Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

52 minuten geleden zei glennix:

Heb het spelplezier een beetje verloren dus ben ik opnieuw begonnen met Bolton waarmee ik in de Beta een erg leuke game mee heb gehad.

Succes man. Hopelijk vind je het spelplezier weer terug.

Dilemma, al weet ik al wat ik ga doen hoor....

In de Champions League met Everton de afgelopen 5 jaar de finale gehaald, 3x gewonnen. De 6e komt er aan en die is tegen Heerenveen. En ik ga met opzet verliezen :classic_love:

Wat doen jullie zo al om je inkomsten te verhogen. Ik speel met vit guimaraes ga nu zo beginnen aan seizoen 2 en ik merk dat heel weinig geld binnen komt maar ook uitgaat. Bij het overzicht van de sponsoren staan we laatste van de competitie terwijl vit guimaraes toch een subtopper is in Portugal. Afgelopen seizoen ook 3de geworden in de game

De inkomsten van sponsoring gaat op basis van je club status en prestaties. Dat is meestal iets wat echt op de lange termijn omhoog gaat. Je kunt zelf ook iets aan doen om je inkomsten te vergroten:

• Transfers (Als je prestaties en status omhoog gaan, dan bieden clubs meestal ook hogere transfersommen) 
  • Verhuren van spelers (Naast het salaris, ook een vergoeding vragen)
  • Organiseren van oefenwedstrijden. Vooral toernooien kunnen wat opleveren.
  • Soms komt een scout met een speler die commercieel aantrekkelijk is (Bijvoorbeeld iemand uit China). Als diegene ook genoeg wedstrijden in het eerste speelt dan kun je eraan verdienen.
  • Samenwerkingsverbanden aangaan met buitenlandse clubs
  • Prijzengeld

Misschien dat er nog meer opties zijn als iemand die weet.

22 uur geleden zei Nummerke10:

Ik krijg meestal meerdere opties. Zes maanden, tot einde van seizoen of tot einde van komend seizoen. Dit scherm komt als ik een speler wil onderbrengen bij een satellietclub in beeld.

Gek genoeg komt er bij mij niets, misschien komt het omdat ik meerdere spelers tegelijk aan klik?

15 minuten geleden zei La Pulga:

Gek genoeg komt er bij mij niets, misschien komt het omdat ik meerdere spelers tegelijk aan klik?

Ja, je moet iedereen apart belichten als ik het goed heb.

Een linksback wiens linkerbeen zeer sterk is en zijn rechterbeen zwak en de trait 'cuts inside from left wing' heeft, dat zouden jullie 'm toch ook afleren of niet? De trainer die ik dit vraag vind dit een slecht idee, wat jullie?

Pfoe, ik was even vergeten hoe slecht de financiën zijn bij Bolton, elke maand 575k afbetalen en inkomsten zijn er niet echt. Hopen dat ik dit seizoen degradatie kan vermijden met de -12 punten en volgend seizoen lopen de zware contracten af en dan met voornamelijk eigen jeugd gaan toewerken naar hopelijk een snelle promotie. :)

10f410bf75ec6cd6b5f6934a17aae0c1.png

89a836dd4fba5cb8459f0254fe1bb33a.png

Edited by glennix

Ja, het is zeker een mooie uitdaging. :) Ik ben ook eens met Uerdingen begonnen maar ik heb die game maar heel even volgehouden, daarna wel een mooie game met 1860 München gehad. Maar Uerdingen is ook een mooie uitdaging om tot in de Bundesliga te geraken. :)  @van der Water

In ieder geval zijn we voorlopig af van een degradatie plek na een redelijke start, de 12 minpunten zijn al plus 11 punten geworden na 13 wedstrijden. :)

1703337463_SkyBetLeagueOne_Competitiefase.thumb.png.eb8404514be63240adcf45a8cebd243f.png

Edited by glennix
1 uur geleden zei Le Saux:

Een linksback wiens linkerbeen zeer sterk is en zijn rechterbeen zwak en de trait 'cuts inside from left wing' heeft, dat zouden jullie 'm toch ook afleren of niet? De trainer die ik dit vraag vind dit een slecht idee, wat jullie?

