hebben. 

1 uur geleden zei bingo11:

IJsland, Noord-Ierland, Wales, Liechtenstein, Andorra, Gibraltar, San Marino, Malta, Estland, Litouwen, Bosnië-Herzegovina, Kosovo, Montenegro, Armenië en Georgië.

Daarnaast hebben Letland, Ierland, Luxemburg, Albanië, Noord-Macedonië en Moldavië wel ooit in de Europa League gespeeld maar niet in de Champions League.

22 uur geleden zei FMNOOB:

Heb je al een voetbalshirt met zijn naam gekocht ;c?

Heel eventjes overwogen toen Toulouse de shirtjes in de uitverkoop had, maar vond dat toch wel iets te ver gaan ;c

20 uur geleden zei StanleyW:

Zowaar meer dan 10.000 man in Louis II? :D

Teddy Thierry, levende legende.

Niet eens meer het Louis II, want Monaco speelt sinds 2026 in een nieuw stadion. Maar een behoorlijk hoge opkomst ja :D

5 uur geleden zei Tim':

IJsland, Noord-Ierland, Wales, Liechtenstein, Andorra, Gibraltar, San Marino, Malta, Estland, Litouwen, Bosnië-Herzegovina, Kosovo, Montenegro, Armenië en Georgië.

Daarnaast hebben Letland, Ierland, Luxemburg, Albanië, Noord-Macedonië en Moldavië wel ooit in de Europa League gespeeld maar niet in de Champions League.

Ah thanks, hier kan ik zeker wat mee!

19 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Wie heeft een leuk team? :) 

Barcelona, Atalanta, Almere City, Leeds, Rangers, Vitoria Guimaraes, Lens, HSV, Groningen, Girona, Marseille, Odense, Bradford, Malmö, Venezia, Rapid Boekarest, Newcastle, Le Havre, Locomotive Moskou?

Edited by JesseNL
9 minuten geleden zei JesseNL:

Barcelona, Atalanta, Almere City, Leeds, Rangers, Vitoria Guimaraes, Lens, HSV, Groningen, Girona, Marseille, Odense, Bradford, Malmö, Venezia, Rapid Boekarest, Newcastle, Le Havre, Locomotive Moskou?

Haha mijn vraag was een reactie op @CrisChivu die even was vergeten te vermelden met welk team hij was begonnen. Maar dit zijn inderdaad ook leuke teams :-D

Ik was op zoek naar een land met mogelijkheden, maar die Europees geen hoge ogen gooit. Een vervallen topploeg zou leuk zijn, maar geen pre. Toen kwam ik bij Wisla Krakow uit Polen en dat leek me wel wat. Qua regels valt het best mee, enkel moet er altijd een u22 speler uit de opleiding op het veld staan. Geen probleem, dat zorgt ervoor dat ik moet investeren in de jeugd.

Helaas aan het begin wel paar basisspelers langdurig geblesseerd, wat weer passen en meten is. Benieuwd of we Wisla weer kampioen kunnen maken van Polen.

33 minuten geleden zei Mordurette:

Ik was op zoek naar een land met mogelijkheden, maar die Europees geen hoge ogen gooit. Een vervallen topploeg zou leuk zijn, maar geen pre. Toen kwam ik bij Wisla Krakow uit Polen en dat leek me wel wat. Qua regels valt het best mee, enkel moet er altijd een u22 speler uit de opleiding op het veld staan. Geen probleem, dat zorgt ervoor dat ik moet investeren in de jeugd.

Helaas aan het begin wel paar basisspelers langdurig geblesseerd, wat weer passen en meten is. Benieuwd of we Wisla weer kampioen kunnen maken van Polen.

Polen is een leuk land om te spelen. Wisla ook een grote club natuurlijk van oudsher. En de club van CM 01/02 held Pawel Brozek :)

Zelf een leuke carriere gehad met Slask in Polen van meer dan 10 seizoenen in FM18 

50 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Polen is een leuk land om te spelen. Wisla ook een grote club natuurlijk van oudsher. En de club van CM 01/02 held Pawel Brozek :)

Zelf een leuke carriere gehad met Slask in Polen van meer dan 10 seizoenen in FM18 

Brozek speelt inderdaad bij Wisla, maar ken hem verder niet. Nooit CM gespeeld :-D