Jump to content

Recommended Posts

3 minuten geleden zei toivonen:

Oke, vind het wel leuk om wat meer landen te selecteren want zo kan je als coach ook switchen van club.

Ik selecteer vaak een stuk of 11 landen speelbaar en dan bij een aantal landen ook nog de tweede divisie.. Speelsnelheid is dan een halve ster.. maar dat is niet echt snel toch? 

Dat is niet heel snel nee :D 

Ik doe zelf vaak Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland en misschien nog België en/of Portugal + het land waarin ik zelf ga spelen met alleen de hoogste divisies speelbaar van de eerstgenoemde 7/8 landen. Soms nog de KKD van NL er bij.

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

7 minuten geleden zei toivonen:

Oke, vind het wel leuk om wat meer landen te selecteren want zo kan je als coach ook switchen van club.

Ik selecteer vaak een stuk of 11 landen speelbaar en dan bij een aantal landen ook nog de tweede divisie.. Speelsnelheid is dan een halve ster.. maar dat is niet echt snel toch? 

Je hoeft aan het begin niet meteen al die landen te selecteren hoor, je kan altijd tijdens je save landen toevoegen en verwijderen. Je kan dan ook zelf kiezen welke divisies je wilt toevoegen en/of verwijderen.

Zelf kies ik altijd ook de MLS op speelbaar, krijg je allemaal newgens met een amateurcontract die af en toe best leuk kunnen voetballen en dus gratis te halen zijn (helaas komen ze pas bij hun 18e verjaardag). Eigenlijk zet ik verder de grotere landen op 'view only', anders krijg ik ook een halve ster snelheid en ben je na een half jaar nog niet door het eerste seizoen heen :classic_blink:

14 minuten geleden zei Mordurette:

rijg je allemaal newgens met een amateurcontract die af en toe best leuk kunnen voetballen en dus gratis te halen zijn

Ahh dit wist ik zelf ook niet! Is dat met alle newgens dan? Want soms moet ik voor een 16 jarige amerikaan gewoon dokken. 

38 minuten geleden zei toivonen:

@Fantasy

@Mordurette

thanks voor jullie antwoorden! Hoeveel sterren moet je ongeveer hebben voor een beetje snelle game? 

Landen toevoegen zal ik dan ook eens proberen! Maar dan zou je in die landen ook manager kunnen worden? 

Jep. De competities worden wel niet onmiddellijk toegevoegd. Ik geloof dat dat pas gebeurt op 1 januari van het komende jaar. 

50 minuten geleden zei spaansetukker:

Ahh dit wist ik zelf ook niet! Is dat met alle newgens dan? Want soms moet ik voor een 16 jarige amerikaan gewoon dokken. 

Als je de MLS geselecteerd hebt en speelbaar hebt, hebben alle newgens die in de jeugdteams zitten of bij clubs uit de lagere divisies een amateurcontract.

Waarschijnlijk heb jij nu de MLS niet geselecteerd en bestaan al die spelers niet en hebben newgens gewoon een jeugdcontract.

43 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Jep. De competities worden wel niet onmiddellijk toegevoegd. Ik geloof dat dat pas gebeurt op 1 januari van het komende jaar. 

Het verschilt wanneer die landen speelbaar zijn. De landen worden speelbaar wanneer de datum ingaat van het nieuwe speelkalender/seizoen. Dus de VS 1 januari, maar Nederland bijvoorbeeld in juli (dacht ik).

Edited by FMNOOB

Flink wat extra geld voor een club als deze. Na de promotie is er ook nog eens veldverwarming geïnstalleerd en is mijn diploma coach betaald voetbal afgerond. Kan helaas nog niet aan een continentale licentie beginnen vanwege financiën, en ik denk dat ik ook niet langer als 1 seizoen nog wil blijven.

69757e3cc6a6787c86541db26765cbb1.png

5 uur geleden zei Mordurette:

Je hoeft aan het begin niet meteen al die landen te selecteren hoor, je kan altijd tijdens je save landen toevoegen en verwijderen. Je kan dan ook zelf kiezen welke divisies je wilt toevoegen en/of verwijderen.

Zelf kies ik altijd ook de MLS op speelbaar, krijg je allemaal newgens met een amateurcontract die af en toe best leuk kunnen voetballen en dus gratis te halen zijn (helaas komen ze pas bij hun 18e verjaardag). Eigenlijk zet ik verder de grotere landen op 'view only', anders krijg ik ook een halve ster snelheid en ben je na een half jaar nog niet door het eerste seizoen heen :classic_blink:

Geen idee wat voor laptop jij hebt maar ik laad 100.000 spelers zonder problemen. Competities op view only brengt trouwens gigantische verschillen met zich mee en maakt de game drastisch makkelijker.

1 uur geleden zei Sanel:

Geen idee wat voor laptop jij hebt maar ik laad 100.000 spelers zonder problemen. Competities op view only brengt trouwens gigantische verschillen met zich mee en maakt de game drastisch makkelijker.

