Jump to content

Recommended Posts

Ik ben een paar weken geleden met SV MEPPEN begonnen. Dat is een kleine club 3e Liga in Duitsland.
Doelstelling eerste jaar was een middenmoter te worden in de 3e Liga, maar mijn eerste seizoen werd ik 3e en verloor ik de play offs voor promotie naar de 2e Bundesliga.

Het 2e seizoen werd ik weer 3de en gelukkig won ik deze keer de promotie naar de 2e Bundesliga. 

Het eerste seizoen in de 2e Bundesliga was gelijk een succes want ik eindigde als 5e, helaas het seizoen erop werd ik 10e i.v.m. verkoop belangrijke spelers en tactiek (4-1-2-2-1) die "ineens" niet meer werkte.

Na 4 seizoenen in de 2e Bundesliga te hebben gezeten. Ben ik gisteren KAMPIOEN geworden, op de laatste speeldag. Nu na 6 seizoenen gepromoveerd naar de Bundesliga. 

Hoop dat ik niet direct degradeer, maar kan je vertellen dat de challenge echt verslavend is en er alles aan ga doen niet te degraderen.

IMG_20200805_212558_resized_20200805_092710182.jpg

IMG_20200805_212628_resized_20200805_092709666.jpg

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

5 uur geleden zei SantiagoMunez:

De discussie ‘triggert’ mij voldoende om QPR nog eens een kans te geven. Nieuw begin ;) Aanvullende tips?

Ik merk dat ik het moeilijk vind om mij niet te laten leiden door de spelers en echt een eigen systeem te ontwikkelen. Met name omdat - zoals al eens eerder aangegeven - het lastig beoordelen is wat wel of juist niet werkt.

Het gaat om een eigen filosofie, wat betreft positionering: je haalt spelers op basis van je eigen filosofie dus als je graag vanuit achteren wil opbouwen heb je op de verdedigende middenvelder positie een spelmaker voor defensie ala Ajax. Ik werk in koppeltjes in een verkapte 424. Hoog druk zetten werkt prima deze FM.

Begin seizoen twee is één van de nieuwelingen Diego Vera (18) uit Paraguay. Overgenomen voor nog geen 900K van Libertad. Krijg je net ineens dit bericht hieronder. Echt nog nooit gehad in FM. :-D #beetjegayisoke

872585130_Schermafbeelding2020-08-05om23_06_19.thumb.png.47f41b0914a13870c8838229eb6aef77.png

1043098217_Schermafbeelding2020-08-05om23_06_27.thumb.png.8ffb331920c21f507aa219ae71397941.png

Nu al zin in de spreekoren...

9 uur geleden zei Thierryvane:

Begin seizoen twee is één van de nieuwelingen Diego Vera (18) uit Paraguay. Overgenomen voor nog geen 900K van Libertad. Krijg je net ineens dit bericht hieronder. Echt nog nooit gehad in FM. :-D #beetjegayisoke

Haha wtf :-D Nog nooit gezien idd. 

Edited by Michiel RAFC
9 uur geleden zei Thierryvane:

Ik hoorde van een aantal NEC-supporters dat Vera geen betere club uit had kunnen kiezen om voor te gaan voetballen ;c 

4 uur geleden zei Mordurette:

Snap wel dat ze dat ook enkel bij newgens doen.

Bij sommige spelers mogen ze dat ook wel in het echt doen. Teksten als Mario Balotelli heeft jeugdspelers begooid met dartpijltjes zouden het goed doen. Kunnen ze daar geen fix voor maken? ;c

2 uur geleden zei Nummerke10:

Bij sommige spelers mogen ze dat ook wel in het echt doen. Teksten als Mario Balotelli heeft jeugdspelers begooid met dartpijltjes zouden het goed doen. Kunnen ze daar geen fix voor maken? ;c

Wellicht kunnen ze vuurwerk afsteken in de badkamer ook meenemen XD

Vraagje: hoeveel en welke landen selecteren jullie in het begin? En selecteren jullie ook alleen kijken of allemaal speelbaar. Kleine/grote database

Kortom hoeveel landen is het beste om te selecteren? 

Dat hangt er natuurlijk ook heel erg van af wat voor pc je hebt en wat je zelf wil. Wil je gewoon lekker spatiebalkrammen en door de seizoenen heen gieren, dan lekker één competitie selecteren met misschien wat extra spelers ingeladen uit verschillende landen. Een betere pc kan ook meer aan, dus dan kun je meer competities/landen selecteren.

20 minuten geleden zei Fantasy:

Dat hangt er natuurlijk ook heel erg van af wat voor pc je hebt en wat je zelf wil. Wil je gewoon lekker spatiebalkrammen en door de seizoenen heen gieren, dan lekker één competitie selecteren met misschien wat extra spelers ingeladen uit verschillende landen. Een betere pc kan ook meer aan, dus dan kun je meer competities/landen selecteren.

Oke, vind het wel leuk om wat meer landen te selecteren want zo kan je als coach ook switchen van club.

Ik selecteer vaak een stuk of 11 landen speelbaar en dan bij een aantal landen ook nog de tweede divisie.. Speelsnelheid is dan een halve ster.. maar dat is niet echt snel toch?