Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Niet per se in de winterstop, maar ergens is het logisch. Teams die het zwakker doen dan verwacht willen zich versterken en teams die het beter doen dan verwacht krijgen vaan een hoger budget toegewezen door een tussentijdse evaluatie. Komt nog bij dat je spelers misschien goed presteren in het eerste halve jaar, zodat de interesse nog meer gewerkt wordt.

~

De rechtsback had er zin in dit jaar :D 

image.thumb.png.469c016c0309d332a0fe37387c0320a8.png

Gepost (edited)

939527386_HalldrBrandsson_Statistieken.thumb.png.58615deb6a017e1faf0e5e47054f8a8f.png

Mijn superster kwijt :( Chelsea bood zijn ontsnappingsclausule en wou niet verlengen. Wel goed winst op gemaakt. 

Edited by Michiel RAFC

Ik heb een 'instelling' voor een aanvallende tactiek. Blijven 2 of 3 mensen achterin. Hoe kan het dan steeds zijn dat ik met een corner 1-1 sta achterin? Word er helemaal gek van.

Wat is de beste manier om een speler te scouten? Het duurt altijd zo verschrikkelijk lang voordat ik full knowledge heb over een speler.

1 uur geleden zei Bas0314:

Wat is de beste manier om een speler te scouten? Het duurt altijd zo verschrikkelijk lang voordat ik full knowledge heb over een speler.

is natuurlijk niet altijd mogelijk, maar ik probeer spelers altijd op proef te nemen. Zeker bij transfervrije spelers.

Gepost (edited)

Tja, vaak tegen, maar nu heb ik 'm een keer mee. Waren maar 4 minuten blessuretijd. 

Laatste minuut.png

Edited by Toornstra

11 uur geleden zei Nom de Guerre:

Twintig jaar in Korea. Nog een jaartje en dan is het nieuwe stadion af, daarna wordt het tijd voor een nieuwe competitie en een nieuwe ploeg. Als iemand nog leuke suggesties heeft...

Noorwegen, (oost) Rusland, Jordanië, Canada, Chili, Marokko, Thailand.

5 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik heb een 'instelling' voor een aanvallende tactiek. Blijven 2 of 3 mensen achterin. Hoe kan het dan steeds zijn dat ik met een corner 1-1 sta achterin? Word er helemaal gek van.

Cornertactiek? Ik heb dat ook ooit gehad en toen stond de speler die de corner neemt achterin, meestal is dat een back oid. 

6 uur geleden zei Sanel:

Cornertactiek? Ik heb dat ook ooit gehad en toen stond de speler die de corner neemt achterin, meestal is dat een back oid. 

Je had er vroeger toch eentje die fraude was. Corner > terugleggen op 16 > schieten > goal.

Probleem is dus dat ondanks dat er 3 achter horen te staan of 2 dit niet het geval is, er zit ook geen corner-nemer bij. Heb het idee dat ze direct instappen en gepasseerd worden. 

4e4ce9bc5249db538e3e2c2b3bac7a38.png

Annecy geeft het begrip jojo een nieuwe dimensie in mijn game :cab: Overigens was ik de manager tussen 2021 en 2026 dus met 3 promoties en 1 degradatie ben ik ook medeverantwoordelijk, maar toch. 

Sidegame met Schalke 04. Eerste seizoen vierde geëindigd.

Paar heerlijke transfers voor het 2e seizoen:

image.png.729987a15abf422b776e1b0ba349d27b.png

Arp is met optie tot koop van €9.75M.

Bayern wilde wat terug doen voor het gratis contracteren van Nübel denk ik :D

4 minuten geleden zei Karlo:

Sidegame met Schalke 04. Eerste seizoen vierde geëindigd.

Paar heerlijke transfers voor het 2e seizoen:

image.png.729987a15abf422b776e1b0ba349d27b.png

Arp is met optie tot koop van €9.75M.

Bayern wilde wat terug doen voor het gratis contracteren van Nübel denk ik :D

Vagnoman, Katterbach, Kotchap en Arp heb ik ook op mijn shortlist staan met Halberstadt. Denk dat alleen Kotchap haalbaar is aangezien hij nog gewoon bij Bochum zit halverwege seizoen drie. Arp krijgt een salaris van 400K+ en Vagnoman is net van HSV naar Hertha gegaan voor 17 mil. Katterback is volgens mij al 30 miljoen waard.

Al in seizoen 2023 en nog geen fatsoenlijke speler uit de jeugdopleiding van Ajax gehad. 

4 uur geleden zei Thierryvane:

Je had er vroeger toch eentje die fraude was. Corner > terugleggen op 16 > schieten > goal.

Ja klopt. En dan Fredy Guarin die op de 16 stond. Die had echt een geweldig afstandsschot  en maakte er dan ook heel erg veel in die game.

49 minuten geleden zei Thierryvane:

Vagnoman, Katterbach, Kotchap en Arp heb ik ook op mijn shortlist staan met Halberstadt. Denk dat alleen Kotchap haalbaar is aangezien hij nog gewoon bij Bochum zit halverwege seizoen drie. Arp krijgt een salaris van 400K+ en Vagnoman is net van HSV naar Hertha gegaan voor 17 mil. Katterback is volgens mij al 30 miljoen waard.

Op de valreep nog wat centen vrijgemaakt voor de terugkeer op het oude nest van Max Meyer _O_

image.png.cd9d0f002e8fe88bbc07327916c43a4a.png

Selectie is rond nu.

4 uur geleden zei Thierryvane:

Heb er nu eentje bij de eerste paal, CB's scoren rond de 10 goals per seizoen.

6 uur geleden zei Thierryvane:

Dat was een cheat tactiek in FM 12 ofzo, niet van mij, ik gebruik altijd eerste paal variant met keeper dekken/eerste paal blokkeren.

Begonnen aan mijn 4e seizoen met Volendam en wederom tactisch aan het rommelen. Ik heb nog nooit zo'n savegame gehad waarin ik zoveel heb gewisseld van tactiek :cab:  niks lijkt langer dan twee duels te werken.

32f32c0f3ecb6eefd43a1e9fcb6e1413.png

e3a021c39ec1d2d018d81d542732d153.png

En we mogen weer een prijs bijschrijven. De eerste als manager van Olympique Lyon, waar we langzaam maar zeker de terugkeer naar de top hebben ingezet. De 'kleine' beker in Frankrijk is de eerste bekroning op het werk. 

Kijken of ik hem aan de praat kan krijgen. Transfervrij gekomen. Ben benieuwd of ik hem over een paar seizoenen voor veel geld kan verkopen.

507955662_WillemGeubbels.thumb.png.cdae8b93faff298cdde6d7c7f00de2cf.png

Ik ben mijn spits aan het omtrainen tot valse nummer 9,

inmiddels was ie licht groen, maar zijn rondje is weer terug gegaan naar licht bruin.

hebben jullie daar een verklaring voor?