Een Asus van een jaar of zes, denk ik. Ding is ziek traag en als ik al twee competities laad dan krijg ik maar twee sterren snelheid. Vervolgens nog extra spelers bijladen en er blijft een halve ster over. Ja, het is tijd voor een nieuwe, snellere laptop maar helaas heb ik nu andere prioriteiten met de aanschaf van een ander huis.

Ik probeer eigenlijk altijd te maken dat ik nog juist 1 volle ster heb qua snelheid. Dat had ik met 25 Europese landen en daar dan telkense de hoogste 2 competitie's speelbaar en nog de huidige internationals van alle continenten erbij geladen.

In mijn huidige game zit ik aan een halve ster, doordat ik de hoogste 2 competitie's van Argentinië en Brazilië ook speelbaar erbij heb, maar wel gewoon met een small database.

Heb graag veel competitie's speelbaar zodat de verschillende competitie's realistischer verlopen ook qua transfers.

Jeetje, wat een trage games joh, dan wordt je toch gek? Heb zelf de hoogste 2 divisies uit Nederland, Engeland en Duitsland, plus de hoogste uit Spanje, Frankrijk, Italië en België. Grote database, geen extra spelers geladen, 4 sterren snelheid. 

Uiteraard als ik in een andere competitie speel selecteer ik die competitie en wat buurlanden erbij, vaak ten koste van België, Italië, Frankrijk en Spanje, omdat dit voor mij de minst aantrekkelijke landen zijn om te managen.

1 minuut geleden zei neva:

Jeetje, wat een trage games joh, dan wordt je toch gek? Heb zelf de hoogste 2 divisies uit Nederland, Engeland en Duitsland, plus de hoogste uit Spanje, Frankrijk, Italië en België. Grote database, geen extra spelers geladen, 4 sterren snelheid. 

Uiteraard als ik in een andere competitie speel selecteer ik die competitie en wat buurlanden erbij, vaak ten koste van België, Italië, Frankrijk en Spanje, omdat dit voor mij de minst aantrekkelijke landen zijn om te managen.

Ja, ik word ook gek :classic_mellow: maar je moet roeien met de riemen die je hebt hè... Misschien eens kijken hoeveel bonus ik deze maand gekregen heb en dit apart zetten voor een nieuwe laptop. 

Beetje knappe, goedwerkende en snelle laptop kost al gauw 1000 euro, denk ik? Wil best investeren als deze de komende jaren nog prima meegaat. Dan moet ik alleen de komende twee maanden even sparen :classic_biggrin:

8 minuten geleden zei neva:

Zou niet kunnen spelen als je weet dat in al die niet geselecteerde landen, clubs zich niet tot nauwelijks versterken.. de AI heeft het nu al moeilijk om deftig team bijeen te managen, op die manier word het wel heel makkelijk..

41 minuten geleden zei Steels:

Zou niet kunnen spelen als je weet dat in al die niet geselecteerde landen, clubs zich niet tot nauwelijks versterken.. de AI heeft het nu al moeilijk om deftig team bijeen te managen, op die manier word het wel heel makkelijk..

Deze man weet

Lekker begin in het tweede seizoen, alleen jammer dat we dan op bezoek moeten bij Ajax. Vorig jaar ook al bizar 6e geworden met beperkte middelen. Probeer vooral met (jonge) Nederlanders en transfervrije/goedkope spelers te werken. Curtis Jones, Taiwo Awoniyi, Christian Früchtl en Richard Nartey nu de enige niet-Nederlandssprekende spelers in mijn selectie.

be5e10aff804fded8c4180c57c445130.png

2 uur geleden zei Steels:

Ik wissel af met welke competities en divisies ik selecteer. Maar normaal gezien ga ik voor de top 5 competities + Nederland, België en Portugal. Ik had tijdens mijn Hertha game bijvoorbeeld wel Zwitserland er bij zitten en nu in mijn Journeyman op dit moment niet. Maar ben nu ondertussen al weer 3 seizoenen bezig en merk nou niet echt dat die clubs het veel beter doen als ik het land wel geladen heb. Merk daarom wel het verschil bij de grote voetballanden, dus die selecteer ik altijd wel tot de tweede a derde divisies. 

4 uur geleden zei Mordurette:

Ja, ik word ook gek :classic_mellow: maar je moet roeien met de riemen die je hebt hè... Misschien eens kijken hoeveel bonus ik deze maand gekregen heb en dit apart zetten voor een nieuwe laptop. 

Beetje knappe, goedwerkende en snelle laptop kost al gauw 1000 euro, denk ik? Wil best investeren als deze de komende jaren nog prima meegaat. Dan moet ik alleen de komende twee maanden even sparen :classic_biggrin:

Nah valt mee hoor, voor +/- 500-600 euro heb je echt een prima laptop waar je prima FM op kunt spelen.