Ik speel veel met een IWB ook al heeft hij niet zo'n sterke chocoladebeen, dus dan zou zo'n trait niet slecht zijn.

Wat een lekkere game met Dinamo heb ik momenteel. Zoveel talent! Wel erg veel wedstrijden, meestal 3 per week, je mag 12 bankzitters hebben dus dat is wel fijn. Almada gehaald voor 4 miljoen, voor de rest wat Servische talenten en Kroatische talenten gehaald, alle oudere spelers riant verkocht en 17-jarigen en 16-jarigen doorgeschoven naar het eerste. In de winter nu volop biedingen voor iedereen, zelfs spelers in het 2e die nog geen minuut hebben gemaakt en een waarde hebben van 300k krijg ik biedingen op van 13 a 14 miljoen. Gelukkig alles kunnen tegenhouden tot nu toe! Deze held nu doorgeschoven naar het 1e, is net 17. _O_

104701730_Schermafbeelding2020-07-01om09_22_36.thumb.png.b39af6559cb05722942e55f730ea357f.png

5 minuten geleden zei Thierryvane:

@ElPrincipito Bartol Barisic? :checkit:

Yes! Het is bizar hoeveel talenten er in de jeugd rondlopen, alle spelers ouder dan 27 jaar verkoop ik en dan schuif ik al die echt veelbelovende jeugd door. Benieuwd wat dat gaat worden. 

5 minuten geleden zei ElPrincipito:

Yes! Het is bizar hoeveel talenten er in de jeugd rondlopen, alle spelers ouder dan 27 jaar verkoop ik en dan schuif ik al die echt veelbelovende jeugd door. Benieuwd wat dat gaat worden. 

Die lopen er zeker... Ik heb daarom deze game speciaal Kroatië en Servië geselecteerd voor alle talenten. Maar helaas vallen de regens tot nu toe erg tegen. In 2025 pas één echte wereldtopper gezien en die speelt nu bij Partizan > PSG.

Schermafbeelding 2020-07-01 om 10.29.54.png

51 minuten geleden zei Thierryvane:

Die lopen er zeker... Ik heb daarom deze game speciaal Kroatië en Servië geselecteerd voor alle talenten. Maar helaas vallen de regens tot nu toe erg tegen. In 2025 pas één echte wereldtopper gezien en die speelt nu bij Partizan > PSG.

Schermafbeelding 2020-07-01 om 10.29.54.png

Daar moet je maar net geluk mee hebben inderdaad, heb tot nu toe in heel de game nog geen fatsoenlijke regen zelf gehad. Deze ziet er wel goed uit! Wie ben je zelf? 

Na twee seizoenen gaan we vertrekken bij PSG. Mijn tweejarige contract liep af en ik voelde er eigenlijk weinig voor om het te verlengen. In twee jaar tijd hebben we alles gewonnen wat er te winnen viel, zijn er records gesneuveld en het belangrijkste; is het gelukt om Teddy Thierry in het Franse elftal te krijgen. Dat in de zomer van 2039 de Qatari bij PSG eindelijk zijn vertrokken maakt het verhaal helemaal af. Bovendien heeft Teddy na twee jaar die Eiffeltoren wel gezien en heeft mevrouw Thierry de creditcard meerdere malen tot de limiet gebracht op de Champs-Élysées. 

Een korte opsomming van de resultaten; in de eerste anderhalf jaar bij PSG zijn we volledig ongeslagen gebleven. Pas in de 96ste wedstrijd onder mijn leiding liepen we voor het eerst tegen een nederlaag aan; 1-0 bij Monaco. Uiteindelijk kwamen in het laatste half jaar daar nog 3 nederlagen bij, waarvan twee enigszins pijnlijke verliespartijen in mijn laatste week als manager. De Champions League finale gingen we teleurstellend genoeg ten onder tegen Arsenal (1-2) en finale van de Coupe de France verloren we wegens het gemis van de internationals met 1-0 van US Orleáns. Na acht jaar met geld smijten is het Orleáns eindelijk gelukt om de eerste prijs te pakken. 

