Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Zijn die overgenomen ofzo? :mrgy: Hoe leggen die anders ooit 100 miljoen neer haha

Ik heb geen idee :D 

Deze is ook fraai.. Verkocht ik na seizoen 1 voor een zacht bedrag aan Celtic en dan word ik een ruim jaar later zo genaaid ;c 

image.thumb.png.e5aed481e01c2f73b923c038eb36f70f.png

Noriwch krijgt in 2020 altijd een nieuwe voorzitter volgens mij. Want bij mij hadden ze in 2021 een speler van 71 miljoen gekocht.

Gepost (edited)

Ik heb twee vraagjes:

Wat doet een data analist precies wanneer ik hem een speler toewijs?

Als ik een jeugdspeler scout uit bijvoorbeeld Colombia maar hij speelt nooit, hoe kan ik dan achter zijn stats komen?

Edited by Bas0314

De competitie gaat echt afschuwelijk op het moment. ;e Sinds de tweede helft van het seizoen is er een blessuregolf in combinatie met ongelukkige schorsingen. Zo kon ik tegen Bayern net niet over alle 4 m'n backs beschikken (3 blessures en 1 schorsing).. 4 punten achterstand nu op Dortmund met nog 7 wedstrijden te gaan en het gat op de nummer 2 is 5 punten. Ik zit alleen ook nog steeds in de CL, beker en aan het eind van het seizoen begint het WK voor clubs nog. Het einde van het seizoen gaat dus nog heel wat worden.

Ben een gamepje gestart met Racing Club De Santander, speelden in een niet zo ver verleden nog in La Liga, op dit moment spelen ze in La Liga 2 nadat ze vorig seizoen gepromoveerd zijn uit het 3de niveau. IRL zijn ze dit seizoen allerlaatste geëindigd in La Liga 2.

De selectie is heel matig en oud en bestaat voor 3/4de uit huurspelers, er is geen geld en een schuld van 9 miljoen waarvan maandelijks 250k van afbetaald moet worden tot 2022.

Een ideale uitdaging dus, dit seizoen proberen te overleven in La Liga 2 en dan volgend seizoen proberen om goede transfervrije spelers en huurspelers te halen die niet veel loon vragen. :)

129104236_FootballManager2020Touch27-7-202019_03_02.thumb.png.c2208a6a1734454da6e259237c90663b.png

Probeer met Swansea een beetje controlerend voetbal te spelen (leunen op technisch vaardige spelers als Grimes, Byers en Celina). Ze hebben het alvast goed begrepen: 77% balbezit. 

Gepost (edited)
Op 1-7-2020 om 14:03 zei JesseNL:

Jahoor! Deze held komt de laatste wedstrijden van zijn carrière voor het nietige Car Konstantin Niš spelen.

mhq4uK2.png

Een paar seizoenen geleden kwam Ivan Rakitic zijn loopbaan afsluiten in Servië. Blijkbaar heeft hij het goed gehad en heeft hij anderen ervan overtuigd dat Car Konstantin een uitstekende club is om je carrière af te sluiten. Welkom Dejan Lovren!

YVLKdGn.png

Edited by JesseNL

Een nieuwe game gestart met Rapid Bukarest nadat ik een tip in het 'Club gezocht' topic voorbij zag komen. Erg jammer dat de hele historie weg is en de club nu ineens pas opgericht is in 2017. Dan maar zelf voor de historie zorgen :)

Na een vliegende start wordt het nu wat wisselvalliger en schommel ik na 13 wedstrijden tussen de 1e en de 3e plaats. De bovenste 2 promoveren naar de hoogste divisie dus nog geen paniek :) 

2 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Een nieuwe game gestart met Rapid Bukarest nadat ik een tip in het 'Club gezocht' topic voorbij zag komen. Erg jammer dat de hele historie weg is en de club nu ineens pas opgericht is in 2017. Dan maar zelf voor de historie zorgen :)

Na een vliegende start wordt het nu wat wisselvalliger en schommel ik na 13 wedstrijden tussen de 1e en de 3e plaats. De bovenste 2 promoveren naar de hoogste divisie dus nog geen paniek :) 

Ook eens een game gehad met Rapid, was een leuke carrière in Roemenië. Kwamen bij mij leuke newgens door en na twee promoties op een rij (begonnen toen in de derde divisie) ook meteen kampioen op het hoogste niveau. Toen eigenlijk mee gestopt omdat het te makkelijk ging. 

