Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Snap ik totaal niet. Iedereen wint alsof het niets is, ik haal nooit een doelstelling, promoveer nooit, verander letterlijk elke tactiek..

Heb alles al geprobeerd.. Snap de fun er niet van..

Edit, ahja, en vooral, tegendoelpunten..

Edited by xanderoo
29 minuten geleden zei xanderoo:

Snap ik totaal niet. Iedereen wint alsof het niets is, ik haal nooit een doelstelling, promoveer nooit, verander letterlijk elke tactiek..

Heb alles al geprobeerd.. Snap de fun er niet van..

Edit, ahja, en vooral, tegendoelpunten..

Daar ga je al. 

Er zijn aardig wat tutorials te vinden op YouTube van o.a. FMScout of ervaren spelers als BusttheNet en FoxintheBoxFM. Daar kun je best veel tips uit halen.

Met welke club speel je?

Op 30-8-2020 om 14:41 zei SantiagoMunez:

Vraagje: weet iemand of het ook mogelijk is om van specifieke spelers een foto te voegen zodat deze wordt ingeladen? Veel jeugdspelers van grotere clubs vallen af en krijgen bij mij een tweede kans. Ik wil alleen niet een hele face-pack inladen. Alvast bedankt! 

Iemand die dit toevallig weet? :-) 

3 uur geleden zei ElPrincipito:

Lijkt mij wel. Als je gewoon de player ID hebt en deze foto's in de juiste map zet dan moet dat kunnen lijkt mij. 

2 uur geleden zei Mordurette:

Zeker dat dit kan. Je moet de Player ID hebben en deze in een config file toevoegen, de foto in een map zetten bij graphics en de verversen.

Thanks voor jullie snelle reactie. Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'een config file?' 

Dat gezegd hebbende; ik ben erg content met het aantrekken (voor 55k!) van dit toptalent. Direct twee goals bij z'n debuut!

Lonergan.PNG

Op 5-9-2020 om 16:52 zei Karlo:

Daar ga je al. 

Er zijn aardig wat tutorials te vinden op YouTube van o.a. FMScout of ervaren spelers als BusttheNet en FoxintheBoxFM. Daar kun je best veel tips uit halen.

Met welke club speel je?

Een Zweedse tweedeklasser, zit in het jaar 2045 ofzo..
Dus heb je wel tijd om een tactiek te proberen, heb er een paar goede, maar dan heeft de tegenstander bij 1 kans al 1 doelpunt gescoord.. Tja...

Zal bij deze 3 eens kijken, hopelijk duren die geen half uur, of haal je in een half uur iets uit..

1 uur geleden zei xanderoo:

Een Zweedse tweedeklasser, zit in het jaar 2045 ofzo..
Dus heb je wel tijd om een tactiek te proberen, heb er een paar goede, maar dan heeft de tegenstander bij 1 kans al 1 doelpunt gescoord.. Tja...

Zal bij deze 3 eens kijken, hopelijk duren die geen half uur, of haal je in een half uur iets uit..

Een Zweedse tweedeklasser, dan ligt de kwaliteit van je spelers waarschijnlijk niet al te hoog. Pas je je formatie en speelwijze hier op aan? Geef je de tactiek wel voldoende kans? En dus niet na één keer een goal van de tegenstander meteen weer aanpassen.

Een tactiek inslijpen kost tijd. Zeker tot aan de tactical familiarity 100% is en het liefst nog langer. Verander niet per tweak meteen twee of drie dingen maar één tegelijk, zodat je het goed het verschil van "voor" en "na" ziet... er zijn zoveel factoren van invloed.

5 minuten geleden zei Arsène:

Kan ik mijn -23 en -18 alleen benaderen via dat ontwikkelingscentrum? Ik heb die wannachup instant result skin.

Ja, of een onderdeel van de training van U23 en U18 overnemen via de staff > responsabilities. Dan komen ze standaard in de balk links te staan. 

2 uur geleden zei Karlo:

Een Zweedse tweedeklasser, dan ligt de kwaliteit van je spelers waarschijnlijk niet al te hoog. Pas je je formatie en speelwijze hier op aan? Geef je de tactiek wel voldoende kans? En dus niet na één keer een goal van de tegenstander meteen weer aanpassen.

Een tactiek inslijpen kost tijd. Zeker tot aan de tactical familiarity 100% is en het liefst nog langer. Verander niet per tweak meteen twee of drie dingen maar één tegelijk, zodat je het goed het verschil van "voor" en "na" ziet... er zijn zoveel factoren van invloed.

Nu ben ik actief bij Juventus Boekarest, een Roemeense eersteklasser.

Die niveau is niet hoog, maar dat geld ook voor mijn tegenpartij. En vermits ik vaak seizoensdoelstellingen kreeg als "promoveer" of "wordt kampioen", ga ik ervan uit dat mijn ploegen wel deugen, maar er iets niet deugd.

Voorts verander ik wel van speler. Bijvoorbeeld een 2de spits en een 3de erbij. Of een verdediger. Maar dat alleen omdat ik bv. geen deftige middenvelders heb, maar wel redelijke vooraan of achteraan. En soms valt dat tegen, maar niet altijd..

18 uur geleden zei Christian.:

Nadat Teddy ons met een hattrick weer terug naar de Ligue 1 heeft geschoten besloot hij dat het wel mooi was geweest. Laten we hopen dat hij zijn beslissing heroverweegt :cry:

Misschien dat je hem kan toevoegen aan je staf.