Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Op 18-8-2020 om 11:47 zei TheRealOne:

Naast mijn journeyman game eens een sidegame met Barcelona begonnen. Het doel is om zo veel mogelijk spelers te slijten en het team opnieuw op te bouwen. Ondertussen al Rakitic (PSG) en Busquets (Juventus) weten te verkopen. Weet alleen nog niet wat ik met Messi ga doen. ;c

Haha, ik ben toevallig hetzelfde aan het doen. Alba, Piqué, Wagué, Rakitic en Rafinha de deur uit gewerkt. Alles kan lekker intern opgevangen worden (y) 

38 minuten geleden zei Tim':

Haha, ik ben toevallig hetzelfde aan het doen. Alba, Piqué, Wagué, Rakitic en Rafinha de deur uit gewerkt. Alles kan lekker intern opgevangen worden (y) 

Ik ben gewoon uit gegaan van dit plaatje (-Coutinho +Rafinha). Heb wel flink wat geld uitgegeven aan Eric Garcia, Lautaro, Tagliafico, Soyuncu en van de Beek. 

Ik ben ontslagen en ga nu op vakantie. Ik zet de instellingen op 'clubs met een hogere reputatie', maar krijg steeds clubs uit de Conference of bijv de 4e divisie is Schotland. Kies ik voor 'hogere divisies' dan gebeurd dit ook.

Hoe filter ik die kleine clubs er uit in de vakantie modus?

1 uur geleden zei Thierryvane:

Te makkelijk.

Tsja, nu een Journeyman van 7 seizoenen er op zitten en dat was ook niet echt veel moeilijker. 

Ga denk ik wel voor Barca, heb je tenminste altijd wel een concurrent en natuurlijk nog even genieten van Mesje.

9 uur geleden zei Dr. Bibber:

Wat was de challenge? Zo vaak degraderen zonder ontslagen te worden of is dat inmiddels al 5 keer gebeurd? :) 

De challenge was om City zover af te laten dalen dat de ploeg niet meer speelbaar zou zijn in de standaard database. Ben in totaal 13 keer ontslagen ;c

Edited by FMNOOB

Het idee speelt al een tijdje door mijn hoofd, nadat @Titan het eerder in een novelle had gedaan met De Graafschap. Een club opbouwen met alleen spelers uit de regio. Nu ga ik dat ook proberen te realiseren met Go Ahead Eagles. De eerste 5 jaar wil ik het nog doen met Nederlanders omdat er simpelweg nog niet genoeg spelers in het spel zitten die uit de regio komen en de jeugdopleiding nog niet op poten is. Maar na die 5 jaar moet dat wel de basis zijn om mee te werken.

Vooralsnog heb ik met Sam Beukema en Milan Beumer 2 echte Deventer jongens in het eerste team zitten en die zullen (tenzij het bod te goed is) niet snel vertrekken. Verder is de rest niet echt uit de regio wat het eerste betreft. Nu is het eerst taak om het eerste elftal nog van iets kwaliteit te voorzien. Een keeper is nodig en misschien nog een buitenspeler. Verder staat er een redelijke basis waarmee gewerkt kan worden. We hebben enkele buitenlanders, die zullen dit seizoen nog blijven en daarna langzaam aan vertrekken om opgevolgd te gaan worden door of eigen jongens of jongens uit de regio.

Ik ga eerst even aan kijken en wellicht volgt er ook nog een novelle.

Ik speel de Play-off van de Europa League met Lommel in het eigen stadion ondanks dat ik voor de Europese wedstrijden normaal moet uitwijken naar het stadion van Genk omdat het eigen stadion niet aan de voorwaarden voldoet.

Zou dit een bug zijn of is het zo dat in de voorrondes van Europese wedstrijden nog in het eigen stadion mag gevoetbald worden ondanks dat deze niet voldoet aan de minimumcapaciteit?

01717e640a47d820509051c0372ed26a.png

c8132c5a7db11485039a1bc4827aa756.png

17 uur geleden zei Dr. Bibber:

Netjes! Europees is ook wel erg lekker voor de clubkas om je zo nog gerichten te kunnen versterken. Geeft de club vaak een mooie boost! :) 

We moesten de Play-Off van de Europa League nog spelen maar we hebben gewonnen na 2 bloedstollende duels tegen Besiktas! En dat zorgt financieel inderdaad voor een mooie boost! :)

Ik heb voor de rest ook weer een mooi aantal degelijke spelers kunnen huren voor weinig geld en een paar jonge talenten transfervrij op de kop weten te tikken van de Belgische top en ook voor in totaal 3,5 miljoen een heleboel overbodige spelers kunnen verkopen dus financieel ziet het er weer beter uit, van een balans van  -5,5 miljoen naar voorlopig 2,7 miljoen. :classic_smile:

43ac60d12eb4f2c089a1c0afe25202a7.png

8e34fa1e64b9ae00ae8922d6bdcf771b.png

8 uur geleden zei glennix:

We moesten de Play-Off van de Europa League nog spelen maar we hebben gewonnen na 2 bloedstollende duels tegen Besiktas! En dat zorgt financieel inderdaad voor een mooie boost! :)

Ik heb voor de rest ook weer een mooi aantal degelijke spelers kunnen huren voor weinig geld en een paar jonge talenten transfervrij op de kop weten te tikken van de Belgische top en ook voor in totaal 3,5 miljoen een heleboel overbodige spelers kunnen verkopen dus financieel ziet het er weer beter uit, van een balans van  -5,5 miljoen naar voorlopig 2,7 miljoen. :classic_smile:

Goed bezig! Heftige uitdaging met Lommel, maar des te toffer als je resultaten boekt. 

Met de nieuwste update met Anderlecht begonnen. Grote schoonmaak in de selectie. Zoveel mogelijk dure spelers verkocht of verhuurd. Geen aankopen, de jeugd krijgt alle kans om zich te bewijzen. Financieel blijft het allemaal moeilijk, maar sportief loopt het voorlopig best goed.

381472571_Schermafbeelding2020-08-20om13_01_03.thumb.png.434ffb092d4a5fd5ed4bcd96e08440f1.png

Edited by FlyD
1 uur geleden zei StanleyW:

Is dit nu een slechte poging tot een grap? ;) 

Misschien heb ik een ander soort humor als jij :D

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Zou me eerder zorgen maken over het matige resultaat :LO:

Knipsel.thumb.JPG.55df16f4f66eed1bfe0a5c977cf230ff.JPG

Hoe zo matig? Gekwalificeerd  voor de CL en irl lukt dat niet altijd.

Na 5 wedstrijden gewoon boven aan in de Eredivisie.

is overigens een side game naast mijn langdurige Oostenrijk save. 

Met Ajax spelen is over het algemeen te makkelijk.