Jump to content

Recommended Posts

2 uur geleden zei spaansetukker:

Iemand enig idee of er een Pack is met betere gezichten voor jeugdspelers?

Bijv. ben met geef jeugd de kans challenge bezig is het dan mogelijk dat nieuwe lichtingen gewoon betere gezichten krijgen dan die smurrie van nu? :P 

Op DF11 is tegenwoordig ook een regen pack.  Erg goed gemaakt alleen heb je af een toe, let op even netjes zeggen, iemand met een verkeerde huidskleur. Ik speel in Oostenrijk en heel veel regens komen dan uit een land waar de zon veel schijnt. 

Dit is te veranderen door in de config file aan te passen. 

DF 11 Regen Faces

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

1 minuut geleden zei Copywriter:

Op DF11 is tegenwoordig ook een regen pack.  Erg goed gemaakt alleen heb je af een toe, let op even netjes zeggen, iemand met een verkeerde huidskleur. Ik speel in Oostenrijk en heel veel regens komen dan uit een land waar de zon veel schijnt. 

Dit is te veranderen door in de config file aan te passen. 

DF 11 Regen Faces

Top bedankt man! 

hallo

kan iemand mij helpen om de df11 facepack  ingame te krijgen ?

ik heb vanalles geprobeerd,maar waarschijnlijk niet de juiste manier :p

ik zet alles in een map en laat het overschrijven,en dan plaats ik het in graphics.

hoor graag van jullie :classic_biggrin:

26 minuten geleden zei jeff9:

hallo

kan iemand mij helpen om de df11 facepack  ingame te krijgen ?

ik heb vanalles geprobeerd,maar waarschijnlijk niet de juiste manier :p

ik zet alles in een map en laat het overschrijven,en dan plaats ik het in graphics.

hoor graag van jullie :classic_biggrin:

Gewoon de handleiding op de site volgen staat goed beschreven

https://df11faces.com/nl/Help

Misschien een domme vraag maaaaar, iemand tips om mijn voorzetten laag te krijgen?

Heb lage voorzetten aanstaan maar ze blijven maar door de lucht gaan, moet ik nog iets aanvinken ergens?

Liefst wil ik harde lage voorzetten waar inlopende spelers tegen aan kunnen lopen

Hmm Milinkovic als libero is wel een interessant idee, is wel totaal niet zijn positie dus dat is wel jammer. Volgend seizoen misschien maar eens uitproberen! 

Juve snap ik ook niet zo goed, heeft wel gewoon een goed team + Zidane als manager. AS Roma heeft ook nog Zaniolo, Pellegrini, Cengiz, Kluivert.. :<

b07d954f68e806fd1c3b50c17a4fc90f.png

In mijn 22ste seizoen in Frankrijk zowaar voor het eerst ontslagen. Iets te arrogant het gesprek ingegaan met de mededeling dat de supporters woedend zullen zijn bij een eventueel ontslag. Het bestuur dacht daar anders over :D 

28 minuten geleden zei Christian.:

Iets te arrogant het gesprek ingegaan met de mededeling dat de supporters woedend zullen zijn bij een eventueel ontslag. Het bestuur dacht daar anders over :D 

Ook nog nooit meegemaakt in FM dat ze dan wel opeens mee willen werken een verzoek. 

Werkt altijd averechts deze optie haha ^^ 

image.png.47ff3c09e7d4a8a692a08a560d4e0934.png

Lastige groep nog wel, maar na de 3-0 zege op Anfield zat het wel goed. Het schijnt dat rapper Boef weer een TOTO had ingezet op Fenerbahçe en nu thuis weer oorlog heeft, geen patatje.

4 uur geleden zei spaansetukker:

Ook nog nooit meegemaakt in FM dat ze dan wel opeens mee willen werken een verzoek. 

Werkt altijd averechts deze optie haha ^^ 

Ik vond dat ik wel enigszins recht van spreken had nadat ik PSG had verlaten voor Caen ;c 

2530b222818400f4a724d4df2df9ea40.png

Maar goed, we zijn na drie maandjes zonder baan vertrokken naar het hoge noorden. Lille wordt mijn zevende club in de game. Eens kijken of we ze Europa in gaan krijgen en of ik dit keer wel tot het einde van mijn contract mag blijven. 

Edit: Als ik dit plaatje zo zie heb ik wel een voorkeur voor clubs met rode en blauwe clubkleuren zeg :cab:

Edited by Christian.

De ene is de andere niet zullen we maar zeggen. Wat kan een blessure op een klote moment komen. Het hele seizoen zijn we bijna niet te kloppen en houden we vaak de 0. Staat zijn broer er een keer in en toen gebeurde er iets wat ik totaal niet zag aankomen. Daar ging onze finale plaats.

17535a764834b339c2ba5ab6869c5310.png

048da38acd376ef4004366185417aa89.png

4e0fb8f55e25bf2b289dd27d918ddfe6.png

Oef @GAE EAGLES, dit zijn van die wedstrijden die je zo snel mogelijk wilt vergeten. Zeker op dat podium. Supporters zullen vast niet blij met je zijn. Na de wedstrijd direct ontslagen?

Hier gaat het iets beter:

XT2XoUr.png

Edited by JesseNL

We hebben het gehaald, nipt gelijkspel, maar dat maakt niet uit.

65e13580e715c2485f7681ce265774dd.png

De statistieken van de spelers, bizar hoe weinig er gescoord is. Maar dat maakt nu niet meer uit, want we zijn kampioen. Hopelijk kan dat volgend seizoen verbeteren, misschien nog iets puzzelen met de voorste 3 middenvelders. Greenwood komt overigens over voor € 60 miljoen + 20 miljoen verdeeld over 3 jaar. Daarmee hebben we een topper in huis gehaald die vanaf de winterstop bij ons speelde. En Tonali is echt een geweldige aankoop gebleken.

Spoiler

e6e321ff3f5247dd5951d27d84c093b7.png

77934be811b272e50e7f04d474afa97d.png

002db793a4397fbcc38dc4d5e859e18c.png