Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Altijd fijn zo'n spits in vorm. Net wanneer de kampioenstrijd wordt bepaald.

98b8037a15ae4f8906a1619c6d4e1477.png

Ik weet niet of ik het hierin mag vragen, maar is er al wat nieuws over  FM2021*?

Ik kan namelijk nog niks vinden op het internet. Of komt het nieuws pas rond september? Hoor het graag!

Zojuist zei josholtland:

Ik weet niet of ik het hierin mag vragen, maar is er al wat nieuws over  FM2021*?

Ik kan namelijk nog niks vinden op het internet. Of komt het nieuws pas rond september? Hoor het graag!

Komt vaak pas wat later in de zomer inderdaad (y) Verwacht wordt wel dat de daadwerkelijke release ook pas weer in november 2020 gaat zijn.

Toch altijd jammer hé dat de release altijd zo laat in het seizoen is, bijna tegen de winterstop aan zelfs..

Iemand enig idee waarom spelers zo snel zakken in eigenschappen? Heb dit nog nooit gehad en doe niets anders. Meerdere spelers die gewoon veel spelen op de positie, getraind worden op die positie (ook gewend zijn aan die positie - groen!) allemaal op rood staan? Hebben goede trainers, alle kwaliteiten minimaal op 3 sterren of hoger. 

1576760639_Schermafbeelding2020-06-29om09_28_56.thumb.png.e09beab2bef5ccc6d9e108cb049ae1e1.png

Is 'ie geblesseerd? Of slecht in z'n vel? Zie dat ie wel als karakter 'Redelijk vastberaden' is, dus daar zou het niet aan kunnen liggen dunkt me. Misschien gewoon een matige vorm of even een dipje in trainingsintensiteit vanuit hemzelf?

14 minuten geleden zei Fantasy:

Is 'ie geblesseerd? Of slecht in z'n vel? Zie dat ie wel als karakter 'Redelijk vastberaden' is, dus daar zou het niet aan kunnen liggen dunkt me. Misschien gewoon een matige vorm of even een dipje in trainingsintensiteit vanuit hemzelf?

Werkelijk waar geen idee, maar meerdere hebben het. Spelen gewoon goed, zijn tevreden, moraal is goed en prima gemiddeldes en niet geblesseerd. Helemaal rood.. 

2126526117_Schermafbeelding2020-06-29om09_47_53.png.403325c9590bb8adae90741cdd093e06.png1255473699_Schermafbeelding2020-06-29om09_48_24.thumb.png.32b7a73033c690a2922d577cc64b4770.png

Misschien dat de spelers geen uitdaging hebben of te weinig uitdaging... waardoor ze zich niet met echte goede spelers kunnen meten en stil staan in hun ontwikkeling daardoor

37 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand enig idee waarom spelers zo snel zakken in eigenschappen? Heb dit nog nooit gehad en doe niets anders. Meerdere spelers die gewoon veel spelen op de positie, getraind worden op die positie (ook gewend zijn aan die positie - groen!) allemaal op rood staan? Hebben goede trainers, alle kwaliteiten minimaal op 3 sterren of hoger. 

1576760639_Schermafbeelding2020-06-29om09_28_56.thumb.png.e09beab2bef5ccc6d9e108cb049ae1e1.png

Heb jij zijn trainingsprestaties al een paar keer bekritiseerd? Even goed op hun donder geven kan ook werken, namelijk. 

52 minuten geleden zei ElPrincipito:

Is het niet zo dat dit altijd gebeurt voor dat iemand juist stijgt in zijn eigenschappen? Althans dat merk ik juist op. Maar ik kan het ook niet goed hebben

1 uur geleden zei Karlo:

Heb jij zijn trainingsprestaties al een paar keer bekritiseerd? Even goed op hun donder geven kan ook werken, namelijk. 

Yes gedaan, ze zijn zich van geen kwaad bewust en ontkrachten dat. 

