Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Gepost (edited)

Iemand die weet wat het verschil is tussen deze 2 regels? Mag je nu 2 of 4 spelers huren van andere Engelse clubs? Dit is uit het reglement van de Premier League in FM.

df1409eb43f64ada6d2d45d17ec34bfb.png

Edited by glennix

Voor de vierde keer in zes jaar tijd in de 1ste K.O. ronde van de Champions League uitgeschakeld. Twee keer Liverpool, PSG en nu City. ;e Gaat nog een hels karwei worden om die ooit te winnen...

957260235_Schermafbeelding2020-07-05om20_38_27.thumb.png.00af424590c2053315e0be5a54c3703d.png

Ik was in Wales begonnen, Eerste Divisie Zuid. 3e geworden, alleen de kampioen promoveert, dus helaas. Wel 'een' beker gewonnen, maar dat blijkt dus 'DE' beker te zijn en ik ga de Europa Conference League spelen. In de halve finale van die beker zaten 4 eerste divisie teams, dus ik dacht dat het zo'n lagere divisie beker was. Maar niet dus.

3 minuten geleden zei glennix:

Iemand die weet wat het verschil is tussen deze 2 regels? Mag je nu 2 of 4 spelers huren van andere Engelse clubs? Dit is uit het reglement van de Premier League in FM.

df1409eb43f64ada6d2d45d17ec34bfb.png

Je mag maximaal 4 lange huurperiodes hebben, maar maximaal twee tegelijk. Dus stel je huurt er twee in juli, die in januari terug worden gehaald door hen club, dan mag je twee nieuwe halen. Je mag niet 4 lange huren tegelijk hebben.

ps: Speel toch in het Engels ipv dat slecht vertaalde Nederlands (is sinds CM 00/01 al zo)

8 minuten geleden zei Satyr:

Je mag maximaal 4 lange huurperiodes hebben, maar maximaal twee tegelijk. Dus stel je huurt er twee in juli, die in januari terug worden gehaald door hen club, dan mag je twee nieuwe halen. Je mag niet 4 lange huren tegelijk hebben.

ps: Speel toch in het Engels ipv dat slecht vertaalde Nederlands (is sinds CM 00/01 al zo)

Bedankt voor de opheldering! :)

Seizoen twee zit er zo'n beetje op. Mooi resultaat geboekt uiteindelijk, voor volgend seizoen meer regens in gaan passen. Alleen Willem Janssen komt al transfervrij, de bedoeling is verder geen transfers te doen.

1075903178_2020-07-06(1).thumb.png.1adacb2a32bffff0a1c3f44022ef8016.png

577756188_2020-07-06(2).thumb.png.2da9c8b9a00aee8960bd031bbca49967.png

Mijn basiself dit seizoen:

Spoiler

549718322_2020-07-06(3).thumb.png.e91dca6be181834d4fb9d67b764949a6.png

Netjes hoor. Gewoon lekker rustig verder bouwen en die kampioenschap komt er wel.

13 uur geleden zei Satyr:

Ik speel al jaren in het Engels omdat ik het zelf ook prettiger vind, maar om FM nog steeds slecht vertaald te noemen vind ik erg overdreven. Er zullen vast en zeker kleine foutjes in de vertaling zitten, maar in perspectief met alle duizenden vertalingen is het prima. 

101182867_30.png.4d47786b1b4882ef8e4285884db3b385.png

December is tot nu toe een vrij constante maand :D Nog 2 wedstrijden te gaan, ben benieuwd

Op 2-7-2020 om 14:29 zei Bingbangboem:

Ik zat in een vergelijkbare situatie, bij mij heeft het bestuur zélf beslist om het gemeentelijk stadion te huren waar GD Bragança (derdeklasser) in speelt. Is nu al 3 jaar zo.

Niet onrealistisch dus :)

Op 2-7-2020 om 14:37 zei van der Water:

Zolang je niks aanpast in je gemiddelde verkoopcijfers moet dat geen probleem zijn... 

Net (pas) editor gekocht en kom er nu pas achter dat je de naam, capaciteit enzovoorts kan aanpassen maar delen van een stadion kan dan weer niet. Jammer, jammer.

Ging in mijn game toevallig ook naar Ajax, na een buitenlands avontuur.

10 uur geleden zei Copywriter:

September 2027 Dumfries bij Ajax zie ik in werkelijkheid niet zo gauw gebeuren. 

Dumfries die een Oranje-oproep verdient is misschien wel nog opvallender :-D

Gepost (edited)

02932e6cc1559bb802c391e93569c606.png

9ad976adc2888ea7f645ad0386204c86.png

0c87898b0dbe01f1ebe454264ac7dd03.png

Even wat Vanarama National records gebroken als kersverse promovendus :mrgy:

Edited by ForzaUtreg

Gepost (edited)

image.thumb.png.40c31f467bd9003f1f6078f35fe08db3.png

Met nog kans op de play-offs wacht er nog een spannend slot van de competitie. 

Seizoen is met een 4e plek sowieso al geslaagd!

edit:

image.png.5b6b7d10ab020c7d8a39ab60228101a9.png

komen uiteindelijk helaas een puntje te kort.

Edited by van der Water

Ben je 2 dagen bezig met je game op te zetten met Man Utd, zit je nog in de voorbereiding en ben je het eigenlijk al beu, omdat je weet dat het te makkelijk gaat worden!

1 uur geleden zei Steels:

Ben je 2 dagen bezig met je game op te zetten met Man Utd, zit je nog in de voorbereiding en ben je het eigenlijk al beu, omdat je weet dat het te makkelijk gaat worden!

Bezint eer gij begint :) 

Je kunt ook speciale doelen voor jezelf stellen.

Bijvoorbeeld:

-alleen maar spelers uit eigen land kopen -

zelf opleiden.

-Een bepaald soort voetbal spelen.

-Alle wedstrijden winnen in een seizoen.

Dit doe ik namelijk met Ajax, ik ga niet weg voordat ik in een seizoen alle wedstrijden heb gewonnen. En probeer een gehel Nederlandse selectie te krijgen met een mix van ervaring en talent.

Heel het seizoen zonder centrale verdedigers spelen?