Jump to content

Recommended Posts

22 uur geleden zei Michiel RAFC:

Top werk!

Ik zit te wachten tot 01/09. Wil nog een game met Antwerp beginnen, maar die gaan ongetwijfeld nog transfers doen. 

Gewoon beginnen man, stel je voor dat je anders Lamkel Ze niet meer hebt ;c

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

Op 9-8-2020 om 20:58 zei Karlo:

Als je echt voor een 4-4-2 met hoog druk zetten wilt gaan, zijn er nog wel wat verbeterpunten te noemen. Zo komt er op deze manier veel te weinig dreiging van rechts door de winger op support en een vrij conservatieve back-rol. Daarentegen is de linkerkant van de tactiek weer een overload aan aanvallende druk met de winger op attack én een box tot box. Voor de balans in de tactiek zou ik de rol van wingers juist spiegelen in deze formatie.

Teaminstructies:
- mentaliteit 'positive'
- more direct passing toevoegen
- be more disciplined
- higher tempo
- offside trap (bij snelle verdedigers, anders uit laten)

Play for set pieces en run at defence zou ik weghalen. Daarnaast drukzetten ook gewoon op 'standaard' in plaats van more urgent, anders wordt het misschien wel erg kamikaze. 

Qua spelersrollen:
- FB (a) > WB (s)
- FB (s) > WB (s)
- DLP (d) > CM (d)
- BBM (s) > BWM (s)
- W (s) > W (a)
- W (a) > W (s)
- F9 > DLF (a)

Wat is het idee van de F9? Want die zakt veel terug naar het middenveld om ruimte te geven voor een opkomende middenvelder, die je eigenlijk niet écht hebt. Ja de BBM maar die pendelt meer op en neer in plaats van ook echt in de zestien meter te duiken. 

Ha Karlo,

Ik denk dat je de plank hier volledig misslaat. Ik vind zijn tactiek juist zeer degelijk en heb dan ook weinig verbeterpunten aan te merken. Het defensieve gedeelte is juist wat deze FM heel goed werkt en daar hoort een mentaliteit zoals positive niet bij want dat werkt juist contra. Qua spelersrollen kun je oneindig discussiëren, maar een valse negen of nog liever een passende targetman naast een afmaker (volgens mij is dat in het Engels poacher) is een formule die al jaren prima werkt.

22 minuten geleden zei Glenn08:

Gewoon beginnen man, stel je voor dat je anders Lamkel Ze niet meer hebt ;c

Haha klopt, maar zijn talent is nog niet erkend door FM ;c 

Nuja, blijkbaar zou Gerkens bijna zeker komen, daar hoef ik nu ook niet op te wachten :cab: 

45 minuten geleden zei Sanel:

Ha Karlo,

Ik denk dat je de plank hier volledig misslaat. Ik vind zijn tactiek juist zeer degelijk en heb dan ook weinig verbeterpunten aan te merken. Het defensieve gedeelte is juist wat deze FM heel goed werkt en daar hoort een mentaliteit zoals positive niet bij want dat werkt juist contra. Qua spelersrollen kun je oneindig discussiëren, maar een valse negen of nog liever een passende targetman naast een afmaker (volgens mij is dat in het Engels poacher) is een formule die al jaren prima werkt.

Ha Sanel,

Dat mag je vinden. :)

De eerste overstap in mijn journeyman game is gemaakt. Na twee en een half seizoen bij Khimik Svetlogorsk in Wit-Rusland maak ik de overstap naar Lechia Gdánsk in Polen. Ik mag in Polen het seizoen afmaken om vervolgens het seizoen er op om de titel te gaan spelen. :mrgy: Was liever in Wit-Rusland naar een andere club gegaan, maar Dinamo Minsk koos helaas voor een andere trainer. De rek bij mijn vorige club was er uit, en daar had ik minstens een seizoen of 2/3 nodig om eventueel weer om de prijzen te spelen.