Wat kunnen we aan de erelijst toevoegen? Genoeg. Door de slechte laatste week helaas geen 7 prijzen in het tweede seizoen. 

- Ligue 1 (2037/38, 2038/39)

- Coupe de France (2037/38)

- Coupe de la Ligue (2037/38, 2038/39)

- Champions League (2037/38)

- Trophée des Champions (2038/39)

- Europese Supercup (2038/39)

- Wereldbeker (2038/39)

Spoiler

cc99447e7192889c08421cf97b9a709e.pngcdc35f4af9459012745d49d938b99982.png

e556062923b9d976ca73bfe7416f89ea.png

En dan natuurlijk de belangrijkste vraag, hoe heeft Teddy het gedaan? Zijn eerste seizoen; moeizaam. Zijn tweede seizoen; grandioos. Na wat aanpassingen in de tactiek werd Teddy een ware doelpuntenmachine in het tweede seizoen. Bij 35 competitiedoelpunten stokte de teller. En dat hadden er nog veel meer kunnen zijn als Teddy wat scherper was vanaf 11 meter. Zou het de invloed van een Nederlandse manager zijn? Ook in de Champions League werd Teddy met gepaste afstand topscorer. Complete stats staan in de spoiler. 

df3858ae6f85fc971b32df21139c9536.png

3c39c9e8d2cf3ab2c9ff9816c3692b3a.png

f1a04c4bcfccc8fa01a54b9a9f77df91.png

Spoiler

2037/38

5c52ac6afd437d63ab4bebee317c239e.png

2038/39

4de4446d846549306517138ec572f154.png

Afijn, dit is een beetje een megapost geworden ;c Maar goed, we gaan dus weg bij PSG. Een stap terug naar een club met meer ambitie, meer uitdaging en wellicht meer Teddy Thierry...? Wordt vervolgd...

31 minuten geleden zei ElPrincipito:

Daar moet je maar net geluk mee hebben inderdaad, heb tot nu toe in heel de game nog geen fatsoenlijke regen zelf gehad. Deze ziet er wel goed uit! Wie ben je zelf? 

Freiburg 2025/26 inmiddels.

T. Thierry en vrouwlief lijken mij geschikt voor de zandbak. @Christian.

Hier begin seizoen 2 op zoek naar versterking/toppers voor Aston Villa (budget 60.000.000):

- CV (Voetballende verdediger) met liefst wat snelheid gezien ik met hoge lijn speel

- GK (Meevoetballende doelman)

- SP (Complete Spits momenteel maar kan misschien wat spelen met rollen) met neusje voor goals want zit met te weinig doelpunten voor de spitsfunctie

Heb sowieso een aantal spelers op het lijstje staan maar wou eens zien of jullie met toppers komen die ik over het hoofd zie. Zou voor basis zijn.

12 minuten geleden zei TomFsoccer:

Hier begin seizoen 2 op zoek naar versterking/toppers voor Aston Villa (budget 60.000.000):

- CV (Voetballende verdediger) met liefst wat snelheid gezien ik met hoge lijn speel

- GK (Meevoetballende doelman)

- SP (Complete Spits momenteel maar kan misschien wat spelen met rollen) met neusje voor goals want zit met te weinig doelpunten voor de spitsfunctie

Heb sowieso een aantal spelers op het lijstje staan maar wou eens zien of jullie met toppers komen die ik over het hoofd zie. Zou voor basis zijn.

Wil je het Brits houden?

Zo ja:
GK - Pope/Henderson/Butland
DC - Tomori/Godfrey/Tuanzebe
ST - Solanke/Calvert-Lewin/Nketiah

Sommigen wellicht huur i.p.v. kopen.