Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

11 minuten geleden zei Mordurette:

Wel verrassend veel verdedigers die gescoord hebben. Goede cornertactiek?

Ja, werkt goed! 2de paal en de beste koppers bij 2de paal zetten. En iemand de keeper afdekken.

42 minuten geleden zei Pascal...:

Ja, werkt goed! 2de paal en de beste koppers bij 2de paal zetten. En iemand de keeper afdekken.

Zal 'm onthouden voor m'n eigen saves. 

17 uur geleden zei Emmerich.:

Januari 2029.

Wat is dit dan weer voor een gekkigheid ;c. 'Begrotingtechnisch' natuurlijk wel lekker, maar zo wordt het wel erg makkelijk. Kan dit liggen aan het feit dat ik veel partnerships heb met grote Aziatische clubs? (4 satelietclubs in o.a. China, Zuid-Korea, Japan en Australië). 

aziatischedeal.png

Dit heb ik nog niet voorbij zien komen in 9 seizoenen in de Oostenrijkse competitie. 

Jij zit ook in 2028? Ben benieuwd hoe bij jou de Bundesliga en de HPYBET 2e liga er uit zien.

Ik heb eindelijk in 2028 de hegemonie van Salzburg weten te doorbreken door de titel te pakken. 

1 uur geleden zei jellewilgenhof:

Sta je de laatste wedstrijd van het seizoen 2 punten voor op Ajax. Gebeurd dit.

IMG_20200730_141029.jpg

Je kunt in beroep gaan toch? :mrgy:

44 minuten geleden zei Copywriter:

Dit heb ik nog niet voorbij zien komen in 9 seizoenen in de Oostenrijkse competitie. 

Jij zit ook in 2028? Ben benieuwd hoe bij jou de Bundesliga en de HPYBET 2e liga er uit zien.

Ik heb eindelijk in 2028 de hegemonie van Salzburg weten te doorbreken door de titel te pakken. 

In de Bundesliga weinig nieuws. Grazer AK en Kapfenberg zijn erbij gekomen. In de 2e liga zijn er wel veel nieuwe clubs die er steeds bijkomen maar ook weer snel degraderen. Leuk vind ik het dat Wiener Sport Club er wel 'vast' bij zit. Hopelijk zien we hen nog eens terug in de Bundesliga. :D

1 uur geleden zei Emmerich.:

In de Bundesliga weinig nieuws. Grazer AK en Kapfenberg zijn erbij gekomen. In de 2e liga zijn er wel veel nieuwe clubs die er steeds bijkomen maar ook weer snel degraderen. Leuk vind ik het dat Wiener Sport Club er wel 'vast' bij zit. Hopelijk zien we hen nog eens terug in de Bundesliga. :D

Hoe zit het met je tweede team? Speelt die op hoog niveau of op het derde niveau? 

2 uur geleden zei Emmerich.:

Waar vind ik mijn favorieten WSG Tirol en Wacker innsbruck 2e liga? 

Memphis die manager bij PSV is geweest :D  Altijd mooi zulke dingen

acba56d20057f7a949c0c4b5936cfb2b.png

2 uur geleden zei Copywriter:

Helaas bevinden beide ploegen zich in de Erste Liga. WSG Tirol komt zo nu en dan wel terug naar de Bundesliga maar degradeerd daarna vrij snel. Wacker Innsbruck speelt onafgebroken in de Erste Liga en is al een aantal keer bijna gedegradeerd naar de Regionalliga. 

Ik ben ondertussen weer redelijk de grootmacht te worden die AC Milan jaren terug is geweest. Nu is Jude Bellingham bijna transfervrij, is nu 17 mei, maar hij wil niet eens mijn bod in overweging nemen. Speelt in de League One en heeft niets bij zijn eventuele wensen staan ook niet dat hij niet ergens wil spelen. Heel jammer, maar ik blijf het proberen. Die jongen past hier wel.

