Jump to content

Recommended Posts

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Bedankt voor het antwoord! 

Dus je bedoelt competities inladen en niet op speelbaar zetten. Vervolgens in de database bij grootte extra regio inladen en dan de regio's inladen die je wil spelen? Worden dan ook uit die regio enkel de regens toegevoegd? 

Merci! 

Juist, landen als Engeland, Duitsland, Frankrijk, etc.  zijn grote competities maar als ik die speelbaar zet krijg ik maar een halve ster snelheid en dan ben ik volgend jaar nog bezig met seizoen één. Dan zet ik ze op niet speelbaar, waardoor de snelheid weer iets omhoog gaat. Vervolgens extra regio's inladen bij database (vaak doe ik Afrika, Europa en landen als Brazilië en Argentinië) om die spelers wel in mijn spel te krijgen. Uiteindelijk zit ik vaak rond de 70k aan spelers in mijn savegame. Dat betekent dat er elk jaar wel genoeg newgens gegenereerd worden in mijn spel. 

Er zullen uiteraard ook uit andere regio's of landen newgens in het spel komen, maar minder dan uit Afrika bijvoorbeeld of uit Argentinië. 

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

33 minuten geleden zei Mordurette:

Juist, landen als Engeland, Duitsland, Frankrijk, etc.  zijn grote competities maar als ik die speelbaar zet krijg ik maar een halve ster snelheid en dan ben ik volgend jaar nog bezig met seizoen één. Dan zet ik ze op niet speelbaar, waardoor de snelheid weer iets omhoog gaat. Vervolgens extra regio's inladen bij database (vaak doe ik Afrika, Europa en landen als Brazilië en Argentinië) om die spelers wel in mijn spel te krijgen. Uiteindelijk zit ik vaak rond de 70k aan spelers in mijn savegame. Dat betekent dat er elk jaar wel genoeg newgens gegenereerd worden in mijn spel. 

Er zullen uiteraard ook uit andere regio's of landen newgens in het spel komen, maar minder dan uit Afrika bijvoorbeeld of uit Argentinië. 

Yes, gedaan nu! Goede tip, scheelt veel snelheid inderdaad. Bedankt. 

2 uur geleden zei dries16:

Thanks! En op welke eigenschappen moet je vooral letten bij het kijken naar een nieuwe jeugdspeler?

Er wordt gezegd dat stats als Vastberadenheid belangrijk zijn. Hoe hoger die is hoe sneller de speler naar een bepaald niveau zal groeien. Een speler met 20 vastberadenheid en een PA van 180 zal dit PA veel sneller benaderen dan een speler met vastberadenheid 5.

Ook kan je kijken naar karakter en mediaomschrijving.  Modelprofs en vastberaden spelers zullen de top eerder halen dan luchthartige spelers. 

1996070667_scoutingregens.thumb.png.7c7833586781376153095dc7b273fc80.png

Heb even snel een rijtje Scandinavische nieuwe jeugdproducten in een shortlist gezet en vervolgens bij die shortlist Mediaomschrijving, vastberadenheid en karakter toegevoegd. Iedereen met lage waarde vastberadenheid zou ik al geen moeite insteken. De derde speler van het lijstje is een geldwolf, wist niet dat het bestond maar zou dat ook niet doen. Die eerste heeft zowel het goede karakter als geweldige vastberadenheid-stats dus die zou ik dan wel scouten.

Door steeds de nieuwe instroom van talenten in een shortlist te zetten en die op deze manier te filteren hou je een x-aantal spelers over waarvan je weet dat ze door zullen groeien. Er zijn ook wel goede tutorials over te vinden online.

-Edit- Mediaomschrijving is vooral handig als er staat talentvolle middenvelder of wonderkind maar veel net ingestroomde spelers zullen die omschrijving nog niet hebben.

Edited by Nummerke10
Op 22-6-2020 om 13:20 zei Sophomore:

Iemand positieve ervaringen met het mandekken van de spelverdeler van de tegenstander? Op FM Scout zie ik daar zeer positieve ervaringen van voorbij komen. 

Ben nu aan het testen, maar heb zoveel de bal dat ik het niet echt heel goed kan zien :classic_tongue: Nu al twintig minuten 'live' aan het kijken, maar de tegenstander heeft niet één keer fatsoenlijk kunnen opbouwen. 

Edited by Sophomore

Al enorm lang een trouwe volger van het forum, nu zelf ook maar een keer iets plaatsen.

Na 6 Eredivisie titels, 1 Champions League, 1 Europa League, 3 Nederlandse Bekers en 6 JC-schalen zijn we het 8e seizoen ook weer sterk begonnen... Alleen jammer van de Rode kaart in de wedstrijd tegen Inter.

fey.png

2 uur geleden zei Sophomore:

Ben nu aan het testen, maar heb zoveel de bal dat ik het niet echt heel goed kan zien :classic_tongue: Nu al twintig minuten 'live' aan het kijken, maar de tegenstander heeft niet één keer fatsoenlijk kunnen opbouwen. 

Even getest. In een uitwedstrijd tegen Man Utd met Sunderland. Man U is mijn grootste concurrent voor de titel en eigenlijk waren ze tot nu toe steeds beter dan ik. Toeval of niet, maar ik win 1-5 :cab: 

1 minuut geleden zei Sophomore:

Dit klinkt veelbelovend. Wat heb je bv. eerder dit seizoen gedaan tegen ze? (of vorig seizoen bv.)

@Michiel RAFC

1909611385_SunderlandAFC_Wedstrijden.thumb.png.ee73fe983f9876b5221e1d90c4fe6535.png

Ik gebruik de Mandekking vanaf de wedstrijd tegen United die ik 1-5 won.  11 dagen ervoor speelde ik thuis dus nog gelijk tegen Man Utd (en verloren met penalties) met dezelfde tactiek maar zonder mandekking.

Eerder dit seizoen verloor ik ook de community shield tegen hun met 1-0.

De resultaten de laatste wedstrijden zijn wel ziek :cab: Maar moeilijk om nu al te zeggen dat dat door de mandekking komt natuurlijk.

Ja precies, want daarvoor ging het ook bijzonder goed zo te zien. 

Zelf win ik in de competitie toch bijna alles met Cliftonville (dat is niet om op te scheppen, Ierse competitie is nu eenmaal erg zwak), dus mijn 'test' is niet zoveel waard. In de CL 0-5 gewonnen bij Fiorentina, maar daar wonnen we thuis zonder dit trucje ook van (3-0). Na de winterstop mee verder tegen echt goede tegenstanders in Europa. 

Dat heb ik weleens meegemaakt. Vooral als je hofleverancier bent van dat elftal. Trouwens, merk ik ook dat een succesvolle periode als bondscoach ook veel invloed kan hebben op de toekomst van het nationale elftal. Ik werd bondscoach van Jordanië en behaalde ongekende successen. Driemaal de finale van de Golfcup (2 keer winst), verloren finale in de Azië Cup, winnaar Azië Cup onder-23 en zelfs deelname aan de Olympische Spelen. 15 jaar nadat ik het land had verlaten behoort dit land echt tot de top van Azië. Met regelmatig WK-deelnames. Blijkbaar zorgt een hogere FIFA-Ranking ook voor betere prestaties en regeninstroom.

13 minuten geleden zei Christian.:

f25826ef7c03a0bf0aebbe51dfb75fd8.png

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Dit. Is. Top!

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

HAha, geniaal! 

Ik ben AEK Athene, iemand een tip voor een linksback, mag een jonge talentvolle speler zijn. Maximaal 1 miljoen-2 miljoen euro. 

Zit hier wat tussen voor je?