Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

2 uur geleden zei Thierryvane:

Lekker man, Vitesse. :D Ik zit nu ook seizoen twee met de GOAT Buitink. Seizoen één topscorer van de Eredivisie met 34 goals volgens mij. Arezo komt in de winter transfervrij (vergoeding van +- 3 miljoen dacht ik). Wie heb je nog meer gekocht? Zit nu op werk dus geen FM mee, maar dit is mijn basis:

Daramy - Buitink - A. Gomes

Gilmour - Bero

F. Vera

Clark - Amione - Schuurs - Fosu-Mensah

Faríñez

Gilmour en Fosu gehuurd. A. Gomes transfervrij van United. Verder is Faríñez echt een aanrader. Kost je ongeveer 2-4 miljoen. Bazoer verkocht voor 19 miljoen aan Fulham.

c6aefb61cc8cb0ab478b77e153d5bf20.png

5445f9a688efe4c739a1cd7493d1ba09.png

Ik wil absoluut geen huurlingen in mijn team en probeer vooral goedkoop te werken. Dus lage afkoopsommen, lage salarissen (behalve Buitink) en spelers verkopen bij hoge aanbiedingen. Na het kampioenschap eigenlijk alleen maar jeugdspelers en reserves verkocht en daarmee 17,5 miljoen opgehaald. Van dat geld heb ik voor 4,3 miljoen tien nieuwe spelers gehaald. Dus het gaat niet verkeerd, alleen merk ik dat het met zo'n zuinig beleid lastig is om Ajax financieel bij te houden.

image.png.f75b5889beaa7b600a353472e75ac1db.png

#zinin. Vooral de VM kan ik goed gebruiken.

Deze save sowieso een aantal echte toppers uit de jeugdopleiding doorgekomen. Twee centrale verdedigers die nu bij United (65 miljoen, wilde dolgraag weg en ging rellen) en Bayern (110 miljoen) spelen een linksbuiten/spits en een spits die ik het liefst wil behouden voor de komende jaren, maar dat wordt lastig. Nu hebben ze nog langlopende contracten tegen een acceptabel salaris, maar ben bang dat als ze verlengd moeten worden ze over het half miljoen per maand gaan vragen. En dat gaan we maar niet doen. :p

Op de linksbuiten al boden van >70 miljoen van Bayern gekregen waar hij wel oren naar had.  

image.thumb.png.2ccda95e2c1776c8c2d0e434d07d4276.png

image.thumb.png.076dafc5bafb228c13fd00a1b9f5d58c.png

Edited by MetalMichael
3 uur geleden zei Mordurette:

Drie Zuid-Afrikaaanse spelers in je team, zijn ze dan echt zo goed? 

Op zich wel, zeker Mahlatsi voorin speelt echt goed als reserve. Dankzij de samenwerking met Chelsea heeft mijn scouting een goede kennis van Zuid-Afrika, dus ik krijg veel goede spelers als aanbeveling.

Iemand nog een goede gids of uitleg oid over de scouting in FM20? Ik ben nog er nog niet echt in thuis aangezien ik de "geef de jeugd een kans" challenge heb gedaan en ik niet hoefde te scouten. Het lijkt wel flink veranderd tov 2019 met de scouting pakketten enzo. 

2 uur geleden zei MetalMichael:

Nu hebben ze nog langlopende contracten tegen een acceptabel salaris, maar ben bang dat als ze verlengd moeten worden ze over het half miljoen per maand gaan vragen. En dat gaan we maar niet doen. :p

Waarom niet? Met uitgaande transfers van rond de 100 miljoen zal je saldo het wel toelaten lijkt me, je zal ook wel ver komen in de Champions League denk ik dus qua financiën kan je dat wel doen toch? Ook heb ik vaak het idee dat zelf opgeleide spelers qua salaris minder hoge eisen hebben dan vergelijkbare spelers van buitenaf.

Eigenlijk te bizar met RKC in het tweede jaar (met nieuwste update). Een bizar goede tactiek van FMScout even overgenomen en beetje getwist. Maar het wordt nog moeilijk genoeg met deze wedstrijden te gaan:

e86257e9a7dc6ef48936a8d7f079e28d.png

43847b6b6d12f18a5b2b0d5c66cb935d.png

1 uur geleden zei Nummerke10:

Waarom niet? Met uitgaande transfers van rond de 100 miljoen zal je saldo het wel toelaten lijkt me, je zal ook wel ver komen in de Champions League denk ik dus qua financiën kan je dat wel doen toch? Ook heb ik vaak het idee dat zelf opgeleide spelers qua salaris minder hoge eisen hebben dan vergelijkbare spelers van buitenaf.

