Jump to content

Recommended Posts

13 minuten geleden zei spaansetukker:

Wel cool dat jullie zoveel weten over Oostenrijk. Vorig jaar op wintersport sprak ik iemand die was Fan van het voormalige RB Salzburg, dacht Austria Salzburg (geen idee of dat klopt). Hij had er toen over dat het overgenomen is door fans en nu in de amateur tak spelen, en dat ze hard op weg zijn naar boven? Klopt dat? Vond het wel een leuk verhaal destijds en leek ook echt op LLM story. 

Zijn in 2005 inderdaad overgenomen door de supporters. 

Spelen in de regionalliga Salzburg, dit is het 3e nivo. 

Sinds 2015/16 spelen ze weer profvoetbal 

Vanuit de regionalliga naar de Hpybet 2e liga is een lange weg. 

De regels hiervoor wijzigen jaarlijks en er zijn een beperkt aantal promotie plaatsen. 

Wellicht dat @Daanpsv10 dit beter weet? 

Vorig jaar draaide Austria Salzburg onder aan mee in de Regionallia Salzburg. 

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

8 minuten geleden zei Copywriter:

Vanuit de regionalliga naar de Hpybet 2e liga is een lange weg. 

Beetje hetzelfde idee als in Duitsland denk ik? 3 profcompetitie en alles er onder ingedeeld in regio liga's?

Denk zelf dat er best wat potentie kan zitten in Oostenrijk, alleen dacht ik dat het niet de hoofdsport is in het land. 

Hier snap ik helemaal niks van. Ik speel met Rapid Boekarest in stadion Regie met 12.000 toeschouwers. Halverwege het seizoen krijg ik een melding dat ik in het Anghel Iordanescu stadion moet gaan spelen waar slechts 4500 toeschouwers in kunnen. Nu heb ik het seizoen afgemaakt en krijg de melding dat het bestuur een nieuw stadion gaat bouwen omdat het huidige stadion te klein is. Er heeft ook nergens een melding gestaan over een verbouwing oid, alleen over de verhuizing. Zit nu ook nog in de financiele problemen doordat ik ineens een stuk minder inkomsten heb en dik in het rood sta.. 

40 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Hier snap ik helemaal niks van. Ik speel met Rapid Boekarest in stadion Regie met 12.000 toeschouwers. Halverwege het seizoen krijg ik een melding dat ik in het Anghel Iordanescu stadion moet gaan spelen waar slechts 4500 toeschouwers in kunnen. Nu heb ik het seizoen afgemaakt en krijg de melding dat het bestuur een nieuw stadion gaat bouwen omdat het huidige stadion te klein is. Er heeft ook nergens een melding gestaan over een verbouwing oid, alleen over de verhuizing. Zit nu ook nog in de financiele problemen doordat ik ineens een stuk minder inkomsten heb en dik in het rood sta.. 

Welkom in de wondere wereld van Football Manager :cab:

1 uur geleden zei Dr. Bibber:

Je speelt in Roemenië he? Dit verbaast mij eigenlijk niet ;c

Ik had het gisteren al even over mijn AC Milan team en dat het weer de grootmacht van weleer aan het worden is. Enkele goede en gerichte aankopen gedaan de afgelopen jaren en dat heeft het team vooruit geholpen. Daar is wel veel geld mee gemoeid, maar het is het waard.

f2f130903fe9b7b938de03a9245a0fe3.png

De resultaten waren zoals je kan zien aan de stand geweldig te noemen. Enkel de 2e wedstrijd van het seizoen ging verloren en verder werd bijna alles gewonnen. En wat het meest in het oog springt is de reeks van 16 wedstrijden zonder tegentreffer. Ons team is zo goed op elkaar ingespeeld en weten precies wat er gevraagd wordt om te presteren. En dat blijkt.

Spoiler

2366d732d8ce801a90ac3e2d1b403438.png

8132d1ae50acefc541c8a59b2a0d25a9.png

5151271cc097bfb0a6412afb26f53e48.png

De Champions League:

Daarin ging het in de groepsfase nog wat moeizaam, maar met 9 punten waren we met de hakken over de sloot door en daarna hebben we uitstekend gepresteerd wat uiteindelijk leidde tot winst. Voor het eerst sinds 2007 ging de beker weer naar AC Milan.

