Jump to content

Recommended Posts

22 minuten geleden zei JesseNL:

Had toen de update niet gedaan ofzo maar wie moest Jan Jansen ook alweer voorstellen?

Bondscoach van Nederland. Bert van Marwijk, Louis van Gaal, Guus Hiddink en Danny Blind bestonden allemaal een tijdje niet. Weet iemand of dit nog steeds zo is? Stap één elk jaar is de namefix doen, dus geen idee of dat er nog inzit.

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

De reacties op wedstrijdprestaties na 2-0 winst tegen Ajax: we hadden te weinig balbezit en niet aanvallend genoeg dus we zijn teleurgesteld.

Er wordt verwacht dat wij kansloos degraderen en dan gaan ze tegen de topfavoriet van de titel zeggen dat het niet aanvallend genoeg is...

Seizoen 1 met AC Milan afgerond, niet het beste seizoen, maar we zijn in opbouw. In de winterstop ging het totaal niet goed, de door mij gemaakte tactiek sloeg niet aan en daardoor gingen we als nummer 10 de winterstop in. Toen de tactiek omgegooid en daarna ging het lopen. Een paar transfers gedaan in de winterstop, maar die hebben niet heel veel gespeeld en zijn nog jong. Dat zijn talent hebben is wel duidelijk, maar voor de basis en zeker voor meerdere wedstrijden achter elkaar is het nog niet goed genoeg. Maar tegen het eind van het seizoen kwamen de talenten steeds meer in actie en waren ze ook belangrijk met goals en assists. Ook Maldini overgeheveld vanuit de jeugd om minuten te maken in het eerste en dat deed die goed.

3d2e2f103015937bcc51053d954ad5be.png

Ook gingen er een paar spelers weg, maar die kwamen toch al niet in de plannen voor en omdat we gingen verjongen paste ze niet in de profiel van de club.

b8d57a0de25b39b195ee1ecfbcc8e66a.png

0956ebe4dfad5523acd76477e62b86e7.png

Uiteindelijk nog wel op een CL plek terecht gekomen en dat is zeker gezien de stand in de winter een goed resultaat. Het kampioenschap werd toch al heel lastig met een Cristiano Ronaldo in absolute topvorm.

89c66d44c7d7a29a528c30a3a9165645.png

Spoiler

ee9c195d04c34ec8bd2613f9a1ce8f3f.png

Statistieken van mijn spelers van afgelopen seizoen, de backs waren nog wel prima en een topkeeper. Maar voorin werd er maar weinig gescoord. Als er maar 1 speler boven de 10 komt is dat iets waar voor komend seizoen aangewerkt moet gaan worden.

Spoiler

9eb54b79f32bad69e0c8060955b1b522.png

d5f0aec2a70093e592dcc13c2ba51ffe.png

Alvast een paar nieuwe spelers voor komend seizoen, benieuwd wat die kunnen gaan betekenen voor de toekomst. Maar de verjonging is ingezet. Al moet ik nog wel op zoek naar een nieuwe spits om Zlatan te gaan vervangen. Misschien kunnen we Arp nog een jaar huren of definitief overnemen, of een ander zoeken. Al is er na de transfer van Tonali niet veel geld meer over.

ef118fb205acb8e1a31d06fabba1a780.png

1 minuut geleden zei Copywriter:

Oostenrijk? 

Tsjechië vijfde niveau. Ik zie nu dat ik in februari oefenpotjes kan spelen dus ga daar gebruik van maken.

1 minuut geleden zei ADG-Vincent:

Leuk! Welk team heb je onder je hoede? :)

FK Pehlrimov. Plaatsje ligt redelijk centraal zag ik. Deze save wordt mijn geef de jeugd een kans challenge. Probeer af te wisselen met verschillende saves, mocht het wat minder leuk worden. Heb ook een save in Kosovo en een save met een club op Texel.

7b7ad54805794eaab7e01bdc0ba8f9b2.png

Na drie promoties op rij zijn we weer uitstekend van start gegaan in de nieuwe divisie. Wederom verreweg het kleinste loonbudget van de competitie, zit bijna een miljoen per jaar verschil tussen mij en nummer 23 haha

23 uur geleden zei ForzaUtreg:

7b7ad54805794eaab7e01bdc0ba8f9b2.png

Na drie promoties op rij zijn we weer uitstekend van start gegaan in de nieuwe divisie. Wederom verreweg het kleinste loonbudget van de competitie, zit bijna een miljoen per jaar verschil tussen mij en nummer 23 haha

116e5997c5c6344e232b9e08ebf37953.png

Vierde promotie op rij, we kunnen het grote geld van de Premier League ruiken met ons stadion van 5000 mensen waarvan 4000 zitjes :mrgy: Nu nog even het kampioenschap binnen koppen met 6 wedstrijden te gaan.

Ook een mooie Carabao Cup (Chesterfield (League Two), Leeds United (Championship), QPR (Championship) voor we 2-1 verloren van Derby County (Championship) en FA Cup run (Sunderland (League One), Rochdale (League One), Leeds United (Championship), Leyton Orient (League Two) voor we 1-0 verloren van Chelsea, was wel goed voor 1,1 miljoen aan kaartverkoop door een uitverkocht Stamford Bridge :<) gehad.