Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Zojuist zei glennix:

Nog leuke transfers gedaan?

image.thumb.png.5bcf99877fd8b50382991e5c91505e5e.png

zoals je ziet, voornamelijk transfervrij en op huurbasis omdat er simpelweg nauwelijks geld is... 

Heb ondertussen Bayern als moederclub, enkel Früchtl ontbreekt op de screen. 

Gepost (edited)

Daar zitten een aantal leuke spelers tussen met Yeboah, Otto, Batista Meier, Tillman en Früchtl! @van der Water

Met Bolton gaat het financieel verschrikkelijk slecht, mijn loonbudget is ondertussen met bijna de helft verlaagd t.o.v. vorig seizoen: 50K per week heb ik nu nog te besteden. :classic_wacko: Hopen dat ik kan promoveren nu in seizoen 2 naar de Championship.

Edited by glennix

1 minuut geleden zei glennix:

Daar zitten een aantal leuke spelers tussen met Yeboah, Otto, Batista Meier, Tillman en Früchtl! @van der Water

Met Bolton gaat het financieel verschrikkelijk slecht, mijn loonbudget is ondertussen met bijna de helft verlaagd t.o.v. vorig seizoen: 50K per week heb ik nu nog te besteden. :classic_wacko: Hopen dat ik kan promoveren nu in seizoen 2 naar de Championship.

Ja helaas wel alles op huur, maar we moeten iets uiteindelijk.

In tegenstelling tot jouw Bolton, gaat het hier financieel steeds beter en beginnen de budgets langzaamaan beter te worden.

Gepost (edited)

Bizar!

Wel grappig om te zien maar wie gaat dit nou gebruiken in z'n game? Zo verpest je toch je doel/plezier.

Edited by MarcFR

Lijkt er inderdaad op dat dit werkt. Met het uitproberen wel een mooi bod op een speler vernaggeld ;e

Gepost (edited)
10 minuten geleden zei MarcFR:

Bizar!

Wel grappig om te zien maar wie gaat dit nou gebruiken in z'n game? Zo verpest je toch je doel/plezier.

Ja lijkt me inderdaad niet leuk om te gebruiken, maar je zal toch denken dat dit wel gepatched gaat worden zo snel mogelijk?

Edited by ELHenry

31 minuten geleden zei ELHenry:

Ja lijkt me inderdaad niet leuk om te gebruiken, maar je zal toch denken dat dit wel gepatched gaat worden zo snel mogelijk?

Dat is wel wat ze aangaven over de jeugd intake exploit.

2 uur geleden zei ELHenry:

wtf?

Holy shit.

Gaat natuurlijk gepatched worden, maar bizar dat dit er in zit eigenlijk. 

Iemand die een goed werkende database heeft van Nederland?

3 uur geleden zei ELHenry:

wtf?

Resumé voor iedereen die geen zin heeft om 7 minuten dit filmpje te kijken? ;c 

Gepost (edited)
11 minuten geleden zei Fantasy:

Resumé voor iedereen die geen zin heeft om 7 minuten dit filmpje te kijken? ;c 

Een veelbelovende jeugd speler kan je voor veel geld verkopen. Je bied een speler aan, kiest een club met geld uit, je zegt ik wil dit bod en je klikt op suggest terms (middelste knop) zij accepteren het dan en dan kan je gewoon dat bod op 60 miljoen zetten terwijl je eigenlijk 10k heb afgesproken.

Kijk anders vanaf 3:10 dan zie je wat ik bedoel.

Edited by sennid

Gepost (edited)

Looool wtf.

Al die andere exploits die ze vonden (jeugdinstroom op proef nemen, mandekking op spelverdeler tegenstander, goedkopere vraagprijs als je de optie van terugverhuren erin verwerkt etc.) vond ik eigenlijk nog best tof. In de zin van dat je gebruik maakt van 'fouten' in het spel. (ander voorbeeld was die corner bug van paar jaar terug). Veel mensen zien dit ook als cheaten, maar zelf vind ik het nog net kunnen. 

Dit is natuurlijk ook een fout in het spel, maar staat tot geen enkele verhouding met deze eerdere 'exploits'. Bedoel als je zo 300 miljoen kunt krijgen, kun je net zo goed met de in-game editor jezelf kaolo veel geld geven.

Had het leuk gevonden als je door een trucje een paar miljoen extra uit de onderhandelingen kon slepen (of dit nou een foutje was of niet), maar dit gaat nergens over natuurlijk. 

Edited by Sophomore

Gepost (edited)
8 uur geleden zei ELHenry:

wtf?