Spoiler

6b8f4fe23ff9a44ccfeb3719eedce59b.png

a98daa1bde0698c89a6ec83cfab6de64.png

7b66d24b8c27c270c8963df58158ec81.png

En tot slot de spelers die het dit seizoen hebben gedaan, aller eerst de formatie die leidde tot al het succes en de ''basis'' opstelling in de meeste wedstrijden.

552c7f96f50f3ddb3ae2c925547bfb5d.png

Met Donnarumma hebben we een van de beste keepers die er is en die kan nog jaren mee.

Trent Alexander-Arnold is de beste rechtsback uit het spel, kwam voor 130 miljoen en is meteen goed voor 15 assists en 4 goals in zijn debuut jaar.

Musacchio is een oude krijger, maar nog steeds van waarde. Echter moeten we wel kijken naar een vervanger.

Romagnoli is wederom een hele sterke verdediger waar we nog wel een paar jaar plezier van kunnen hebben.

Hernandez is een goede linksback, maar de concurrentie is hevig geworden. Bij een heel goed bod mag hij vertrekken.

Kessie... Baas, wat een strijder en nog veel doelpunten ook, 15 dit seizoen. Elk jaar wordt het meer.

Tonali speelt ondertussen al wat jaren bij ons en is gewoon een onmisbare schakel op het middenveld. De aanval begint bij hem en hij pakt de bal ook nog eens zelf af.

Groenewoud (zoals ik hem noem) is een beest, kwam op huurbasis binnen in de winter en maakte de zomer erna een transfer van 90 miljoen naar ons en nu in zijn 2e volledige seizoen weer goed voor vele goals en assists op een voor hem eerst wat onwennige positie. Maar een topper.

Almada, tja wat moeten we daar nog over zeggen, een topper. Alleen dit seizoen wat minder duidelijk aanwezig met assists en doelpunten. Nog even goed naar zijn rol kijken, maar dat komt wel weer goed. En anders hebben we altijd Paqueta nog achter de hand.

Leao, wederom een heel erg groot talent. In het begin had hij moeite om aan te haken en zijn draai te vinden aan de linkerkant. Maar nu is hij los op die plek en scoort hij er lustig op los met 22 treffers en 9 assists duidelijk aanwezig geweest dit seizoen.

Gabriel Jesus, vorig jaar winter voor 74 miljoen gekocht en sindsdien is onze doelpuntenproductie flink toegenomen. Dit seizoen met 26 treffers de topscoorder.

En dan mag ik Paqueta, Pelayes, Allagui, Dembele zeker nog niet vergeten te noemen. Die geregeld als invaller in de basis stonden en het ook goed hebben gedaan. Net als de andere wisselspelers.

Spoiler

e70464f63f223d7a9798d501e9ffaa6a.png

31fde415313d81d997c52b257b0c55ff.png

Vragen voor screens van de spelers staat natuurlijk vrij.

58 minuten geleden zei Sanel:

Misschien maar goed ook, geef ze maar even de tijd. De laatste FM versies waren niet de beste.

Laat ze nou maar eens zorgen dat bij launch de game af is... FM 20 was ook een drama en weken/maanden wachten tot die one on one's gefixed waren

Dat is tegenwoordig de standaard bij games tegenwoordig. De deadline is belangrijker dan een compleet spel. Misschien is een goedkope update, zoals PES 21, wel een betere oplossing.

2 uur geleden zei FMNOOB:

Dat is tegenwoordig de standaard bij games tegenwoordig. De deadline is belangrijker dan een compleet spel. Misschien is een goedkope update, zoals PES 21, wel een betere oplossing.

FM was en is een uitzondering wat dat betreft.

1 minuut geleden zei Sanel:

FM was en is een uitzondering wat dat betreft.

Tja, je kunt het ook zien als een spel dat structureel in ontwikkeling is. We kopen gewoon de versie die op dat moment bestaat. Ze updaten gelukkig wel regelmatig. Het spel wordt wel steeds complexer dus soms duurt het een tijdje voordat men een oplossing vindt. 

