Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Herken je probleem inderdaad @Sophomore, zelf ook een aantal keer al last van gehad. Ook eentje waarbij ik beloofd had 'm te verhuren nadat hij z'n contract had verlengd (of getekend bij ons, weet niet precies meer). Vervolgens wees hij m'n satellietclub af, niemand wilde hem huren. Speler ontevreden...

41 minuten geleden zei Sophomore:

"Doorbrekend talent", "Tweede garnituur", "Supersub" en "Regelmatige starter".  

Als ik ze voor verhuur aan heb geboden na het recent ondertekenen van een nieuw contract, dan krijg ik juist de melding dat er geen interesse is omdat de speler een nieuw contract heeft getekend. Dus dat lijkt mij toch zeker niet de reden. 

Maar zal je suggestie nog eens testen. 

Apart. Als je die statussen gebruikt, zou hij weten dat hij moet spelen. Je hebt vast en zeker al gespeeld met % bijdrage aan salaris etc. 

5 minuten geleden zei Sacioli:

Apart. Als je die statussen gebruikt, zou hij weten dat hij moet spelen. Je hebt vast en zeker al gespeeld met % bijdrage aan salaris etc. 

Ik vraag idd niets, ben zelfs bereid er geld voor neer te leggen als dat zou kunnen ;c 

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ik heb op aanrader van @Sanel bij mijn nieuwe Freiburg-game Kroatië en Servië geselecteerd. Hele shortlist staat er vol mee. :<

Servië is echt geweldig als het om talent gaat. Ik heb Servië niet geselecteerd, maar ik heb er in mijn Sparta game ongeveer 10 in mijn team waarvan er 4 wereldtop zijn en de rest ook zeer goede spelers zijn. 

9 uur geleden zei Mordurette:

Zo hé dat is even dik zuur.

Ja, gelukkig ben ik kort na het ontslag aangenomen bij SPAL, staan 20ste in de Serie A met nog 15 wedstrijden te spelen dus nog tijd genoeg om degradatie af te wenden. Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken, de kern is redelijk zwak en er is niet veel transfer en loonbudget beschikbaar... Ik heb Alena gekocht van Barça voor 1 miljoen en Arezo, Abe, Ciciretti en Gravillon gehuurd voor de breedte/basis.

486b0b4c3beef0f2b7ceb95a7f66e89e.png

Op je 16de verjaardag mogen debuteren voor Lyon omdat Teddy Thierry geschorst is en dan zo'n eerste pot spelen :D We hebben er weer eentje voor de toekomst. 

Waar kan het aan liggen dat scouts in hun rapporten vaak aangeven dat ze klaar zijn met het scouten van een speler en dan toch maar bijvoorbeeld 83% kennis over de speler vergaard hebben? Heeft met dat met hun Adaptability en/of Determination attribuut te maken?

12 minuten geleden zei Le Saux:

Waar kan het aan liggen dat scouts in hun rapporten vaak aangeven dat ze klaar zijn met het scouten van een speler en dan toch maar bijvoorbeeld 83% kennis over de speler vergaard hebben? Heeft met dat met hun Adaptability en/of Determination attribuut te maken?

Is een instelling volgens mij, bij verantwoordelijkheden kun je kiezen om te scouten tot volledige kennis. Dat heb ik ook. In het scoutingscentrum zit ook een instelling van 'als je een speler scout bekijk hem dan..' en kun je kiezen tot 1 week - volledige kennis. Ik moet even kijken hoe ik het heb ingesteld want anders duurt het veel te lang voordat je scout klaar is met scouten.

Op 5-6-2020 om 21:25 zei GAE EAGLES:

Wanneer dit soort clubs een speler uit je jong team willen huren weet je wel dat het zijn toekomst goed zit. Daar komt hij als selectie speler binnen, terwijl hij bij mij niet aan spelen toekomt.

b100bb8eb44482223df55247722e83fd.png

1e9e07e52042a163959c0f246e777c8a.png

Het is overigens PSG geworden.

