Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

Toptalent uit eigen jeugd zojuist zien vertrekken voor een opleidingsvergoeding. Vanaf dag 1 zowat interesse van de hele Europese top en heb daardoor niet eens een contract aan kunnen bieden. ;e Nu dus helaas naar Liverpool.

In m'n eerste seizoen met Dulwich Hamlet gepromoveerd van de Vanarama National League South naar de Vanarama National League. Van het bestuur de doelstelling gekregen niet te degraderen.. dat is volgens mij vrij overtuigend gelukt; op naar de Sky Bet League Two! :)

Vraagje: weet iemand of het ook mogelijk is om van specifieke spelers een foto te voegen zodat deze wordt ingeladen? Veel jeugdspelers van grotere clubs vallen af en krijgen bij mij een tweede kans. Ik wil alleen niet een hele face-pack inladen. Alvast bedankt! 

Dulwich Hamlet4.PNG

@SantiagoMunez Dat is zeker mogelijk, als je een juist config bestand hebt en de foto's koppelt aan de unique ID's van de spelers moet dat lukken (hoe het precies werkt weet ik ook niet). Mooi kampioenschap meteen dat eerste seizoen!

Edit: Grote vis is binnen bij Hertha :classic_love:

Havertz.thumb.png.5d10948729a387548781de54e0379841.png

Edited by Nummerke10

Wil de newgens in m’n eerste graag behouden zodat het niet een compleet vreemdenlegioen krijg in Eindhoven, maar met boden van 220 wordt het toch lastig.
Anderzijds heb ik al een transferbedrag van dik 600 miljoen, dus daar hoeven we het op zich niet voor te doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@FMNOOB wat voor spelers heb je gehaald naar City? Ben nu voornamelijk aan het kijken naar talentvolle spelers die ik desnoods gelijk in de basis kan gooien. Anderzijds kan ik ook bruikbare spelers halen voor het niveau en hen iedere keer een éénjarig contract geven.

Op 29-8-2020 om 14:47 zei Nummerke10:

@ForzaUtreg Heerlijk talent, alleen amper te halen voor concurrentie. Jou wel gelukt of ben je Liverpool?

Iemand ervaring met Macias? Kwam hem op mijn strooptocht naar aanwinsten tegen. Mexicaanse spits met lage afkoopsom en goede stats :classic_love:

Inhoud verbergen

Macias.thumb.png.2f840bce6d6f5001dd11e14d45e897a3.png

@Tim' 

17 uur geleden zei FMNOOB:

790818385_VanaramaNationalLeagueNorth_Profile.png.c914010a87b71f8618d3cbb719d27f1a.png

Na de club succesvol ten onder te hebben gebracht, en de Sjeik zelfs de club verliet, ben ik weer uit verveling bezig om de club weer naar boven te krijgen.

Haha heerlijk, nu geen suikerroompje meer bij City? Zeker teringveel schulden enzo? 

Op 29-8-2020 om 14:47 zei Nummerke10:

Iemand ervaring met Macias? Kwam hem op mijn strooptocht naar aanwinsten tegen. Mexicaanse spits met lage afkoopsom en goede stats :classic_love:

Heerlijk spitsje, zeker in de MU Battle of the Tactics, waar hij de nieuwe naam is in het lijstje van topspitsen bij Heerenveen.

@Toornstra De club heeft gelukkig geen schulden, maar ik heb geen flauw idee of de nieuwe eigenaar een suikeroom is. Dat ga ik de komende seizoenen wel merken.

@Mordurette  Door de status van de club moet je niet verwachten dat de top naar je wil komen. Soms willen een paar ervaren Championship spelers komen als men ontevreden is. Een paar contracten lopen binnen een paar dagen af. Misschien kun je die nog verlengen, want zelf was ik vergeten dat die spelers snel weg zouden zijn. Danny Ings wil wel langer blijven en Stones kun je voor 1 seizoen ook nog wel behouden.

Ook had ik in het 'eerste' seizoen alleen Nederland en Engeland ingeladen, dus wie weet wat je in andere landen kunt vinden. 