3 minuten geleden zei FMNOOB:

Tja, je kunt het ook zien als een spel dat structureel in ontwikkeling is. We kopen gewoon de versie die op dat moment bestaat. Ze updaten gelukkig wel regelmatig. Het spel wordt wel steeds complexer dus soms duurt het een tijdje voordat men een oplossing vindt. 

Van mijn part houden ze de basis van de game elk jaar gelijk en voegen ze kleine verbeteringen aan de game toe, dit is ook de succesformule geweest. Er is een soort van trend onder de jongere nieuwe FM spelers die schijnbaar massaal verbeterde 3D graphics willen zien, dat zou de romantiek van de gehele game wegnemen. Verder is de database ook belangrijk, dit is ook een van de redenen waarom ik nooit met een custom database speel, custom databases brengen alleen de speler van A naar B maar veranderen niet bepaalde clausules of salarissen. Wat je vaak ziet bij custom databases is dat een getransfereerde speler in het tweede belandt. Ik hou het daarom altijd bij de officiële database van SI.  

2e77c14cb7af3d6e20a2e1cd152ec2f9.png

Paris had thuis aan een punt genoeg om kampioen te worden. Maar ja, als Teddy Thierry nog wat goals nodig heeft voor zijn zevende topscorerstitel, dan is hij gewoon bereid om zijn oude club te naaien :mrgy: 

Monaco nu de trotse kampioen en met Lille eindigen we keurig als derde. Denk alleen dat we PSG nu wel redelijk op scherp hebben gezet voor onze finale van de Coupe de France ;c

Ik ben op zoek naar spelers voor de VVL en de VVR positie maar ze moeten wel een complete aanvallende back zijn (als natuurlijk positie). Ik zie ze alleen erg weinig. Iemand een paar namen voor mij? (moeten naar Finland willen komen). Salarisplafond is zo'n 50K per maand

6 uur geleden zei Thomassje123:

Ik ben op zoek naar spelers voor de VVL en de VVR positie maar ze moeten wel een complete aanvallende back zijn (als natuurlijk positie). Ik zie ze alleen erg weinig. Iemand een paar namen voor mij? (moeten naar Finland willen komen). Salarisplafond is zo'n 50K per maand

Onmogelijk om je daar bij te helpen denk ik..

2 uur geleden zei Sacioli:

Ondertussen met Barca aangekomen op dat spelers salarissen van 800k per week eisen. Altijd irritant als je er zo goed financieel voor staat. 

800k per week? :classic_ohmy: 

Dat is wel extreem veel ja, beetje onrealistisch ook. 

Volgend seizoen maar flink wat geld uitgeven aan een nieuwe spits. Twee seizoenen terug Matheus Cunha verkocht voor 97 miljoen aan Liverpool. Ik had op dat moment Patson Daka, Jamal Musiala en een regen uit eigen jeugd. Cunha was al een paar seizoenen achter elkaar topscorer sinds hij Piatek in de spits had vervangen. Maar het wil al 2 seizoenen niet echt lukken met het scoren. Wedstrijden die duidelijk gewonnen moeten worden, worden verloren of gelijkgespeeld. Musiala scoort vaak genoeg in de spits (niet zoveel als Cunha of Piatek), maar mijn vleugelspelers hebben veel te vaak een cijfer lager dan 6 gehaald als hij in de spits begon. :cab: Daka krijgt ze er gewoon helemaal niet en scoort meestal vanaf de bank. Richter start nu meestal in de spits maar is zo inconsistent als wat. De ene wedstrijd legt hij er 3 in tegen Dortmund, om de andere wedstrijd letterlijk alle kansen te verprutsen. ;e Volgende zomer toch maar flink wat geld uitgeven om een echte topspits binnen te halen.

Een nieuwe game gestart met mijn clubje KRC Genk, heb deze fm nog geen game met ze gehad. Eens zien of ik waardige vervangers voor de sterkhouders die vertrokken zijn kan vinden, o.a Pozuelo, Malinovsky, Trossard, Samatta, Berge zijn vertrokken.