3 minuten geleden zei Mordurette:

Ook eens een game gehad met Rapid, was een leuke carrière in Roemenië. Kwamen bij mij leuke newgens door en na twee promoties op een rij (begonnen toen in de derde divisie) ook meteen kampioen op het hoogste niveau. Toen eigenlijk mee gestopt omdat het te makkelijk ging. 

Ja als het zo makkelijk gaat, gaat de lol er ook wel weer snel af inderdaad. Ik verwacht niet dat het bij mij ook zo makkelijk zal gaan. Mijn doel is om na ongeveer 5 jaar kampioen in de hoogste divisie te zijn. Maximaal 2 seizoenen doen over promotie, een jaar overleven, jaar suptop en dan kampioen :) 

16 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Ja als het zo makkelijk gaat, gaat de lol er ook wel weer snel af inderdaad. Ik verwacht niet dat het bij mij ook zo makkelijk zal gaan. Mijn doel is om na ongeveer 5 jaar kampioen in de hoogste divisie te zijn. Maximaal 2 seizoenen doen over promotie, een jaar overleven, jaar suptop en dan kampioen :) 

Mooie doelstellingen. Geen idee hoe ze er nu financieel voor staan? 

Gepost (edited)

Zijn er nog mensen die mee willen doen aan een estafette? Deze save loopt al, maar we zijn nog maar met een paar mensen over.

@r4vje wellicht? Of @Thierryvane? Iedereen is welkom :) 

Edited by Nom de Guerre

11 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Zijn er nog mensen die mee willen doen aan een estafette? Deze save loopt al, maar we zijn nog maar met een paar mensen over.

@r4vje wellicht? Of @Thierryvane? Iedereen is welkom :) 

Volgens mij wou @Reflex ook wel keer meedoen.

5 uur geleden zei Mordurette:

Mooie doelstellingen. Geen idee hoe ze er nu financieel voor staan? 

Helaas niet heel rooskleurig.. 180k op de bank en geen transfer of salarisbudget. Faciliteiten zijn ook niet echt heel erg goed, op het stadion na.. Hopen dat ik 1 a 2 spelers voor een goede prijs kan verkopen om zo een paar toekomstige toppers vast te kunnen leggen. 

Op 27-7-2020 om 05:34 zei Sanel:

Ik kom binnenkort ook met een Engelse game, komt alleen nu niet echt goed uit om een game te starten. Wel lekker man, jullie mogen ook wat meer posten. Ik lees weleens mee. 

@Thierryvane

Engelse games altijd wel leuk vanaf Vanarama North/South, lekker tot aan de Prem alles met vrije transfers doen en huurlingen, eerste jaar Prem vaak ook nog een beetje op de centjes letten, daarna kun je los :D 

11 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Helaas niet heel rooskleurig.. 180k op de bank en geen transfer of salarisbudget. Faciliteiten zijn ook niet echt heel erg goed, op het stadion na.. Hopen dat ik 1 a 2 spelers voor een goede prijs kan verkopen om zo een paar toekomstige toppers vast te kunnen leggen. 

Hopen dat de huidige selectie sterk genoeg is om te promoveren en dat transfervrije spelers naar de club willen komen. Wellicht wat talenten van de topclubs huren? Al weet ik moet of ze het toestaan om die spelers te verhuren aan de rivaal.

Gepost (edited)

Kan iemand mij helpen ? Ik probeer jong Feyenoord  in de kkd te zetten alleen lukt dat niet. Heeft of kan iemand een bestand aan maken en dat met mij delen ?

Edited by Lazvic