Werkt ook andersom :-D Voorstel doen, zeggen ze meteen ja kun je hem veranderen naar 0 :-D 

EDIT: Dat was in theorie, werkt blijkbaar toch niet. Oude bod blijft dan staan

Edited by ForzaUtreg

Damn, ja dit is wel slecht. Zowel van de programmer als QA om eerlijk te zijn. Ben benieuwd hoe lang het al in de game zit. Gelukkig is FM een single player game (voornamelijk) waar je op 1000 andere manieren kan cheaten. Mensen die dit zullen gebruiken maakte al jaren nieuwe managers aan bij Man City om z'n kut spelers te kopen ;c 

Ben de jeugd challenge begonnen, 2e seizoen:

image.png.32bc17b95d946b2995b275a2eb565a12.png

Hype

Verwacht er maar niet te veel van @Stefan. Hoe positiever die berichten, hoe kutter de uitkomst...

Met FM19 een game mee gehad, alleen dan niet de jeugd challenge maar alleen spelers met Andorra als nationaliteit. Komt eigenlijk op hetzelfde neer, alle andere clubs leveren toch enkel kut regens. Ze speelden toen nog op het vijfde niveau, maar licentie van een club op het derde niveau overgenomen. Erg leuke uitdaging, succes!

Ik ga het eens over een andere boeg gooien en beginnen met AC Milan. Daar wil ik weer de grote club van weleer neerzetten en wat gaan verjongen (iets waar ze zelf ook mee bezig zijn). Tot de winter zullen er nog geen transfers plaats vinden omdat ik dat heb uitgesloten. De tactiek zal ook voor mij nieuw zijn, iets waarmee ik nooit eerder heb gespeeld.

19546c2542b0a5c85a1d5a540d94c150.png

3 minuten geleden zei glennix:

En ik zit al over mijn salarisbudget. :classic_sleep:

d9bfe4bd2f3f4c106fb33f92ec337e25.png

Mooie uitdaging om met weinig geld te presteren. 

Gepost (edited)
41 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Mooie uitdaging om met weinig geld te presteren. 

Hopelijk goed genoeg om handhaving te bewerkstellen, buiten een paar goede huur spelers (Jones, Balogun en John-Jules) is mijn kern niet veel waard.

Wel veel eigen jeugd en een paar jeugdspelers overgenomen waarvan de contracten afliepen.

Financieel staan we nu een kleine 3 miljoen in het rood, maar we boeken vooruitgang! Alleen die maandelijkse afbetaling van 575k doet pijn, hopelijk nu wat minder doordat we nu in de Championship zitten.

3ac42ca33056160f96665767d4478065.png

a3415f37d4e4fb42617fc16650971b08.png

2eee42b254e7edd9e8dce52f22d26d50.png

Transfers:

292ae0daef564ca56e7e54bc4492c6f9.png

Edited by glennix

21 minuten geleden zei glennix:

Hopelijk goed genoeg om handhaving te bewerkstellen, buiten een paar goede huur spelers (Jones, Balogun en John-Jules) is mijn kern niet veel waard.

Wel veel eigen jeugd en een paar jeugdspelers overgenomen waarvan de contracten afliepen.

Financieel staan we nu een kleine 3 miljoen in het rood, maar we boeken vooruitgang! Alleen die maandelijkse afbetaling van 575k doet pijn, hopelijk nu wat minder doordat we nu in de Championship zitten.

3ac42ca33056160f96665767d4478065.png

a3415f37d4e4fb42617fc16650971b08.png

2eee42b254e7edd9e8dce52f22d26d50.png

Transfers:

292ae0daef564ca56e7e54bc4492c6f9.png

Ik was Darcy in seizoen 1 al kwijt voor veel geld en Emmanuel en Brockbank in seizoen 2 voor flink wat geld kwijt. Crawford kon je in mijn ervaring beter houden, was altijd loyaal en speelde heel goed.

2 minuten geleden zei lennard95:

Ik was Darcy in seizoen 1 al kwijt voor veel geld en Emmanuel en Brockbank in seizoen 2 voor flink wat geld kwijt. Crawford kon je in mijn ervaring beter houden, was altijd loyaal en speelde heel goed.

Brockbank was 2x niets in mijn save, gaat nu spelen in de League 2. Crawford zijn contract liep af na dit seizoen en hij wou voorlopig niet bijtekenen en ik had het geld echt nodig, we stonden op een gegeven moment op -7 miljoen op de balans. En hij was al 29 en ik heb Darcy voor die positie en Cottrell nog gratis bijgehuurd als back-up.