Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Ga denk ik nog maar eens een werkloze game starten, had er voorlopig eentje die ik wel leuk vond als Claudio Marchisio bij CSKA Moscow, maar zit daar nu in winterstop in het tweede seizoen en die duurt nogal lang..wat ik eigenlijk wel kut vind. Aangezien ik gewoon kampioen wil worden en vertrekken.

25 minuten geleden zei Thomassje123:

76a0a4ad027f4aaf321fe36ab6465a21.png

079916d6de0ee419b22fbb9948e3cc50.png

Nou daar begint het al, die een jeugdspelers staat nu al in de belangstelling. En dit gast zit er nog maar 3 maanden

Gewoon lekker alles weigeren man!

28 minuten geleden zei van der Water:

Ben uiteindelijk idd voor Sparta gegaan, waar ik dan ook de focus op de jeugd wil gaan leggen. 

Prachtige club natuurlijk!

image.thumb.png.0f8357179ea9e118d8afed63119b2a39.png

Gek hoor. Seizoen 2. Ronde hiervoor PSG uitgeschakeld door thuis op bizarre wijze 5-1 te winnen, waarna ik uit slechts met 1-0 verloor. Nu dit weer. Hierna tegen Tottenham, dat Liverpool uitschakelde. Andere halve finale is Man City vs AS Roma, dus nog best perspectief ;c 

Gepost (edited)
24 minuten geleden zei Mordurette:

Gewoon lekker alles weigeren man!

20281190780f5b425bc8089af2051183.png

Het bestuur zal wel helemaal gek worden van mij. Wat een geld kan ik er nu al voor krijgen. Ik heb het geweigerd en hij heeft een nieuw contract getekend

Edited by Thomassje123

Het verrast me dat hij nu een nieuw contract wilt tekenen vanwege de interesse. Hopelijk schrikt het die clubs af.

Heb dit al een aantal keer hier gevraagd maar nooit echt reactie op gekregen. Hebben jullie ook last van het volgende:

- Twee tot drie dagen voor een wedstrijd heb ik steeds een speler met blessure! Soms 1 tot 2 dagen maar ook langere blessures. 

Nog iemand last van?

1286777106_0banner.png.41ac9a758f9193ff6648ab601f415fbb.png

Even wat ongegeneerde reclame voor de nieuwste editie van MU Battle of the Tactics. Meld je aan met jouw zelfgemaakte tactiek, kies jouw favoriete team en ga de strijd aan met zeventien anderen :D

23 minuten geleden zei John Terry:

Heb dit al een aantal keer hier gevraagd maar nooit echt reactie op gekregen. Hebben jullie ook last van het volgende:

- Twee tot drie dagen voor een wedstrijd heb ik steeds een speler met blessure! Soms 1 tot 2 dagen maar ook langere blessures. 

Nog iemand last van?

Herken het wel ja. Maar dan 4 dagen voor de wedstrijd een kleine blessure van 1-2 dagen, dus niet heel schadelijk. Wellicht eens kijken naar je trainingsintensiteit?

4 uur geleden zei neva:

image.thumb.png.0f8357179ea9e118d8afed63119b2a39.png

Gek hoor. Seizoen 2. Ronde hiervoor PSG uitgeschakeld door thuis op bizarre wijze 5-1 te winnen, waarna ik uit slechts met 1-0 verloor. Nu dit weer. Hierna tegen Tottenham, dat Liverpool uitschakelde. Andere halve finale is Man City vs AS Roma, dus nog best perspectief ;c 

Kan je screentje showen van Berterame?

1 uur geleden zei Bas0314:

Kan je screentje showen van Berterame?

Niet heel bijzonder. Maar wilde inkomende transfers beetje reëel houden. Kostte 5 miljoen, kan waarschijnlijk voor minder. Haalde hem eind seizoen 1, dit is eind seizoen 2. 

Overigens in halve finale CL geveld door Bergwijn, die na de 1-1 in Eindhoven de Spurs van 0-2 naar 3-2 stuurde in Londen. Jammer. Klinkt bekend.

image.thumb.png.7ad2f124156cb7440812ef60d95d5a5d.png

In een app groepje deden we een Challenge om Telstar in 1 seizoen te laten promoveren.

De play-offs heb ik gehaald, helaas in de eerste ronde uitgeschakeld. 

Excuus voor de slechte foto...

20200601_010008.jpg

9 uur geleden zei John Terry:

Nog iemand last van?

Regelmatig kleine blessures idd van een dag van 1 tot 5 ofzo. Misschien dat het aan de conditietrainer en fysio ligt.

2 uur geleden zei Sanel:

fce358eb7dbd61276516bb4f8dfd1aeb.png

7f31794a3522291c356af92ca0bdb35c.png

Aardige doorverkoop

Dat is inderdaad aardig doorverkocht. Ken die speler ook helemaal niet, ziet er qua stats prima uit.

3 uur geleden zei Sanel:

fce358eb7dbd61276516bb4f8dfd1aeb.png

7f31794a3522291c356af92ca0bdb35c.png

Aardige doorverkoop

Mijn favoriete bezigheid met kleinere clubs in FM :D. Mooie verkoop hoor.

image.png.c60860cf9263239b83ee720f5274e73d.png

Spannend competitie einde wordt dit. Ik moet nog tegen Utrecht (T) en Heracles (U). Feyenoord moet nog tegen Ajax (U) en PEC (T). Ik scoor alleen de laatste wedstrijden extreem moeizaam..

Hahaha, godsamme hey, als alles tegenzit in een wedstrijd, die bij winst promotie opleverde.

fgr.thumb.png.200e021873b94b140c747f377fefb23c.png

1 minuut geleden zei Sanel:

Hoe dan? Crewe staat niet eens top 10. @Satyr

11e, hahaha. Nee, alles vloog binnen joh, via hun rechterkant vooral. Ze hebben 8 schoten op doel in totaal, ik ook trouwens.

Dat is wel ontzettend zuur :cab: Zo'n tegenstander die ineens ook alles raak schiet dan op zo'n moment.. Heel naar.

Ja we leven met je mee Satyr, ook weleens gehad <3

hopelijk pak je ze in de playoffs

2 minuten geleden zei Sanel:

Ja we leven met je mee Satyr, ook weleens gehad <3

hopelijk pak je ze in de playoffs

De finale heb ik gehaald, 7-8 na pingels....

fgr.png