Ja, het is in principe te doen, saldo is nu 1,25 miljard, dus daar ligt het niet aan. Maar wil spelers gewoon niet die bedragen betalen. De salarishuishouding nog enigszins acceptabel houden. Dan maken ze gewoon maar ruimte voor het volgende talent. Heb nu ook deze speler, contract zou ik kunnen verlengen, maar hij vraagt 1,4 miljoen per maand. :cab: 

image.thumb.png.21ac815e79fef2c97f6505e5861cfa3f.png

Die vertrekt deze zomer naar een mooie topclub voor 80+ miljoen, voordat hij transfervrij vertrekt. 

Deze save nog maar 1 speler transfervrij laten vertrekken: Toornstra. De rest altijd met winst verkocht. 

Merk wel dat m'n reputatie erg hoog is, zowel van mij als van de club. Net een keeper uit de jeugd voor 10 miljoen aan Benfica verkocht. Zou bij mij met m'n huidige keepers (waaronder de beste keeper ter wereld afgelopen seizoen) max 3e keeper worden. 

image.thumb.png.b72919b5ee7ac1f4031edd6970dc27bb.png

Edited by MetalMichael
2 uur geleden zei Juca:

Eigenlijk te bizar met RKC in het tweede jaar (met nieuwste update). Een bizar goede tactiek van FMScout even overgenomen en beetje getwist. Maar het wordt nog moeilijk genoeg met deze wedstrijden te gaan:

e86257e9a7dc6ef48936a8d7f079e28d.png

43847b6b6d12f18a5b2b0d5c66cb935d.png

Zo dat is wel heel netjes! Welke tactiek van FMscout heb je gebruikt?

40 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Zo dat is wel heel netjes! Welke tactiek van FMscout heb je gebruikt?

442 Diamond van Phantom. Overigens kampioen geworden :D Twente kwam de laatste pot zowaar terug van 2-0 achterstand, maar hattrickje van Taiwo Awoniyi toch gewonnen. Gast legt er keurig ook 33 in, Van Hooijdonk 25. Curtis Jones en Sontje Hansen ook beiden 14 goals. Assists vlogen je ook om de oren. 

7 uur geleden zei Dr. Bibber:

Iemand nog een goede gids of uitleg oid over de scouting in FM20? Ik ben nog er nog niet echt in thuis aangezien ik de "geef de jeugd een kans" challenge heb gedaan en ik niet hoefde te scouten. Het lijkt wel flink veranderd tov 2019 met de scouting pakketten enzo. 

7 uur geleden zei MetalMichael:

Ja, het is in principe te doen, saldo is nu 1,25 miljard, dus daar ligt het niet aan. Maar wil spelers gewoon niet die bedragen betalen. De salarishuishouding nog enigszins acceptabel houden. Dan maken ze gewoon maar ruimte voor het volgende talent. Heb nu ook deze speler, contract zou ik kunnen verlengen, maar hij vraagt 1,4 miljoen per maand. :cab: 

image.thumb.png.21ac815e79fef2c97f6505e5861cfa3f.png

Die vertrekt deze zomer naar een mooie topclub voor 80+ miljoen, voordat hij transfervrij vertrekt. 

Deze save nog maar 1 speler transfervrij laten vertrekken: Toornstra. De rest altijd met winst verkocht. 

Merk wel dat m'n reputatie erg hoog is, zowel van mij als van de club. Net een keeper uit de jeugd voor 10 miljoen aan Benfica verkocht. Zou bij mij met m'n huidige keepers (waaronder de beste keeper ter wereld afgelopen seizoen) max 3e keeper worden. 

image.thumb.png.b72919b5ee7ac1f4031edd6970dc27bb.png

Ja, Patrick, heerlijke naam natuurlijk. Wat is je uitdaging nog in zo'n game dan?

11 uur geleden zei Toornstra:

Ja, Patrick, heerlijke naam natuurlijk. Wat is je uitdaging nog in zo'n game dan?

Ajax inhalen qua landstitels. Kampioen worden voordat de jeugdinstroom komt. Seizoen met 34x winst.

17 uur geleden zei Juca:

442 Diamond van Phantom. Overigens kampioen geworden :D Twente kwam de laatste pot zowaar terug van 2-0 achterstand, maar hattrickje van Taiwo Awoniyi toch gewonnen. Gast legt er keurig ook 33 in, Van Hooijdonk 25. Curtis Jones en Sontje Hansen ook beiden 14 goals. Assists vlogen je ook om de oren. 

Gebruik je met een ploeg als RKC ook gewoon de mentaliteit Aanvallen?

9b6bd3266cda5951497e8cb0b1568373.png

f976a71881664c63ee3845d9ddb7b652.png

Weliswaar geen grandioze FM-prestatie gezien het deelnemersveld, maar ik ben er niet minder blij mee. Weer een prijs erbij en Teddy ouderwets on fire :D Niet verkeerd om het 100-jarig bestaan van de club op deze manier af te sluiten, na eerder al in 2044 de Coupe de la Ligue, Champions League en Europese Supercup te hebben gewonnen.