Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

8 uur geleden zei Thomassje123:

Nummer 10 heb ik al een aanvallende middenvelder (aanvallen) gemaakt idd, Kwam erg weinig in scoringspositie zag ik bij de analyses in de voorgaande wedstrijden. Nu alleen nog de rol van de spits. Hij moet wat vaker gevonden worden

Schaduwspits al geprobeerd? 

Dat heeft veel aanvallen via de vleugelverdedigers gaat komt waarschijnlijk omdat ze zo aanvallend ingesteld staan en dus hoog op het veld staan. Wellicht eens proberen met naar binnen komende vleugelverdedigers? Dan komt het spelen door het midden ook beter tot z'n recht en die rollen werken heel goed deze FM.

5 uur geleden zei Le Saux:

Hoe bevalt Hanche-Olsen @Thomassje123?

Heel goed!

52 minuten geleden zei Mordurette:

Schaduwspits al geprobeerd? 

Dat heeft veel aanvallen via de vleugelverdedigers gaat komt waarschijnlijk omdat ze zo aanvallend ingesteld staan en dus hoog op het veld staan. Wellicht eens proberen met naar binnen komende vleugelverdedigers? Dan komt het spelen door het midden ook beter tot z'n recht en die rollen werken heel goed deze FM.

Schaduwspits al geprobeerd, 2 spitsen (hangende en diepe) al geprobeerd maar dat was al helemaal niks. De backs heb ik daar nu niet voor maar misschien wel in de toekomst. Heb het veld nog smaller gemaakt en de nummer 10 is nu een aanvallende middenvelder (aanvallen). En werk nu met lage voorzetten ipv gevarieerd. Heel veel voorzetten werden namelijk hoog over gekopt

Gaat al wel een stuk beter nu en ook die 16 jarige spits begint eindelijk te draaien

34 minuten geleden zei Thomassje123:

Heel goed!

Schaduwspits al geprobeerd, 2 spitsen (hangende en diepe) al geprobeerd maar dat was al helemaal niks. De backs heb ik daar nu niet voor maar misschien wel in de toekomst. Heb het veld nog smaller gemaakt en de nummer 10 is nu een aanvallende middenvelder (aanvallen). En werk nu met lage voorzetten ipv gevarieerd. Heel veel voorzetten werden namelijk hoog over gekopt

Gaat al wel een stuk beter nu en ook die 16 jarige spits begint eindelijk te draaien

Zou een diepe (of complete) spits en een valse nummer negen ernaast eens proberen. Werkte bij mij altijd wel goed dit jaar. Je verdediging lijkt me stabiel genoeg.. 

Gepost (edited)

Verdediging is nu prima idd. 5 goals tegen in 15 wedstrijden. Ik kijk nu per wedstrijd hoe het verdedigend moet staan, ligt er aan hoe de tegenstander speelt. Ook zet ik iets minder druk van voorheen. Nu alleen aanvallend nog en dat lijkt gelukkig ook al wat beter te gaan

Heb overigens ook wel een heel jong team haha. Kan ook daar mee te maken hebben natuurlijk

Edited by Thomassje123

Seizoen 4 met FC Volendam achter de rug en wederom was Ajax niet bij te houden :cab:

Freiburg :classic_love: VAR tot nu toe hoor. Uitpakken die cadeautjes. Hebben echt een leuke selectie voor een degradatieploeg. Zet bij een nieuwe game altijd de transferperiode uit dus deze winter wat contracten afgaan en in de zomer geld smijten.

Schermafbeelding 2020-06-07 om 10.54.41.png

Die gaat heerlijk als valse 9. De beide wingers ook trouwens. Grifo (11 wedstrijden, 6G & 12A) en Haberer (11 wedstrijden, 6G & 1A).

Gisteravond op de laatste speeldag toch nog tweede geworden in de Sky Bet League 1.