En later meer over mijn geweldige team bij AC Milan. Misschien vandaag, anders hopelijk morgen of zaterdag.

Gepost (edited)
Op 13-6-2020 om 14:08 zei JesseNL:

Ik vind dit best een prestatie. We hebben meer seizoenkaarten verkocht dan dat er überhaupt in het stadion mogen. Staanplaatsen zijn namelijk niet toegestaan :-D

U3vcZrh.png

Fl0k6J2.png

Net even het 'stadion' opgezocht. Hahaha. Dat ik 'hierin' in de hoogste competitie van Servië speel is hilarisch. Mijn plaatselijke club heeft betere faciliteiten 

Van het gedrocht waar we toen in 'voetbalde' naar het heerlijke blok beton waar we nu onze Europese wedstrijden mogen spelen. Het stadion is van de andere club van de stad, Radnički Niš. Zij waren voor onze opkomst dé club van Niš maar nu zijn de rollen omgedraaid. Zij verkopen het stadion nooit uit en wij doen dat bij de eerste Europese wedstrijd. Van 300 man naar 18.000 in 4 jaar.

siG0MF1.png

Edited by JesseNL

14 uur geleden zei Copywriter:

Waar komt eigenlijk je voorliefde voor het Oostenrijkse voetbal vandaan? Niet de meest voor de hand liggende competitie …. :)

29 minuten geleden zei Daanpsv10:

Waar komt eigenlijk je voorliefde voor het Oostenrijkse voetbal vandaan? Niet de meest voor de hand liggende competitie …. :)

Ik ben een Oostenrijk fan en met name Tirol. Ben al meer dan 50 jaar bevriend met Oostenrijkers.

Hun zoon is fan van Wacker.  Ik volg het Oostenrijkse voetbal en speel graag een FM game in Oostenrijk.

Heb in FM18 SV Fügen van het 6e nivo naar de Bundesliga geloodst. 

Nu al 9 seizoenen met Wacker in FM 20 bezig. 

Op dit moment is in real life spannend of WSG Tirol wellicht door het weigeren van de licentie aan Mattersburg ondanks de degradatie volgend jaar in de Bundesliga mag spelen. 

52 minuten geleden zei Copywriter:

Ik ben een Oostenrijk fan en met name Tirol. Ben al meer dan 50 jaar bevriend met Oostenrijkers.

Hun zoon is fan van Wacker.  Ik volg het Oostenrijkse voetbal en speel graag een FM game in Oostenrijk.

Heb in FM18 SV Fügen van het 6e nivo naar de Bundesliga geloodst. 

Nu al 9 seizoenen met Wacker in FM 20 bezig. 

Op dit moment is in real life spannend of WSG Tirol wellicht door het weigeren van de licentie aan Mattersburg ondanks de degradatie volgend jaar in de Bundesliga mag spelen. 

Ah oke leuk! Ja ik weet het, volg de Oostenrijkse competitie ook. Ben zelf inmiddels alweer een paar jaar woonachtig in Innsbruck ;)

4 minuten geleden zei Daanpsv10:

Ah oke leuk! Ja ik weet het, volg de Oostenrijkse competitie ook. Ben zelf inmiddels alweer een paar jaar woonachtig in Innsbruck ;)

Geweldige stad om te wonen Innsbruck. 

Neem aan dat je dan ook daar studeert of werk hebt. 

Wellicht ook een Oostenrijkse partner hebt? 

Wel cool dat jullie zoveel weten over Oostenrijk. Vorig jaar op wintersport sprak ik iemand die was Fan van het voormalige RB Salzburg, dacht Austria Salzburg (geen idee of dat klopt). Hij had er toen over dat het overgenomen is door fans en nu in de amateur tak spelen, en dat ze hard op weg zijn naar boven? Klopt dat? Vond het wel een leuk verhaal destijds en leek ook echt op LLM story.