@jordydepaling zelf scouten, dat werkt bij mij het beste. Ik struin zelf de landen en clubs af en filter daar de beste uit. Dat heeft mij op elk niveau geholpen waarop ik speel.

Erg leuke speler. Welke landen heb je geladen?

6 uur geleden zei nasje92:

Die Geovani lijkt me geen Regen of wel?

Speelt bij Fluminense.

Pff, ik heb al een aantal jaar op rij bij Barca een slechte jeugdlichting. Ik snap er helemaal niks van. Serieus, ik heb volgens mij de beste Hoofd Jeugdopleiding die ooit in het spel heeft gezeten, maar wat die man presteert aan jeugd, is een schande. 

51c81e303b06b4decb00a36d73d0884d.png

Probeer eens iemand met een ander karakter, zoals professioneel of modelprof. Wil ook nog wel eens helpen. 

Zou je denken? Vastberaden lijkt me opzich een goed karakter, maar thanks voor de tip. Hopelijk is er iemand van dit niveau met jouw voorgestelde karakters. 

2 uur geleden zei Le Saux:

60f77149818dff209b9eb914378c06f7.png

a034cbf85e484ff17f59754c2ddd61cb.png

e980736101e27a11d03d4d49a148622d.png

4e51618394f1ba959700a2dea38c1072.png

Ik zet dit ook even hier neer voor mezelf.

Hallo finale Champions League:-D

Het eerste jaar dat ik de groepsfase overleef en dan direct de halve finale halen met dit als heenwedstrijd_O_image.png.0d1eeea918e10f244231a2f8d7e903ac.png

Eind seizoen één met Freiburg en de halve Bundesliga heeft een nieuwe trainer. Iedereen wordt ontslagen. Begon met Bosz die eruit vloog (nu Schalke), daarna Gladbach met een nieuwe trainer, Hoffenheim, Bayern, Hertha, Union Berlin (Jaap Stam), Schalke en net Frankfurt. :cab:

Gepost (edited)

Dat filteren op minimaal aanbevelingsniveau is wel handig @Sanel thanks!

Edited by Le Saux

Vorige edities van FM was het wel is mogelijk om rechtsbovenin bij ''Doorgaan'' bij wedstrijd de knop ''alleen uitslag'' er in toe te voegen. Iemand enig idee?

19 minuten geleden zei spaansetukker:

Vorige edities van FM was het wel is mogelijk om rechtsbovenin bij ''Doorgaan'' bij wedstrijd de knop ''alleen uitslag'' er in toe te voegen. Iemand enig idee?

Als je googelt op 'fm 20 instant result', dan moet je wel een skin vinden die dat mogelijk maakt.

3 minuten geleden zei Tim':

Als je googelt op 'fm 20 instant result', dan moet je wel een skin vinden die dat mogelijk maakt.

TCS Skin van FMScout is een aanrader.

Gepost (edited)

Het verschil tussen positie en spelersrollen op een duidelijke manier uitgelegd door iemand die werkt bij SI Games.

Kan handig zijn voor de mensen die altijd voor groene bolletjes gaan in een tactiek ... maakt dus helemaal niets uit ;)

image.png.7e17940de6b58cd9634a575a4c792752.png

Link naar uitleg op SI Forums:
https://community.sigames.com/topic/22870-quickfire-questions-and-answers-thread-tactic-and-training-questions-only/page/286/?tab=comments#comment-12436274

Edited by Karlo

14 minuten geleden zei Karlo:

Het verschil tussen positie en spelersrollen op een duidelijke manier uitgelegd door iemand die werkt bij SI Games.

Kan handig zijn voor de mensen die altijd voor groene bolletjes gaan in een tactiek ... maakt dus helemaal niets uit ;)

image.png.7e17940de6b58cd9634a575a4c792752.png

Link naar uitleg op SI Forums:
https://community.sigames.com/topic/22870-quickfire-questions-and-answers-thread-tactic-and-training-questions-only/page/286/?tab=comments#comment-12436274

Nice! Nu nog mijn autistische alter ego overtuigen en dan zijn we eruit.