Ik heb vooral Britse talenten proberen te strikken. Met het budget kun je hier en daar toch een paar goede strikken. Door een lange overname van 7 weken ben ik ook wat spelers misgelopen.  Ik heb niet meteen massaal ingekocht en vooral bij de keepers was er niet veel soeps. Misschien heb jij wat meer geluk.

Enige nadeel is wel dat spelers alleen van die korte contracten kunnen krijgen.

Overzicht

Spoiler

146462564_ManchesterCity_TransferHistory-20.png.aae32e73567cbf9f05e59a99cf4b5394.png

wat screens van de regens

Spoiler

2142942641_DaveRathbone_Profile.thumb.png.c0f45e2a120f4892d8973d2f7c9b7501.png

Spoiler

1942337459_RichardTipple_Profile.thumb.png.e37e25d9493dd5eb1a64516b46c27e64.png

Spoiler

1177397806_Krisztinlis_Profile.thumb.png.a6903d21f2d9e4e11b689ec71b47529d.png

@Tim' @Fantasy Die MU Battle of the Gegenpress probeer ik uit mijn geheugen te verbannen ;c

Bij mij loopt hij tot nu toe 1 op 2 met invalbeurten meegerekend. Probeer komend seizoen wel door te selecteren en een Arp of Werner in de spits te krijgen, enige probleem aan Arp is dat hij minimaal 4 miljoen aan salaris wil (en al wilde op zijn 19e).

Op 30-8-2020 om 23:16 zei ForzaUtreg:

85e8dc5bb0933730902537ea29f021f9.png

7611b5de8afa1209d201f0425130cafa.png

:mrgy: 

0b06f41098b11f3ad15331317ccbac30.png

Prima seizoen verder

68a4c723510f7addda1f181cbb0e6c01.png

cf6e81ad3a806c69cb8becbfc7b17a7f.png

f20a1898ce53990d3d1b04e8d1756003.png

7b33871b0d8029ff450b73d0b47e47c5.png

68222748ca9fdd1184cc5a119797b4a5.png

Manchester United fans worden tegenwoordig badend in het zweet wakker doordat de naam Chester hun slaap ruw verstoord :mrgy: Tweemaal een CL finale van ze gewonnen, Carabao Cup, FA Cup en nu de Community Shield

Even een vraag: 

Als je een nieuw spel start, welke updates selecteer je dan? Standaard FMI update maart in combinatie met bijvoorbeeld een update voor de Spaanse competitie? Of kies je er maar 1? 

Iemand ervaring met een goede update via Steam voor de Spaanse lagere divisies? Heb er 1 geladen, enkel Spanje dus ook geladen maar het is zo langzaam. 

Begonnen bij Veendam, enige speler die er in het begin bij zat was good old Marnix Kolder. Hele blik spelers losgetrokken die hier op amateurbasis wel heen wouden. Ook betere spelers dan ik zelf verwacht had. Voor nu dus nog geen uitdaging zoals je kan zien :-D Maar wil kijken hoe ver ik met ze kan komen. Zodat ze in Veendam gewoon weer prof voetbal spelen :D

e51a5oz.png

Met Hertha BSC in het tweede seizoen een grote stap voorwaarts gezet. Vorig seizoen werd ik nog vierde op de laatste speelronde, als we hadden gewonnen van Bayern waren we kampioen geworden. Ook nog de bekerfinale verloren van Bayern dus dit jaar was het tijd voor revanche.

Met de komst van Livakovic, Senesi, Pellegrini en Maffeo werd de verdediging rondom aanvoerder Stark flink verbeterd. Op het middenveld zorgen Fein, Berge en in de winterstop Havertz voor een flinke kwaliteitsinjectie en met Talles Magno erbij op de linkerflank en Macias voorin is er ook wat meer brille bijgekomen. Heb nooit iets gehad met Piatek ;c

Opstelling.png.b5f4f080f6d9f266f70c4d9b74b4a245.png

En nu dus twee speelronden voor het einde kampioen geworden :classic_love: Volgend seizoen nog eens goed naar de back-posities kijken en of er ergens nog een topspits rondloopt. Liefst Duits (Katterbach) en/of jong :D

Kampioen.png.60638683a59e4813c957f39465d3435b.png