6 minuten geleden zei TheRealOne:

De eerste overstap in mijn journeyman game is gemaakt. Na twee en een half seizoen bij Khimik Svetlogorsk in Wit-Rusland maak ik de overstap naar Lechia Gdánsk in Polen. Ik mag in Polen het seizoen afmaken om vervolgens het seizoen er op om de titel te gaan spelen. :mrgy: Was liever in Wit-Rusland naar een andere club gegaan, maar Dinamo Minsk koos helaas voor een andere trainer. De rek bij mijn vorige club was er uit, en daar had ik minstens een seizoen of 2/3 nodig om eventueel weer om de prijzen te spelen.

Lijkt me een mooie stap vooruit.

1 uur geleden zei rpeeters:

Is het nieuwe play-off format in België up to date? 6 ploegen in POI ipv 4? 

Alvast bedankt :-) 

Waren toch sowieso 6 ploegen? Ik dacht dat ze dit seizoen zelfs naar 8 in PO I gingen. 

54 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Waren toch sowieso 6 ploegen? Ik dacht dat ze dit seizoen zelfs naar 8 in PO I gingen. 

Foutje van mij. 4 ploegen ipv 6 bedoelde ik. 

Dit seizoen zijn er 4 ploegen die POI spelen voor de titel. De ploegen van 5-8 spelen voor een Europese plek. 

https://sporza.be/nl/matches/voetbal/2020-07/dit-wordt-het-pro-league-kiest-voor-1a-met-18-clubs-ingekorte-play-offs-en-club-beloften-in-1b~1596184283086/

Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe club waar ik hopelijk veel plezier aan ga beleven:

How CS Lebowski fans set up their own football club ... and ...

Spelen op het zesde niveau in de Promozione Toscana groep C. Klik hier om het verhaal te lezen over deze club.

16 uur geleden zei sennid:

Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe club waar ik hopelijk veel plezier aan ga beleven:

How CS Lebowski fans set up their own football club ... and ...

Spelen op het zesde niveau in de Promozione Toscana groep C. Klik hier om het verhaal te lezen over deze club.

Gaaf verhaal wel :) 

12 minuten geleden zei spaansetukker:

Gaaf verhaal wel :) 

Ik zocht naar voetbalclubs met een verhaal maar als je dat zoekt op Google dan krijg je alleen maar over grote clubs en welke de oudste van de wereld zijn. En deze stond er toevallig tussen verstopt.

Spoiler

Productspecificaties

Processor

Processortype Intel Core i7

Processornummer i7-10750H (6 cores)

Kloksnelheid 2,6 GHz (max. 5 GHz)

Geheugen

Intern geheugen 16 GB

Max. intern geheugen 32 GB

Type intern geheugen DDR4

RAM geheugen uitbreidbaar Ja

Opslag

Totale opslagcapaciteit 1000 GB

Opslagcapaciteit HDD 0 GB

Opslagcapaciteit SSD/Flash 1000 GB

Type opslag SSD

Kaartlezer Geen extern geheugenslot

Beeldscherm

Beeldverhouding 16:09

Schermgrootte 15.6 inch

Schermresolutie 1920 x 1080 pixels

Type paneel IPS

Type schermafwerking Mat

Touchscreen Nee

Beeldscherm verversing snelheid 144 Hz

Videokaart

Videokaartmodel Stand alone videokaart

Videokaart NVIDIA GeForce GTX 1650

Videokaartgeheugen 4096 MB

Ik wil een nieuwe laptop kopen waar ik nu gewoon eens knap en snel FM op kan spelen. Heb een financiële meevaller gekregen dus wil dit keer ook best wel wat geld uitgeven voor een nieuwe, goede laptop. In de spoiler de specificaties van de laptop waar mijn oog op gevallen is. Betreft een ASUS overigens.

Volgens mij is het een prima laptop, maar wellicht hebben jullie er meer kijk op dan ik? Graag jullie bevestiging svp :)

Altijd leuk die nieuwsberichten over andere clubs. Lees je gewoon dat er een aantal gedegradeerd zijn na 1 wedstrijd. Snap ik ook wel als je met 90 punten in mindering begint. Zijn allemaal clubs die failliet zijn gegaan. Zijn er twaalf in totaal.

Edited by sennid