Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Maken jullie zelf een trainingschema of laten jullie dat aan de assistent over? Heb net FM19 aangeschaft en de training lijkt mij ingewikkeld.

23 minuten geleden zei glennix:

Maken jullie zelf een trainingschema of laten jullie dat aan de assistent over? Heb net FM19 aangeschaft en de training lijkt mij ingewikkeld.

Ik laat het over aan mijn assistent. Doe ik eigenlijk al iedere FM.

Op ‎16‎-‎11‎-‎2018 om 07:40 zei dvsermelo:
Citaat

Vaak wel. En vooral scouts sturen naar Azatische/Amerikaanse/Afrikaanse u19 en u21 kampioenschappen met als opdracht om alleen spelers aan te dragen vanaf een bepaald potentieel. 

Maar je kan ook bovenin naar 'Wereld' > 'Transfers' > 'Ingestroomde jeugdspelers'. Dan zie je alle nieuwe regens. 

uit de jeugd nog basisspelers doorgekomen?

Eerste seizoen met Cologne. Niet geheel uitdagend omdat je een hele goede selectie tot je beschikking hebt.
Wel een leuke club, met een goede jeugd, degelijk budget. Alleen je moet wel eerste seizoen promoveren om je financiën gezond te houden.

Cologne season1.png

1.FC Köln heeft inderdaad een heerlijke selectie en met de volgende update nog meer, Modeste er nog bij. Dan moet je inderdaad kampioen worden. Hoewel HSV ook een prima ploeg heeft. 

Ik kan in ieder geval nog tevreden zijn over de eerste x maanden:classic_biggrin:

2018-11-18.png

Assaidi scoorde nog bij 1 van zijn laatste duels zie ik.

Edited by jelmerrr

2lwnjhd.png

148iuzn.png

2conew5.png

Wat een fantastische resultaten in S2 met Ajax.  Nu hopen dat we dit door kunnen zetten in het volgende seizoen, alleen de gelijke spelen maar eens wat minderen. 

Edited by Regis

Eindelijk een mooie uitdaging gevonden, SC Bastia op het vijfde niveau van Frankrijk. Een schuld van 15 miljoen euro bij de gemeente die binnen een paar jaar al terug betaald moet worden, dat wordt misschien nog wel een grotere uitdaging. 

8 uur geleden zei glennix:

Deze editie heb ik het in mijn eerste 'test' game aan mijn assistent overgelaten. Normaal gesproken wil ik zoveel mogelijk zelf doen, maar dit zag er zo uitgebreid uit dat ik het voor het gemak aan de assistent liet. In nieuwe game zal ik er echt eens induiken. 

8 minuten geleden zei dvsermelo:

Eigenlijk alleen Gravenberch.

Lekker spelertje is dat he.  Zelf door blessures en interlands die door mijn schema heen liepen ook uiteindelijk Taylor en Llsanane (weet de naam niet, maar die Spanjaard) een kans - moeten- gegeven.  

1 uur geleden zei Regis:

Lekker spelertje is dat he.  Zelf door blessures en interlands die door mijn schema heen liepen ook uiteindelijk Taylor en Llsanane (weet de naam niet, maar die Spanjaard) een kans - moeten- gegeven.  

Ja, Taylor heeft in seizoen zelfs 20 wedstrijden gespeeld bij mij. Maar daarna groeide ik wel door qua niveau, en was Taylor net niet goed genoeg. Dat gold eigenlijk ook voor Timber en Brobbey. 

9 uur geleden zei Sophomore:

Eindelijk een mooie uitdaging gevonden, SC Bastia op het vijfde niveau van Frankrijk. Een schuld van 15 miljoen euro bij de gemeente die binnen een paar jaar al terug betaald moet worden, dat wordt misschien nog wel een grotere uitdaging. 

Deze editie heb ik het in mijn eerste 'test' game aan mijn assistent overgelaten. Normaal gesproken wil ik zoveel mogelijk zelf doen, maar dit zag er zo uitgebreid uit dat ik het voor het gemak aan de assistent liet. In nieuwe game zal ik er echt eens induiken. 

Gaaf, Bastia terug naar de Lique 1.

Prima stadion en prima faciliteiten reeds tot je beschikking. Volgens mij lopen er ook nog wel leuke spelers rond bij de club, dus promoveren in het eerste seizoen zal geen uitdaging worden, verwacht ik.

10 uur geleden zei Sophomore:

Heb je voor het vijfde niveau van Frankrijk nog een speciale database nodig? 

14 uur geleden zei Regis:

2lwnjhd.png

148iuzn.png

2conew5.png

Wat een fantastische resultaten in S2 met Ajax.  Nu hopen dat we dit door kunnen zetten in het volgende seizoen, alleen de gelijke spelen maar eens wat minderen. 

Doe je goed! Welke formatie/tactiek gebruik je meestal ? 

1 uur geleden zei Superboeren:

Doe je goed! Welke formatie/tactiek gebruik je meestal ? 

166y90p.png

Halverwege het seizoen overgegaan hierop, omdat ik te weinig scoorde imo. Ging toen wel wat beter al ben ik nog steeds niet helemaal tevreden.    

6 uur geleden zei Mordurette:

Gaaf, Bastia terug naar de Lique 1.

Prima stadion en prima faciliteiten reeds tot je beschikking. Volgens mij lopen er ook nog wel leuke spelers rond bij de club, dus promoveren in het eerste seizoen zal geen uitdaging worden, verwacht ik.

Dat moet wel lukken ja. Afgelopen seizoen (in het echte leven) zijn ze op twee punten promotie mis gelopen (alleen de kampioen promoveert).

5 uur geleden zei dvsermelo:

Heb je voor het vijfde niveau van Frankrijk nog een speciale database nodig? 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1562439436&searchtext=France

Heb het zelf één seizoen getest en geen problemen tegen gekomen. Bij eerdere edities van FM ook gebruik van gemaakt, dus neem aan dat het goed blijft werken.

14 uur geleden zei dvsermelo:

Ja, Taylor heeft in seizoen zelfs 20 wedstrijden gespeeld bij mij. Maar daarna groeide ik wel door qua niveau, en was Taylor net niet goed genoeg. Dat gold eigenlijk ook voor Timber en Brobbey. 

Had in de beta Brobbey vanaf seizoen 1 in de basis door blessures van Huntelaar en Dolberg. Deed dat heel erg goed en in seizoen 3 was hij daar echt een klasbak, Gravenbergh vanaf seizoen 2 in de basis en was in seizoen 3 international. Timber en Taylor zaten toen ook dicht tegen de basis aan. En Nunnely deed het prima, maar wel te licht voor de basis. 

3 uur geleden zei Regis:

166y90p.png

Halverwege het seizoen overgegaan hierop, omdat ik te weinig scoorde imo. Ging toen wel wat beter al ben ik nog steeds niet helemaal tevreden.    

Ziet er uit als een goede tactiek, probeer het zo ook met De Graafschap. Alleen ben verdedigend nogal kwetsbaar dus ben nog steeds aan het puzzelen met de tactiek.   

Hier verkast ook alles van PSV, Feyenoord, AZ en Ajax naar elkaar. 

Mauro Junior naar Ajax, Neres naar PSV, Van Beek naar PSV, Kristensen naar PSV, Luckassen naar Feyenoord, ST Juste naar AZ en vervolgens naar PSV, Ayoub naar AZ, Nieuwkoop naar AZ, Bizot naar Feyenoord, Cerny naar AZ, Boadu naar Ajax, Idrissi naar PSV.