Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

32704135_SkyBetChampionship_Profile.png.217f93769ff68645f93e37146908790c.png

Weer een topseizoen met de volgende degradatie.  Wel heb ik de Community Shield en de Carabao Cup gewonnen, waardoor ik mag starten in die nieuwe Europese competitie. In de EL strande ik in de halve finale. Het resultaat was wel dat ik 16 wedstrijden moest spelen in de laatste maand :cab:.

Ik krijg gewoon voor de League One een budget van 170 miljoen :-D

Op 17-7-2020 om 12:18 zei FlyD:

Gisteren een nieuwe game met Groningen gestart. De competitie is in elk geval goed begonnen, met een beetje hulp van het makkelijke schema. Ben benieuwd wat we tegen de betere ploegen kunnen. En ondertussen verder aftellen naar de komst van Robben! Hopelijk dalen zijn statistieken niet teveel met een jaar zonder contract/wedstrijden.

1082173876_Schermafbeelding2020-07-17om12_08_59.png.10e75bd816fc1efd624e1a46ba3e2d9a.png

Wedstrijden:

Toon verborgen inhoud

1906674031_Schermafbeelding2020-07-17om12_09_14.thumb.png.847427849e090e1d51aafc9a39786f0e.png

Ben benieuwd! Kun je een screentje maken als Robben bij je speelt?

5 uur geleden zei FMNOOB:

Weer een topseizoen met de volgende degradatie.  Wel heb ik de Community Shield en de Carabao Cup gewonnen, waardoor ik mag starten in die nieuwe Europese competitie. In de EL strande ik in de halve finale. Het resultaat was wel dat ik 16 wedstrijden moest spelen in de laatste maand :cab:.

Ik krijg gewoon voor de League One een budget van 170 miljoen :-D

Hoe vaak ben je inmiddels ontslagen? 

16 minuten geleden zei neva:

Hoe vaak ben je inmiddels ontslagen? 

In totaal 3 keer. Lijkt erop dat als je in andere competities wel presteert je je ontslag kan uitstellen. In seizoen 3 sta ik nu in november onderaan in League One en ik loop mijn ontslag al uit te stellen vanaf augustus :-D .

58 minuten geleden zei Isco22:

2049975759_Schermafbeelding2020-07-20om16_18_46.png.56db552411153ff62754d9e2c7d62064.png

Op vorige FM's kon je dit altijd zelf aanpassen naar bijvoorbeeld vloeiend toch? Kan dat bij deze ook, zo ja waar?

Nee, is gerelateerd aan de manier waarop je tactiek ingesteld is. FM bepaalt dit dus zelf. 

5 uur geleden zei glennix:

4de geëindigd in de reguliere competitie dus mochten we aantreden in Play-Off 1 en daar hebben we het redelijk gedaan met een 3de plaats, dus gaan we Europa in! :)

2a6390f03bf7bd77b3b21f920d49cd55.png

ab9b35a5fc223d03391de390d5eb26d5.png

Opvallende zwakke resultaten voor Club Brugge, RC Genk, Antwerp en Standard :o

1 uur geleden zei Steels:

Opvallende zwakke resultaten voor Club Brugge, RC Genk, Antwerp en Standard :o

Inderdaad, als Genk nu zonder coach valt ga ik er maar eens solliciteren. :classic_biggrin:

Voor het eerst in tijden ook weer aan het FM’en, uiteraard begonnen bij PSV. Eerste seizoen legde ik het nog af tegen Ajax, maar in het tweede wonnen we de titel.

Ook leuk dat Barcelona nu in 1 zomer even Mbappe, Haaland, Vicinius Junior en Havert haalt. Terwijl ze Griezmann, Suarez en Messi nog ‘gewoon’ hebben rondlopen nog

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Seizoen 3 zit erop in mijn LLM-save en wat voor één. Echt een feestseizoen!

360640787_FMNOOB_Inbox-26.png.4ca2d362a533999ba777b1d30c925bac.png

We begonnen erg vroeg dit seizoen met het WK voor clubs. In seizoen 1 stond ik in de finale van de CL en daardoor mocht ik mee doen. Uiteindelijk zijn wij derde geworden door Barcelona te verslaan met penalty's. Erg knap voor een League One Club!

In de competitie was het erg spannend tot het eind. Ik kon nog ingehaald worden, maar met een riante voorsprong in mijn doelsaldo was de felbegeerde plek eigenlijk niet weg te geven. 

Spoiler

1790047162_FMNOOB_Home-3.png.1f8d6435e23ef75797dc2b8aae926234.png

Naast de competitie deden wij dit seizoen ook mee in vier toernooien.

We hadden ons geplaatst voor de EL 2, dat voor het eerst werd georganiseerd, en we wonnen de beker met gemak. In tegenstelling tot de andere Europese toernooien krijgt de winnaar geen ticket voor Europees voetbal. 

Daarnaast maakten wij ook ons debuut in de Leasing.com Trophy. Ook die beker mocht mee naar huis. In de Carabao Cup, waarin wij titelverdediger waren, stranden wij in de kwartfinale. In de FA Cup hadden wij wel weer succes. Daardoor mogen wij ook volgens seizoen nog Europees spelen!

Spoiler

956335561_ManchesterCity_Competitions.thumb.png.f8c0fa7c3557c879addd8892d1a6f0e6.png

Ook met mijn samenwerkingsverbanden heb ik goed nieuws. Mijn samenwerking met mijn zusterclub in New York is herzien!

Spoiler

1454910256_ManchesterCity_AffiliatedClubs.thumb.png.165165e0c408211059087fcf9d047634.png

Tot slot was ik dit seizoen 2 keer ontslagen. De eerste keer was het bestuur al erg kritisch in augustus, maar ik kon het op de één of andere manier rekken tot midden januari.  De tweede keer was het einde van het seizoen toen ik mijn doelstelling haalde. Persoonlijk komen die ontslagen erg hard aan. Ik behaal gewoon resultaten en zelfs de spelers geven aan dat men niet zonder mij kan. Tribune klanten die weggaan vanwege een gebrek aan speeltijd willen liever niet weggaan, omdat ik klaar sta voor iedereen en spelers beter maak.

Spoiler

339263321_ErikPalmer-Brown_PrivateChat.png.f29953cf2c0e099660cde0b3e8dcfd7c.png

Volgend seizoen dus in de League Two. Het wordt een druk seizoen met 46 competitiewedstrijden, 3 landelijke bekertoernooien, de EL en een supercup. Maar wij kunnen het aan!!!! 

Edited by FMNOOB

Echt hè, plaats eens een screen van je schema als je wil :D

Heerlijk man, bijna heel de competitie heeft door jou een positief doelsaldo ;c 

Even snel uitgerekend, maar uitgaande van kleine overwinningen (11x) moet je gemiddeld zo'n beetje alles met 0-20 (haha nul twintig) verloren hebben :-D

Edited by neva