Vandaag staat in het teken van de voorbereiding op de Sky Bet Championship  :-D

f73126eb528ebab3d303c3d6434dba75.png

Iemand enig idee waarom mijn B-ploeg geen wedstrijden speelt of ik die niet kan zien? Spelen toch in de Segunda Division B1? Maar ik zie niets.. Als ik in de totalen kijk bij spelers staat er wel dat ze 9 wedstrijden hebben gespeeld 

1846068702_Schermafbeelding2020-06-07om13_03_37.thumb.png.e748d945e662c81e485731adf233e93f.png

11 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand enig idee waarom mijn B-ploeg geen wedstrijden speelt of ik die niet kan zien? Spelen toch in de Segunda Division B1? Maar ik zie niets.. Als ik in de totalen kijk bij spelers staat er wel dat ze 9 wedstrijden hebben gespeeld 

1846068702_Schermafbeelding2020-06-07om13_03_37.thumb.png.e748d945e662c81e485731adf233e93f.png

Heb je die divisie wel geladen?

13 minuten geleden zei sennid:

Heb je die divisie wel geladen?

Nope, dat is een goede. Deed ik met Malaga meen ik ook niet en zag het wel. Zal het eens aanpassen, niet aan gedacht, dank je! 👍

3 uur geleden zei Thomassje123:

Verdediging is nu prima idd. 5 goals tegen in 15 wedstrijden. Ik kijk nu per wedstrijd hoe het verdedigend moet staan, ligt er aan hoe de tegenstander speelt. Ook zet ik iets minder druk van voorheen. Nu alleen aanvallend nog en dat lijkt gelukkig ook al wat beter te gaan

Heb overigens ook wel een heel jong team haha. Kan ook daar mee te maken hebben natuurlijk

Je kan ook je spelers vaardigheden aanleren die het afwerken bevorderen. Plaatst Schoten en Probeert Schoten in een keer hebben bijvoorbeeld invloed op de afwerkkwaliteiten van een speler.

27 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nope, dat is een goede. Deed ik met Malaga meen ik ook niet en zag het wel. Zal het eens aanpassen, niet aan gedacht, dank je! 👍

Ik had dit het eerste seizoen met Barca B ook. Ton de Segunda ingeladen en je ziet ze gewoon de competitie spelen etc. Op het moment dat ze in Liga smartbank spelen, kun je die weer weghalen. 

6 minuten geleden zei Sacioli:

kun je die weer weghalen. 

Anderzijds kan het wellicht ook een mooie bron voor groot talent zijn. Zit altijd wel ergens een groot 15-/16-jarig talentje op zo'n niveau.

2 minuten geleden zei StanleyW:

Anderzijds kan het wellicht ook een mooie bron voor groot talent zijn. Zit altijd wel ergens een groot 15-/16-jarig talentje op zo'n niveau.

Heb je ook gelijk in, moet je PC/laptop het wel aan kunnen. Ik heb 'm ook niet verwijderd, vindt dat juist alleen maar leuk ;)  Maar in principe wil je niet dat je B team afzakt naar dat niveau :D 

Eerste half jaar op het 4e niveau in Schotland achter de rug, het valt me nog niet mee. Maar we gaan nog even door, pas als we geld gaan verdienen wordt het wat. Tot die tijd is het aanmodderen en hopen op promotie. Al denk ik niet dat dat dit seizoen al gaat lukken, maar de doelstelling moet zeker haalbaar zijn. Niet degraderen, alleen de nummer laatst speelt play-offs tegen degradatie.

989ea167c14a85a4666693fc9190d27e.png

Naamloos.thumb.png.84da2f81e36ea71170388dbda4ba0f77.png

Neeeee!!!

De Kuip is net 3 keer verbouwd/uitgebreid.. Naja afwachten maar tot er meer info komt

Met HSV sta ik - in het eerste seizoen - op het punt te promoveren. Betekent dit automatisch dat de beoordeling van de kwaliteit en het potentieel van de spelers omlaag gaat? De beoordeling is nu immers op Bundesliga 2 niveau.

Werkloos begonnen en in november 2019 aangenomen bij Pescara, ze stonden 20ste in de Serie B bij aankomst en we zijn nog 4de geëindigd. Play-offs helaas verloren dus geen promotie in seizoen 1.

Dit is seizoen 2 dus nu opmaken voor de Serie A. :)

e26aa396aa334cb15fc7240d1cb4e853.png