We kijken het even aan, anders in de verkoop. Lamme honden! 

Ik wil graag wat spelers wat spelers verhuren aan mijn sattelietclubs, maar waar kan ik aangeven dat dit voor een jaar moet? Nu gaan ze maar voor 3 maandjes weg.

RDF :<  Mooie guide.  Zelf een behoorlijk FM dip, maar dit blijft interessant.  Heeft ook hele leuke tactics.  

25 minuten geleden zei La Pulga:

Ik wil graag wat spelers wat spelers verhuren aan mijn sattelietclubs, maar waar kan ik aangeven dat dit voor een jaar moet? Nu gaan ze maar voor 3 maandjes weg.

Ik krijg meestal meerdere opties. Zes maanden, tot einde van seizoen of tot einde van komend seizoen. Dit scherm komt als ik een speler wil onderbrengen bij een satellietclub in beeld.

2029/30, ben Everton, heb een elftal vol wonderkids en heb al twee jaar niks hoeven kopen. Letterlijk het hele team is weg bij interlands. Nou kreeg ik een transferbudget van 400 miljoen en verkocht ook nog eens voor 200 miljoen aan spelers. Ik wilde eens kijken hoe ver ik kon gaan qua transfersom en wilde Frenkie de Jong halen. Die speelt bij de rode buurman en een bod van 250 miljoen sloegen ze af, 300 miljoen sloegen ze af en 352 miljoen was het maximum dat ik kon bieden en dat verbood het bestuur, hahahaha.

Wat is jullie record, qua eigen aankoop?

Met Preston is mijn recordaankoop 84 miljoen pond. Heb een transferbudget van meer dan 1 miljard maar heb het gewoon totaal niet nodig. Vind het sowieso niet echt prettig om veel geld uit te geven voor spelers.

Ik heb 159 miljoen betaald voor Mathijs de Ligt, in 2024/25.

Hier €100.000.000,- als grootste uitgaven aan één speler. Brynjar Arnarson uit m'n eigen jeugdopleiding. Ben niet zo van het smijten met geld, maar voor zo'n eigen talent wilde ik wel een uitzondering maken ;c Bovendien kregen we nog 50% terug dankzij een doorverkooppercentage, dus per saldo kostte 'ie maar de helft :D 

120 miljoen is mijn recordaankoop (Gedson Fernandes, Benfica, release fee)

heb ook Oblak eens gekocht voor 100 (beiden met PSG) en Foden voor 95 (met Arsenal)

Ik zat net even mijn transfergeschiedenis te bekijken. Heb in juli 2028 Reinier transfervrij gehaald van Real Madrid. Amper 9 wedstrijden in de basis later is 'ie in januari 2029 voor 65 miljoen naar China gegaan. Dat moet wel mijn meest rendabele aanwinst ooit zijn geweest.

Ruben Vinagre idem, gratis gehaald na een degradatie van Wolves, als back-up voor de linkerkant. Speelde best wel wat potjes mee, maar ging na een half jaar voor 39 miljoen naar Aston Villa. Zullen ze leuk vinden bij Wolves.

Bryan Gil van Sevilla was ook wel mooi, die koste met 107 miljoen, maar werd 2x Europees voetballer van het jaar en werd in zijn 3e seizoen door een regen uit de basis gespeeld. Komt er weer zo'n Chinees geldmonster langs, 188 miljoen betaalden ze.

Ben momenteel met de Red Bull uitdaging bezig met RB Apeldoorn. Heb onderstaande selectie samen kunnen stellen en alleen voor Kip, Roefs en Okita een bedrag betaald (3x 250K), maar die kansjes kon ik niet laten schieten. Al met al zeer tevreden over de huidige selectie en strijden met Nac om de eerste plek.

687e87397c488257aa779788119f19b6.png

Heb het spelplezier een beetje verloren dus ben ik opnieuw begonnen met Bolton waarmee ik in de Beta een erg leuke game mee heb gehad.